Winkels in NY
donderdag 1 december 2011 om 14:27
Ik ga binnenkort naar NY en verslaafd aan winkelen en mode.
Ik ben er maar 3 dagen dus ben al een beetje alle winkels aan het checken online, wat zit waar..
Dus hebben jullie tips met namen en adressen van onwijs leuke winkels?
Is iemand bekend met de Ugg store en Michael Kors winkel in NY?
Weten jullie toevallig wanneer het uitverkoop is ?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben er maar 3 dagen dus ben al een beetje alle winkels aan het checken online, wat zit waar..
Dus hebben jullie tips met namen en adressen van onwijs leuke winkels?
Is iemand bekend met de Ugg store en Michael Kors winkel in NY?
Weten jullie toevallig wanneer het uitverkoop is ?
Alvast bedankt voor de reacties!
maandag 5 december 2011 om 00:59
Als je 3 dagen gaat kan je het beste een ticket kopen voor zo een citytrip bus. Kost zo rond de 30 - 40 dollar voor 1 dag, en je doet dan een rondje door de verschillende stadswijken. Je kan overal uitstappen waar je wil, lekker shoppen en bij de volgende halte weer opstappen. Zo kom je makkelijk op Broadway, Times Square, Macy's en de grote GAP store maar ook door SoHo... Chinatown, Little Italy (Manhattan). Shopplezier verzekerd.
maandag 5 december 2011 om 01:02
quote:phr123 schreef op 05 december 2011 @ 00:24:
Dankje amandaap.
Weet je ook waar die omg jeansstore zit?
Anders google ik t morgen even!Zit op Broadway bij Canal street, kom je ook langs met die citybus. Echt een aanrader. Als je het allemaal gaat lopen heb je geen voeten meer over. En zo zie je ook nog wat bezienswaardigheden anders dan alleen maar winkelen...
Dankje amandaap.
Weet je ook waar die omg jeansstore zit?
Anders google ik t morgen even!Zit op Broadway bij Canal street, kom je ook langs met die citybus. Echt een aanrader. Als je het allemaal gaat lopen heb je geen voeten meer over. En zo zie je ook nog wat bezienswaardigheden anders dan alleen maar winkelen...
maandag 5 december 2011 om 01:09
Weet je wat trouwens ook leuk is als je een beetje crea bent en van mode houdt. Er zijn een aantal enorm grote winkels met alle mogelijke kleuren en vormen kralen, parels en sier- en natuurstenen die je maar kan bedenken. Maak je zelf mooie armbanden, kettingen etc. van. Je kan ook van alles samenstellen en het in de winkel laten maken.