pijnlijke borsten

05-12-2011 12:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een test gedaan en die was positief. huisarts geweest en 20ste deze maand eerste echo. toch heb ik een vraag. Vanaf hoeveel weken heb je pijnlijke borsten? heb er momenteel heel erg veel last van. de ene dag wat meer dan de andere dag. sommige dagen niet te verdragen.
Je geeft zelf al antwoord, jij voelt het toch!?!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
Idd nu dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik weet niet precies hoeveel weken ik ben vandaar mijn vraag
Dat is voor iedereen anders. Jij hebt er nu al last van.

Gefeliciteerd!

Koop anders eens een goed boek, dan kun je lezen wat er gebeurt in je lichaam.
quote:stampertje1987 schreef op 05 december 2011 @ 12:11:

ik weet niet precies hoeveel weken ik ben vandaar mijn vraagMaakt toch niet uit. Jij hebt er nu last van een ander zal er over 4 weken last van hebben en weer een ander nooit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
okeej bedankt allemaal
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

En pijnlijke borsten kunnen lang aanhouden.

Maar dat is voor iedereen weer verschillend.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Pijnlijke borsten waren mijn eerste symptoom...

Gefeliciteerd!
Ik heb pijnlijke borsten en ben dan niet eens zwanger. Dus als je van mij zou uitgaan: vanaf 0.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er geen termijn te geven is. Ik ben 2 keer zwanger geweest en heb serieus waar meer last van mijn borsten als ik niet zwanger ben dan dat ik zwanger ooit gehad heb.
Bij mij was het een van de eerste symptomen (naast overgevoeligheid voor geuren, bijv. sigarettenrook). Ik moest, bij traplopen, mijn borsten echt ondersteunen met m'n armen, anders trok ik het niet...
Ik merkte ook door m'n pijnlijke borsten dat ik zwanger was, dat begon bij mij al een week na de bevruchting. Nu (bijna 11 weken zwager) nog steeds gevoelig, maar niet zo als in het begin. Toen deed traplopen zelfs zeer.

Maarre, gefeliciteerd!
Ik had een vraag, maar dat is niet meer nodig. Sorry.
Alles weten maakt niet gelukkig...
@ lepeltje

jah merk dat ik geen bh kan verdragen
Ik heb er ook in het begin veel last van gehad. Maar vanaf week 12 ongeveer niet meer. Inmiddels 30 weken en na dat begin nooit meer last van gehad gelukkig! Ik vond het vooral in bed heel vervelend. Slaap op mijn zij of buik en dan deed het erg zeer.
Hallo dames..

Ik had een vraagje..

Hoe omschrijven jullie de pijnlijke borsten tijdens de zwangerschap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven