Kerstballen kopen?

06-12-2011 10:37 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik te laat en zijn ze allemaal al uitverkocht? (wehkamp geeft bij de helft die melding) Of is het gewoon lastig om een andere kleur te vinden dan rood, goud of zilver?

Ik wil graag een kerstboom dit jaar, en ben op zoek naar vrolijk gekleurde glazen kerstballen. Waar oh waar vind ik die?
Blokker heeft in de winkel nog megaveel kerstballen en echt in alle kleuren van de regenboog, zelfs met stofbekleed.
Gewoon naar een tuincentrum in de buurt gaan daar hebben ze een grote keuze aan kerstballen. Je kan ook naar de Blokker, Hema, V&D oif een kerstmarkt gaan. Zelfs bij de bouwmarkten hebben ze volgens mij tegenwoordig kerstballen. Keuze genoeg dus. Het is toch ook veel leuker om ze eerst in het echt te zien.

Bovendien kan je ze dan ook per stuk uitzoeken.
Pinks toch, zo'n vraag had ik niet van jou verwacht

Wil je per se online? Zo nee, eerste de beste tuincentrum naar binnen en leef je uit
Hema en V&D vond ik tegenvallen maar Blokker is een goeie tip! Bij Hema leuke frutsels maar geen ballen. Bij V&D allemaal van die donkere kleuren terwijl ik juist vrolijke wil. Tuincentrum is zo'n end fietsen, of ik moet een auto zien te lenen.

En bij Blokker zijn ze ook van glas? Ik zie allemaal van die 'onbreekbare' maar dat is dus eigenlijk gewoon plastic.
quote:Star schreef op 06 december 2011 @ 10:42:

Pinks toch, zo'n vraag had ik niet van jou verwacht

Ja ik wil voor t eerst van mn leven een kerstboom!

(ik word een huislijke muts, is de invloed van het veranderde viva-forum)

Misschien hang ik er wat fraaie glazen dildo's in als ik geen mooie kerstballen kan vinden
en dan wel in leuke kleuren.

Ikea had vorig jaar leuke dingen, ook glas.
quote:pinks schreef op 06 december 2011 @ 10:44:

[...]

Ja ik wil voor t eerst van mn leven een kerstboom!

(ik word een huislijke muts, is de invloed van het veranderde viva-forum)

Misschien hang ik er wat fraaie glazen dildo's in als ik geen mooie kerstballen kan vinden
Oh ja hoor, ik moet soïso langs blokker zie ik nu.

Zijn die pakjes er ook in maatje herder?
De Xenos heeft wel veel. Action en kruidvat ook.
Blokker heeft zowel glazen ballen als plastic ballen.

Het hondenpakje is formaat mini-teckel. (past net, dus groter dan mini hondje kan niet.)

Voor gekleurde dingen kun je ook bij blokker terecht, maar voornamelijk in cupcake vorm. (ja voor de kerstboom...:S) :P
Bij Xenos heb ik eerder wel hele vrolijke gevonden, ook in allerlei formaten.
Ik zat met hetzelfde probleem... ik vond dat ze weinig kerstballen hadden hier bij de blokker. V&D, Xenos, Hema... allemaal niet zo mooi, en weinig keus.

Ben bang dat ik toch weer naar het tuincentrum moet. Maar ook hier het probleem dat ik dan ergens een auto vandaan moet halen, want ik ga met dit weer geen 15 km fietsen.

Het verbaast me hele erg dat er zo weinig leuke kerstspullen te vinden zijn. Uberhaupt is de keus nogal beperkt in de winkels die ik net noemde, ongeacht je smaak...

Gaat echt iedereen naar het tuincentrum? Geen wonder dat het daarom zo druk is...
Xenos is hier allemaal plastic. Bij Action heb ik al wat ballen gekocht, die hebben inderdaad leuke maar ook zulke donkere kleuren.

Ik zoek meer dit soort kleuren:

Action!!!

Want je wil toch ook niet meer dan 10 euro uitgeven aan dat soort spul?
Mag wel iets meer dan 10 euro zijn, maar inderdaad geen kapitalen.

Maar denken jullie dat winkels nog kerstballen/artikelen binnen krijgen of is dit t wel?
Kopen? Nah, ik zou ze jatten, al dan niet uit de boom van de buren.

Ontopic: Ikea!
Ik ben persoonlijk wel erg voor kunststof kerstballen. Je ziet vaak het verschil niet tussen kunststof en glas en je kunt er nog eens mee gooien/kinderen door je kamer laten lopen/ de kat in de boom laten klimmen/ de zwiepende staart van je hond gewoon laten zitten in plaats van voor een maandje vastnieten aan zijn buik.
Bijenkorf?....of marktplaats?
Ikea heeft echt nauwelijks ballen!
Albert Hein!
Mmm, ik zie op de site alleen maar minivarianten staan trouwens. Wel mooi voor bovenin een grote boom. En dan naar onderen toe steeds grotere ballen.
quote:kaetje schreef op 06 december 2011 @ 11:32:

Albert Hein!Wie??
ALBERT HEIN!!!

Beetje oostindisch blind SG?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven