Rode Poezebeesten

02-12-2011 14:03 194 berichten
Gewoon even een klets maar raak topic omdat me de laatste tijd opvalt dat er veel Avatars rode poezebeesten bevatten. En ik heb er ook eentje!

Een heule mooie rode dame van nu net 5 maanden oud. Ergens uit de sloot gevist door een dame. Samen met drie broers/zusjes was ze in een vuilniszak in het water gegooid en zij was de enige die het nog 'deed'... Twee weekjes oud was ze toen. Heul zielig. Inmiddels is ze goed gegroeid en alles gaat prima. Ik heb altijd al een rode kat willen hebben, maar alleen als het een meisje was (ivm aanwezigheid kater). En die zijn niet zo heel makkelijk te vinden.

En het spreekwoord klopt. Rooien en Valen... dat zijn donderstralen. Zo veel anders dan mijn andere (wel ras)katten die haar vanaf dag 1 als Vuilnisbakkenrasje meteen accepteerde. Maar alles wordt gesloopt en ze rent de hele dag als een dolle door het huis de andere volwassen katten te pesten.... Een dondersteen is het met ADHD. Een kleine rooie rotzak met een heel aandoenlijk koppie.

Dus komop, RodePoezebeestBaasjes... laat je horen!

Red Rules!
:-0

Ik wilde nooit rode katten, maar heb er nu twee. Niet uit de sloot maar uit de bosjes in Frankrijk. En het zijn de liefste katten ooit en doen het al vijf jaar goed. Ik wil nooit meer anders dan rood!

Ode aan de rode katten en poezen (ik heb er van beide een).
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een rode langharige. Superbeest, lief, eigenwijs. Hij is helaas niet oud geworden. Hij was nl. nergens bang voor en zat overal vooraan en bovenop.
-
anoniem_121967 wijzigde dit bericht op 17-12-2011 10:07
Reden: privacy
% gewijzigd
Ik had er een, gevonden onder de motorkap.

Helaas maar 9/10 mnd mogen worden vanwege FIP, wat een donderstraal was dat inderdaad. Echt zo gek als een deur.

Ik heb nog een ander kat die is wit met rood, ook een boef hoor maar iets ouder en daardoor iets rustiger .

Wat een vreselijk verhaal Oriane, heeft ze er niets aan overgehouden? het gebeurt helaas nog veel.
Oh Check, ik heb er ook 2. Nog niet verder gelezen maar wil mij graag als trotse eigenaar personeelslid aanmelden.

Ik heb 2 donderstenen. Die fel rode Bo is hier het baasje. En zijn "te heet gewassen broertje" is een gewoon een lieve loeder, die doet alleen alles na wat Bo doet maar in hem zit geen helaas geen donderstraal. Beide gekregen met 6 weken en verwaarloosd. Die vale is Kane en kreeg ik een jaar na Bo. Wat een turbulent jaar was het, Bo was echt een moeilijk adhd katje . Gelukkig dat ik Kane kreeg en die de 8 uur spelen per dag van mij overnam.

Ik heb heel veel fotos van ze en kan ook niet kiezen dus maar eentje nu geprikt om ze te laten zien;

Ik ga straks lekker hier verder lezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oriane, ik kan mij daar zo boos om maken. Wie doet nou zoiets?

Rode katten heb ik zelf niet, maar mijn ouders wel
MV wat een leuke foto
Hier een rood met wit "koetje" van ondertussen 4,5 jaar. Ze komt uit een particulier nestje. Een dametje omdat we al een dametje hadden...

Nou, zo'n dametje is het niet hoor! Ze heeft al een keer onder het mes gemoeten om iets uit haar maag te verwijderen. Ze blijft maar de schroef afdichtdopjes uit het bureau peuteren.

Veel door het huis razen, heel speels, overal op, in, onder en achter willen kijken...
Ik wilde nooit een rooie. Tot ik ze weer eens een paar keer zag. En ik ben overstag. Ik wil een dikzak. Een dikke rooie.

Maar ik heb nog 3 zeer hoogbejaarde dames thuis zitten. Die kan ik echt geen nieuwe bewoner in huis aan doen. En al helemaal geen man... Ik zal mijn liefde nog even in de ijkast moeten zetten tot mijn meisjes uit de tijd zijn.
----

Hier ook een rooie. Met een enorm karakter en daardoor de leukste en vaak ook de vervelendste kat van allemaal.

Hij is inmiddels 13
Zie mijn avatar,dat is mijn oude vriend Vos,vorig jaar overleden op 19 jarige leeftijd na 19 jaar genieten van hem.
MV, gewoon meer foto's plakken
Pilous, zit er nou een eendje naast de kat?
quote:kriebelbeest schreef op 02 december 2011 @ 14:36:

Pilous, zit er nou een eendje naast de kat?Yup
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 december 2011 @ 14:23:

Die fel rode Bo is hier het baasje.

.

Hij lijkt erg op mijn inmiddels 4 jaar overleden Bo, is 19 jaar oud geworden en ik mis hem nog iedere dag.

Rooien zijn het leukst en mijn hart maakt een sprongetje als ik er een zie lopen, ik zou graag weer een rooie hebben maar heb inmiddels 2 andere aanlopers en ben bang dat mijn eerste Bo onvervangbaar is.
quote:pilous1 schreef op 02 december 2011 @ 14:35:

MV, gewoon meer foto's plakken

Vanavond ga ik los

Oh ik kan zo smelten van al die leuke fotos, sommige ken ik maar nog leuk om weer te zien. -smelt-
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Natuurlijk is jouw Bo onvervangbaar Twistnshout. Dat zou geen goede reden zijn om een kat te nemen.
Niet als vervanging maar welke kleur je kat ook heeft, hij heeft iets unieks.

Dus waarom niet nog een rooie nemen? Die zal toch niet hetzelfde zijn en zijn eigen leuke eigenaardigheden hebben.

Gewoon doen, de kleur maakt niet uit, het gaat weer jouw beestje en lieverd worden
Ik heb nu ook voor het eerst een rooie. Hij is als kitten gevonden samen met zusje en broertje gevonden toen ze hooguit 2 dagen oud waren. Broertje en zusje hebben het niet gered, maar mijn rode is inmiddels flink gegroeid. In het begin was hij absoluut niet mensenschuw, zal wel komen omdat hij helemaal met de fles is groot gebracht, maar daarna kwam er een periode dat hij voor iedereen bang was, maar dat lijkt nu wel weer bij te trekken.

Ik had de hoop, dat het het zo'n lekkere dikke knuffelkater zou worden, net als Dikkie Dik, maar z'n koppie blijft een beetje spits en vooral als hij ligt, lijkt zijn koppie te klein voor zijn lijf, maar hij super lief!

Een babyfoto

Toen hij jonger was paste hij nog samen met mijn andere kat in het mandje, lukt tegenwoordig niet, zelfs alleen in mandje wordt al proppen:

Die 'babyfoto' Hij glimlacht echt
Ja he, Pilous, vind dat ook echt een super schattige foto van hem!
quote:pilous1 schreef op 02 december 2011 @ 14:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier ook een rooie. Met een enorm karakter en daardoor de leukste en vaak ook de vervelendste kat van allemaal.

Hij is inmiddels 13Pilous wat een schitterende fotoos, van een schitterende poes.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Deze is wat recenter, al kijkt hij wel een beetje verschrikt:

En in het 'huisje' van de krabpaal, tegenwoordig kan hij niet alles meer erin krijgen;

Pilous, die foto op het bed! Echt een buik om te knuffelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven