I need a hug!
zondag 4 december 2011 om 19:17
Hi girls..
Zit zo rot in mn vel vandaag en loop het al de hele dag op te kroppen dus ik wil het even kwijt.
Er zijn allemaal van die kleine dingetjes aan de hand, en dat is bij elkaar een heel grote bal aan rot gevoel,moest er net helemaal een beetje van huilen.
-Ik mis mn moeder en die deed een beetje stom tegen me ook afgelopen dagen (ondertussen al gebeld met elkaar dus gaat al beter) (loepje op mij en dan kun je topic over mn mama lezen)
-Voel me eenzaam maar ook geen zin in mensen om me heen
-Ik sport elke dag, ben 11 kilo afgevallen ondertussen maar ik zie het zelf niet als ik in de spiegel kijk. Dus heb in mn achterhoofd het idee dat ik t voor niets doe
-Vandaag met body combat voelde ik me zo'n lompe dikke boer
Alles ging de verkeerde kant op of ik snapte het niet
-Ik ben blut
-Er is niets leuks op tv (of de zender waarop wel iets is stoort omdat digitenne echt k*t is!)
-De bovenburen maken belachelijk veel herrie en heb er hoofdijn van (al 100x geklaagd en kan keer 101 niet opbrengen vandaag)
-En ik ben gewoon heeeeeel erg moe
Wie vrolijkt mij een beetje op? Of voelt zich ook zo en wil het ook van zich af schrijven? Be my guest!
Zit zo rot in mn vel vandaag en loop het al de hele dag op te kroppen dus ik wil het even kwijt.
Er zijn allemaal van die kleine dingetjes aan de hand, en dat is bij elkaar een heel grote bal aan rot gevoel,moest er net helemaal een beetje van huilen.
-Ik mis mn moeder en die deed een beetje stom tegen me ook afgelopen dagen (ondertussen al gebeld met elkaar dus gaat al beter) (loepje op mij en dan kun je topic over mn mama lezen)
-Voel me eenzaam maar ook geen zin in mensen om me heen
-Ik sport elke dag, ben 11 kilo afgevallen ondertussen maar ik zie het zelf niet als ik in de spiegel kijk. Dus heb in mn achterhoofd het idee dat ik t voor niets doe
-Vandaag met body combat voelde ik me zo'n lompe dikke boer
-Ik ben blut
-Er is niets leuks op tv (of de zender waarop wel iets is stoort omdat digitenne echt k*t is!)
-De bovenburen maken belachelijk veel herrie en heb er hoofdijn van (al 100x geklaagd en kan keer 101 niet opbrengen vandaag)
-En ik ben gewoon heeeeeel erg moe
Wie vrolijkt mij een beetje op? Of voelt zich ook zo en wil het ook van zich af schrijven? Be my guest!
Internagelaktisch
zondag 4 december 2011 om 22:00
Jaaaa, oké, met jezelf uitgebreid gaan gourmetten als je alleen bent is misschien een wat overdreven versie van de "happy single". Maar lekker is het wel.
Ik ga morgen bij m'n broer gourmetten, dus vandaar dat ik het vroeg. Wist niet dat je alleen thuis was morgen... Ik zal aan je denken morgen als ik een half varken aan het verorberen ben. Ooooh en op de terugweg naar huis rijd ik wel even bij je langs om een lading kikkers & muizen, speculaas en pepernoten bij je te droppen. We hebben toch altijd teveel!
PS: dinsdag begin ik echt met afvallen dan
ik beloof het!
PS: dinsdag begin ik echt met afvallen dan
zondag 4 december 2011 om 22:03
zondag 4 december 2011 om 22:14
Ik ben ook single en ik woon ook alleen! Ik ontvlucht het huis meestal door naar m'n broers of m'n ouders of vrienden te gaan. Of naar de sportschool en de squashbaan. Niet dat ik unhappy single ben, maar ben liever niet alleen...
Maarre, aangezien jij een lotgenootje bent gelijk even een praktische vraag als je het goed vindt. Zet jij ook een kerstboom op voor jezelf?
Maarre, aangezien jij een lotgenootje bent gelijk even een praktische vraag als je het goed vindt. Zet jij ook een kerstboom op voor jezelf?
zondag 4 december 2011 om 22:17
zondag 4 december 2011 om 22:35
Ik zit er ook aan te denken...Ik krijg ook regelmatig wel mensen over de vloer, maar zo'n kerstboom brengt toch meer vreugde en gezelligheid voor je "gezin"? Als ik aan kerstboom versieren denk, dan zie ik een vrouw met slingers in haar hand bij de boom staan en een man die haar van achteren vasthoudt, kusjesgevend in haar nek en dan op het laatst opgetild wordt om de piek bovenop de boom te plaatsen.
zondag 4 december 2011 om 23:13
Die paprika was een goed idee had nog een rode paprika in de koelkast liggen.
En ik ben ook dol op pasta, aardappeltjes vind ik ook lekker en bami vind ik geweldig.
Zit ook nog te twijfelen over de kerstboom trouwens. Dat optuigen en daarna alles weer opruimen is altijd zo'n gedoe, met de slingers en de lampjes die altijd in de knoop raken, haha
En ik ben ook dol op pasta, aardappeltjes vind ik ook lekker en bami vind ik geweldig.
Zit ook nog te twijfelen over de kerstboom trouwens. Dat optuigen en daarna alles weer opruimen is altijd zo'n gedoe, met de slingers en de lampjes die altijd in de knoop raken, haha
maandag 5 december 2011 om 07:24
Ahw tietanium das wel heel cute ja!
En mayhem.. Ik heb daar dus ook geen zin in, plus dat de kerstverlichting in mn keuken hangt.
Ik heb die altijd aan ipv het grote licht als ik visite heb. Veel gezelliger haha
Ik ga zo mn bed uit en naar de sportschool. Heb echt flinke spierpijn van bodycombat gister dus ik ga het wel even rustig aan doen haha
En mayhem.. Ik heb daar dus ook geen zin in, plus dat de kerstverlichting in mn keuken hangt.
Ik heb die altijd aan ipv het grote licht als ik visite heb. Veel gezelliger haha
Ik ga zo mn bed uit en naar de sportschool. Heb echt flinke spierpijn van bodycombat gister dus ik ga het wel even rustig aan doen haha
Internagelaktisch
maandag 5 december 2011 om 07:44
maandag 5 december 2011 om 16:09
maandag 5 december 2011 om 19:32
Fijn dat het weer wat beter gaat. Sporten helpt echt! Heb lang geklommen (super om te doen, maar een voetblessure) en gevochten. Hier kon ik echt alle negatieve gevoelens in kwijt. Dus als je in de buurt woont, mag je ook een keertje komen slaan en schoppen
Anyway, fijn om te horen dat het weer iets beter gaat!
Anyway, fijn om te horen dat het weer iets beter gaat!
maandag 5 december 2011 om 23:28
dinsdag 20 december 2011 om 20:01
Zo.maar, ik ken dat ja.. Zo gaat de afgelopen periode ook bij mij..
Moet heel eerlijk zeggen dat ik echt heel erg opzie tegen kerst en oud en nieuw.
Het liefst verdwijn ik nu gewoon even van de aardbol.
Kan me weer nergens toe zetten en zit vreselijk slecht in m'n vel
Verdrietig om alles en voor me vooral ontzetten dik, lelijk en eenzaam
Moet heel eerlijk zeggen dat ik echt heel erg opzie tegen kerst en oud en nieuw.
Het liefst verdwijn ik nu gewoon even van de aardbol.
Kan me weer nergens toe zetten en zit vreselijk slecht in m'n vel
Verdrietig om alles en voor me vooral ontzetten dik, lelijk en eenzaam
Internagelaktisch