Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Helaas, pindakaas. Interessante man gegoogled en hij heeft al een vriendin. Maar toch ff leuk om over weg te dromen
@vla: Hmm dat is wel erg jammer dan... Dromen is leuk, maar toch wel weer een domper(tje) dan hè?!
@Rasa: Dankjewel. Ik heb Badoo even bekeken. Heb me ingeschreven maar tot nu toe weinig soeps. Ben even zo'n afspraken spel aan het doen en echt nog niets was mijn type.

Ben heus niet super kieskeurig maar dit waren echt allemaal rare figuren en erg veel buitenlanders. (Heb ik niets op tegen maar het viel me wel op.) Ik blijf uiteraard wat langer hangen dan een paar minuten dus wie weet komt er toch nog wat leuks voorbij.

@Maria: Nee lang chatten is ook niet zo handig. Maar ik zal niet na 2 berichtjes al gaan afspreken denk ik.

Ik twijfel erg over pepper..vraag me ernstig af hoeveel mensen betalend lid zijn en of het dus de moeite waard is om zelf ook eens een maandje te proberen. Nu kun je er inderdaad helemaal niets mee.
@adeline: ik heb bij Pepper het idee dat er weinig mensen lid zijn... Dus ik denk niet dat ik ervoor ga betalen. Ik ben nu betalend lid van RP maar heb gisteren mijn profiel gedeactiveerd, veel zelfde gezichten, ben ik wel een beetje klaar mee. Tip trouwens: je kunt vandaag nog 1 dag gratis een fullmember lidmaatschap afsluiten, wie weet???

Ik spreek ook niet af na 2 berichtjes hoor, maar weken chatten/mailen schiet in mijn ogen ook niet op... Speelt ook mee dat ik 2 kinderen heb en 'maar 1x in de 2 weken een weekend heb om af te spreken'.. Ik ben alleen wel heel kieskeurig, laatste date was in oktober... Dus zo'n snelle ben ik ook niet hoor...

Afgelopen vrijdag was ook niet als 'date' bedoeld, maar ja, we blijven elkaar 'lekker' vinden
.
Op pepper heb ik wel leuke matches en ook wel aardig wat likes/berichten waar ik nu dus niets mee kan, haha.

Het is wel een site waar veel van mijn leeftijd op staan geloof ik.
.
Ik ga ook eens op RP kijken.

Bij e-matching.nl krijg je als vrouw eerste 3 dagen volledig gratis lidmaatschap.

Leuk om uit te proberen.

Ik vind het wel een fijne site, alleen heb ik tot nu toe weinig reacties gekregen. Ook geen afwijzingen gewoon niets gehoord, weet niet of dat toevallig bij mij is of dat het daar gewoon veel gebeurd.

Badoo heb ik alweer verwijderd.

Echt niet mijn site en de mannen die er op stonden zo niet mijn type dat ik er maar weer ben weg gevlucht, haha.
quote:livelaughlove schreef op 04 december 2011 @ 13:34:

[...]

. Dat is gelijk nog een minpunt. Je ziet alleen maar mannen die overeenkomen met je eigen waarden en op bijv. RP kan je gewoon lekker zelf rondkijken en besluiten of je iemand leuk vindt of niet..

Ik heb heb tijdje op paiq en RP gestaan, eerst alleen kijkende naar

mannen die 'op papier' bij me pasten. In de praktijk bleek vaak dat dat niet de types waren waar ik nou echt gelukkig van werd ...

Een half jaartje geleden besloot ik via RP toch maar een date te hebben met een man die op papier geen match was, maar er super aantrekkelijk uitzag..... we wonen nu samen :-).
@Maldiva: Kijk dat zijn nog eens leuke berichten.

Klopt het dat je op RP ook geen berichten kunt sturen als iemand jou als eerste iets heeft gestuurd? Dat je dus niet kunt antwoorden zonder full member te worden?
quote:Adeline schreef op 04 december 2011 @ 14:41:

@Maldiva: Kijk dat zijn nog eens leuke berichten.

Klopt het dat je op RP ook geen berichten kunt sturen als iemand jou als eerste iets heeft gestuurd? Dat je dus niet kunt antwoorden zonder full member te worden?Ja, dat klopt.
quote:maldiva schreef op 04 december 2011 @ 14:47:

[...]

Ja, dat klopt.

Ok..balen.

Dan kun je er ook niet veel mee, tenzij je betaald.

Ik word wel overstelpd met berichtjes nu van RP.

Alleen tot nu toe nog niet echt dat ik denk; Dat is het! haha.. Ook veel oude mannen van boven de 40 (Noujaa oud voor mij dan :p )
Ohhh hij komt zo weer, en dat maakt me zo blij
@Roosje Zóóó leuk!

@Adeline Ah, badoo was dus (ook) niks...

quote:maria2005 schreef op 04 december 2011 @ 12:26:

@rasa: ok, sporty was dus minder sporty dan gedacht? Jammer! Verder nog contacten lopen of is het nu stil aan het front?

Sporty E was best heel sporty, maar niet erg welbespraakt, gevat of überhaupt met veel uitstraling. Wel heel aardig hoor, maar niks voor mij.

En ja, nog steeds aan het mailen met Krullenbol en dat is heel prettig! Als hij niet snel voorstelt om af te spreken dan doe ik het. Mailen kan nog zo leuk zijn, het gaat uiteindelijk om de ontmoeting. O, ik wil ook eens een succesverhaal kunnen vertellen!
Hihi Roosje!

Mag ik even meezwijmelen? Het is al bijna morgen! Sinterklaas is zooooo leuk dit jaar! Heb m pas nog gezien, maar gewoon zin om hem alweer te zien.

Ehm, Mr M dus, niet sinterklaas!
Ik word helemaal vrolijk van jullie gezwijmel!!
Rasa, wat mij wel eens hielp bij afwachtende types is hints strooien en dan niet te subtiel..

Ik zei dan gewoon iets in de richting van dat het mailen zo leuk is en dat ik echt nieuwsgierig ben geworden naar.... (vul dingen in die je je afvraagt die je alleen in het echt zou kunnen zien). Als hij je wil zien, dan volgt de uitnodiging snel en heeft hij nog steeds het idee dat ie jaagt
@Tierney: Leuk Leuk....

@Rasa: Klinkt goed. De tip die Tierney gaf vind ik wel een goede, haha. En als dat niet werkt kun jij het altijd alsnog voorstellen.

Zit nu dus ook op RP en krijg behoorlijk veel berichtjes.

Ook veel hartjes waar ik niets mee kan en vaak toch ook niet wil.

Nog steeds veel oude mannen, waarom die het proberen? Snap het echt niet.

Had wel met één jongen op msn gezeten maar dat werkte meteen al niet dus dat hebben we maar afgekapt. Van beide kanten was dat trouwens en als de klik dan al mist dan zie ik het in het echt al helemaal niet gebeuren.

Heb nog wel leuk mail contact met een andere jongen via e-matching.

Alleen is hij wel wat kort van stof....niet dat het maar 5 regels zijn maar het zijn nou ook weer niet lange emails waar ik echt veel in kan lezen. Dus voor mij is het nu lastig om te bepalen of ik echt een klik voel.
Adeline, misschien is het een goed idee om met die kort van stof jongen de chat te proberen? Misschien komt hij daar beter uit de verf.

Ik zag trouwens dat je op relatie.nl drie maanden gratis fullmember kan zijn. Ik ken de site niet, maar misschien leuk om uit te proberen.
tierney: veel plezier met je sinterklaascadeautje vanavond!!! :-D

Adeline: wat tierney zegt, misschien eens met die kort-van-stof-jongen chatten?

rasa: hihi ga maar snel daten met die krullenbol! :-) zou toch leuk zijn als jij het volgende succes verhaal zou zijn!

Boebele: hebben jullie inmiddels jullie weekend weg? of waar ben je

en vla: jammer dat die nieuwe gozer al een vriendin heeft.

Mijn N. is net weer weg. Met 2 boterhammen in een zakje omdat we op eens geen tijd meer hadden voor ontbijt ik vierde dit jaar dus geen sinterklaas, komt hij met een chocoletter aan :-D die ga ik vanavond eens eten tijdens Greys!
hey collega daters

Daar ben ik weer.. Tijdje niets laten horen, maar dat kwam omdat ik in real life mensen tegen kwam, heel veel geflirt en een super date gehad van iemand die mij al n tijdje op t oog had. We hebben nu een love-thing. We zijn allebei tot over onze oren, maar t is pril, dus voorzichtig.

Mijn internetdate heeft na zijn vakantie toch nog achter mij aan gezeten en giter ook nog... Aan de telefoon slijmen om me terug te krijgen. Ik heb geen drama gemaakt, alleen heel duidelijk op een vriendelijke toon laten weten waarom ik niet meer in hem geloof. Hij bleef maar kusje geven door de telefoon en smeken om een nieuwe afspraak, ongelofelijk, dit had ik niet verwacht, hoor! Ik wist dat het niet over was tussen ons, maar dat hij me zo graag terug wilde had ik ook niet verwacht, dus was wel verrassend. Hij was mijn eerste internetdate en we hadden echt twee hele leuke dates voor zijn vakantie. Ik had dan ook niet verwacht dat het zo zou aflopen. Ik kan nog steeds terugdenken aan de romantische en gewoon heerlijke dates die ik met hem gehad heb. Ik kan/kon heerlijk met hem praten en lachen... En dan zit ik nu met een nieuwe vriend, die ontzettend lief, leuk en een stuk volwassener/bescheiden is.. Tsja, dan kies ik toch voor mijn real life date toch? Mag ik hier dan nog wel mee posten?
@Tierney: Hij heeft geen msn en ik doe er eigenlijk ook niet aan maar voor dit wil ik het wel proberen. Had het wel 1x laten vallen maar toen vertelde die dus dat die niet aan msn deed, haha.

@Roosje: Klinkt goed!!!

Even een mindere mededeling..Geen Grey's vanavond

Vorige keer einde seizoen of in elk geval voor ons.

Er komt wel Private Practice, die is ook wel geschikt voor het eten van chocolade letter, haha.

@Hiawata: Wat vervelend dat die jongen ze aandrong. Ik weet niet wat er voorgevallen is, lees pas net mee, maar het klinkt niet heel prettig. Hopelijk blijft het bij deze keer.

Super dat je in Real Life iemand hebt ontmoet!

Vanmorgen een heleboel hartjes op RP.

Ja, daar hebben we niets aan, haha.

Misschien moet ik maar één site gaan uitkiezen en daarvoor toch een keer maandje betalen?
Inderdaad Roosje, geen GA vanavond. Ik volg het op de Amerikaanse TV, maar ook daar wacht ik al drie weken op deel twee van een aflevering, grrrr!

Maar die chocoladeletter maakt een hoop goed.

Hiawata, het klinkt alsof je internetdate gewoon jeuk heeft en jou aan het inpakken is. Pas op hoor!

Gewoon lekker daten met je Love Thing

Vanmorgen weer wakker gsmst, ik ben nog nooit zo vaak in een week lachend wakker geworden, leuke berichtjes!

We gaan naar de bios, dus dat is wel leuk, een lege donkere zaal hihi! Goede film ook die ik echt wil zien, dus nou ja, we zien wel of date twee weer zo leuk wordt...

Had vannacht wel een droom over ontsnappen uit gevangenschap en hersenspoelen enzo... ik weet niet, ik vind het allemaal toch best wel eng, dat ik me zo goed voel en hij zegt steeds, laat je gaan, mee met je gevoel, en ik denk alleen maar 'hooooo, ik wil even rustig nadenken!'. Dus gewoon date 2, pfff komt goed
quote:Adeline schreef op 05 december 2011 @ 11:18:

Vanmorgen een heleboel hartjes op RP.

Ja, daar hebben we niets aan, haha.

Misschien moet ik maar één site gaan uitkiezen en daarvoor toch een keer maandje betalen?

Zelf heb ik ook een keer op RP een maand betaald, maar pas op het moment, dat ik er echt een leuke man tussen vond staan. Voor de rest heb ik op mijn profiel gezet, dat ik géén betalend lid ben. Als een man dan serieus interesse heeft, zet hij vaak zijn mailadres in het berichtje, zodat je meteen buiten RP om kan mailen ;) En dan is er bijv. Knuz.nl. Die is helemaal gratis, staan vaak dezelfde mensen op als op RP bijvoorbeeld, dus misschien kun je dat proberen?

@Tierney, veel plezier vanavond.

Ik ben gisteren weer bij 'leuke' man geweest, even een uurtje. Wil dit op zijn beloop laten, en genieten van wat er wel is. Hij zal geen 'relatiemateriaal' zijn... Ondertussen kijk ik wel verder. Wat die ander betreft: ik denk, dat hji niet echt belangstelling in mij heeft, anders zou hij wel dingen vragen i.p.v. alleen maar stil op de bank zitten. Hem laat ik dan ook maar links liggen (heb na vrijdag ook niets meer van hem gehoord....)
Ohja...vorige week was idd laatste afl. van Greys, maar private practice is ook leuk en gaat ook goed in combi met de chocoletter

Ohhh ik stond gister onder stroom...ben m'n woonkamer aan t schilderen. Dus wou t licht even aandoen om hem te laten zien, het doosje van de schakelaar (die gecombineerd is met een stopcontact) was er alleen af...dus toen ik het licht weer uit deed zat ik blijkbaar met m'n pink in t stopcontact....auuuu deed zeer, hij schrok er ook van.

Ohh heb alweer zin om hem te zien hoor, sorry hihi ik ben erg.

Nelleke: das wel een goede tip om pas die betalende maand in te laten gaan als je iets leuks hebt gevonden. Voor mij niet meer nodig maar anderen hebben er misschien wel wat aan.

Tierney: naar welke film gaan jullie? Ik wil misschien vrijdag ook weer eens naar de film met N. Hihi en geniet lekker van dit gevoel! Superleuk!

Adeline: zaten er nog interessante hartjes bij?

Hiawata: kies dan idd maar voor je real life date! Hihi en gewoon blijven schrijven hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven