Als de wekker gaat dan:
zondag 4 december 2011 om 21:23
zondag 4 december 2011 om 21:24
quote:Aubrey schreef op 04 december 2011 @ 21:18:
Hasse, hoe vroeg sta je dan op?6 uur... Ik moet om half 10 pas op mijn werk zijn en woon er vlakbij...
Hasse, hoe vroeg sta je dan op?6 uur... Ik moet om half 10 pas op mijn werk zijn en woon er vlakbij...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 4 december 2011 om 21:28
zondag 4 december 2011 om 21:35
6.05:snooze
6.14 opstaan, plassen, douchen, aankleden, naar beneden, opmaken (mijn haar knijp ik in de auto droog en in de krul), ontbijten, koffie zetten, koffie en peuk in de tuin.
Ik stap om 6.45 in de auto
Ik heb het aantal keer snooze flink terug moeten schroeven om niet steeds in de file te staan.
Mijn man mag ook absoluut niet in de weg lopen, maar dat weet hij ondertussen.
6.14 opstaan, plassen, douchen, aankleden, naar beneden, opmaken (mijn haar knijp ik in de auto droog en in de krul), ontbijten, koffie zetten, koffie en peuk in de tuin.
Ik heb het aantal keer snooze flink terug moeten schroeven om niet steeds in de file te staan.
Mijn man mag ook absoluut niet in de weg lopen, maar dat weet hij ondertussen.
zondag 4 december 2011 om 21:37
quote:Starshine schreef op 04 december 2011 @ 21:28:
[...]
jeutje, waarom dan al om 6 uur opstaan? Ik zou zeker tot 8 uur blijven liggen, dan heb je nog tijd zat om uitgebreid te douchen en te ontbijten.
Twee redenen:
1. mijn man moet er om zes uur uit en als die wekker eenmaal gegaan is, val ik toch niet meer in slaap en word ik alleen maar nóg chagerijniger
2. ik heb écht zoveel tijd nodig. Mijn lijf en hersenen komen héul langzaam op gang....
[...]
jeutje, waarom dan al om 6 uur opstaan? Ik zou zeker tot 8 uur blijven liggen, dan heb je nog tijd zat om uitgebreid te douchen en te ontbijten.
Twee redenen:
1. mijn man moet er om zes uur uit en als die wekker eenmaal gegaan is, val ik toch niet meer in slaap en word ik alleen maar nóg chagerijniger
2. ik heb écht zoveel tijd nodig. Mijn lijf en hersenen komen héul langzaam op gang....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 4 december 2011 om 21:38
quote:Eierkoek schreef op 04 december 2011 @ 21:35:
Mijn man mag ook absoluut niet in de weg lopen, maar dat weet hij ondertussen.Goed detail! Die ene minuut is goud waard.
Mijn man mag ook absoluut niet in de weg lopen, maar dat weet hij ondertussen.Goed detail! Die ene minuut is goud waard.
zondag 4 december 2011 om 21:38
quote:empeltje schreef op 04 december 2011 @ 21:33:
[...]
Alleen "dag schatje" en een "werkse"
Maar dan ook alleen dat. Praten komt wel als ik op mn werk ben. Dan ben ik weer wat gezelliger zo ging het bij mij ook toen ik nog samenwoonde. Pas na een flinke bak koffie op de werkplek sta ik weer open voor de buitenwereld.
[...]
Alleen "dag schatje" en een "werkse"
Maar dan ook alleen dat. Praten komt wel als ik op mn werk ben. Dan ben ik weer wat gezelliger zo ging het bij mij ook toen ik nog samenwoonde. Pas na een flinke bak koffie op de werkplek sta ik weer open voor de buitenwereld.
zondag 4 december 2011 om 21:40
6.42 gaat de wekker. Dan spring ik er meteen uit (deed ik eerder nooit maar is toch wel fijner anders val ik weer diep in slaap en word ik moeilijker wakker)
-Koffie zetten en FB/Twitter/forum checken.
-Koffie drinken en drie peuken roken terwijl ik kijk naar ontbijtnieuws.
-Naar toilet
-Douchen, tandenpoetsen, afdrogen, aankleden en opmaken.
-Nog een kop koffie met een paar peuken.
7.45 uur vertrekken naar werk.
-Koffie zetten en FB/Twitter/forum checken.
-Koffie drinken en drie peuken roken terwijl ik kijk naar ontbijtnieuws.
-Naar toilet
-Douchen, tandenpoetsen, afdrogen, aankleden en opmaken.
-Nog een kop koffie met een paar peuken.
7.45 uur vertrekken naar werk.
zondag 4 december 2011 om 22:07
Wekker uitzetten
Kleding en handdoek pakken
Douchen
Dochter 1 is wakker en struint wat rond en kletst ondertussen de oren van mijn hoofd.
Zelf even aankleden en lenzen indoen
Dochter 1 even wassen en aankleden
Samen dochter 2 wakker maken en die gaat zich, soms, zelf aankleden
Dan naar beneden en brood smeren voor de meiden en voor mijzelf. Brood voor op het werk en fruitbakje met drinken voor dochter 1.
Eten
Daarna naar boven en haar fohnen en opmaken
Tasjes pakken voor school en de oppas
Tandenpoetsen bij mezelf en daarna bij de dames
Ondertussen de poezen eten geven.
Als ik vaart maak en topfit ben dan maak ik de kattenbak nog even schoon en pak de vaatwasser uit en weer in en race ik de stofzuiger er nog even doorheen.
Soms is het totale chaos en ligt de hageslag er 's avonds nog.
Ik sta om 6.20 op en ga om half 8 de deur uit. Daarna nog dochter 1 afleveren bij de gastouder en dochter 2 bij de vso en dan begint mijn dag pas echt met werken enzo.
Kleding en handdoek pakken
Douchen
Dochter 1 is wakker en struint wat rond en kletst ondertussen de oren van mijn hoofd.
Zelf even aankleden en lenzen indoen
Dochter 1 even wassen en aankleden
Samen dochter 2 wakker maken en die gaat zich, soms, zelf aankleden
Dan naar beneden en brood smeren voor de meiden en voor mijzelf. Brood voor op het werk en fruitbakje met drinken voor dochter 1.
Eten
Daarna naar boven en haar fohnen en opmaken
Tasjes pakken voor school en de oppas
Tandenpoetsen bij mezelf en daarna bij de dames
Ondertussen de poezen eten geven.
Als ik vaart maak en topfit ben dan maak ik de kattenbak nog even schoon en pak de vaatwasser uit en weer in en race ik de stofzuiger er nog even doorheen.
Soms is het totale chaos en ligt de hageslag er 's avonds nog.
Ik sta om 6.20 op en ga om half 8 de deur uit. Daarna nog dochter 1 afleveren bij de gastouder en dochter 2 bij de vso en dan begint mijn dag pas echt met werken enzo.
zondag 4 december 2011 om 22:22
Als de wekker gaat...
Blijf ik eerst nog 5 min. liggen en ga dan nadenken over wat ik die dag allemaal wil/moet doen en maak ik in mijn hoofd eventueel een planning van mijn dag.
Dan sta ik op en ga ik eerst naar de wc
Daarna loop ik weer naar boven en kleed mij om.
Na het omkleden ga ik beneden ontbijten
Daarna tanden poetsen en dan.. vertrekken maar.
Blijf ik eerst nog 5 min. liggen en ga dan nadenken over wat ik die dag allemaal wil/moet doen en maak ik in mijn hoofd eventueel een planning van mijn dag.
Dan sta ik op en ga ik eerst naar de wc
Daarna loop ik weer naar boven en kleed mij om.
Na het omkleden ga ik beneden ontbijten
Daarna tanden poetsen en dan.. vertrekken maar.
maandag 5 december 2011 om 06:13
maandag 5 december 2011 om 06:48
06.17 *wekker tringt*
Wekker uit
Lamp aan
06.19 wc
06.21 pc opstarten
06.25 ontbijt maken
06.35 ontbijten en forummen/facebook etc.
06.45 vriend knuffelen en uitzwaaien
06.50 kleding zoeken
06.52 aankleden + wassen
07.10 lunch klaarmaken
07.20 tandenpoetsen en haren kammen
07.25 deur uit
Maar door dit schema loop ik achter op schema
Wekker uit
Lamp aan
06.19 wc
06.21 pc opstarten
06.25 ontbijt maken
06.35 ontbijten en forummen/facebook etc.
06.45 vriend knuffelen en uitzwaaien
06.50 kleding zoeken
06.52 aankleden + wassen
07.10 lunch klaarmaken
07.20 tandenpoetsen en haren kammen
07.25 deur uit
Maar door dit schema loop ik achter op schema