Kerstballen kopen?

06-12-2011 10:37 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik te laat en zijn ze allemaal al uitverkocht? (wehkamp geeft bij de helft die melding) Of is het gewoon lastig om een andere kleur te vinden dan rood, goud of zilver?

Ik wil graag een kerstboom dit jaar, en ben op zoek naar vrolijk gekleurde glazen kerstballen. Waar oh waar vind ik die?
quote:kaetje schreef op 06 december 2011 @ 11:34:

Mmm, ik zie op de site alleen maar minivarianten staan trouwens. Wel mooi voor bovenin een grote boom. En dan naar onderen toe steeds grotere ballen.Maar in de winkels zijn ook grote ballen te koop?
quote:pinks schreef op 06 december 2011 @ 11:26:

Ikea heeft echt nauwelijks ballen!Ik ben er gister nog geweest en toen lag er best veel. Ik baalde eigenlijk dat ik al ruimschoots voorzien ben. Het grootste voordeel van kunststof ballen is namelijk dat ze niet kapot gaan en het grootste nadeel is dat ze niet kapot gaan. Dus heb ik nu bakken en bakken vol en kan ik het eigenlijk niet maken om nieuwe te kopen.
quote:dddandelion schreef op 06 december 2011 @ 11:48:

[...]

Ik ben er gister nog geweest en toen lag er best veel. Ik baalde eigenlijk dat ik al ruimschoots voorzien ben. Het grootste voordeel van kunststof ballen is namelijk dat ze niet kapot gaan en het grootste nadeel is dat ze niet kapot gaan. Dus heb ik nu bakken en bakken vol en kan ik het eigenlijk niet maken om nieuwe te kopen. Glazen ballen? In andere kleuren dan rood en goud? Ik was vorige week bij ikea utrecht en toen hadden ze wel kerstversiering maar zowat geen ballen.
quote:kaetje schreef op 06 december 2011 @ 11:39:

ALBERT HEIN!!!

Beetje oostindisch blind SG? oh Albert Heijn!! Oostindisch typarmpje Kaat?

Maar goed, ik heb al mijn kerstparfernalia dus bij de Action vandaan (al 6 jaar terug). En vorig jaar bij de Bijenkorf, toen alle kerstspullen 90% waren afgeprijsd (in maart ofzo )
Nee, zwangerschapswoordblindheid.... Ik had het niet eens gezien!
Pinks, ik heb geen idee. Ik heb wel gezien dat de kerststellingen neergezet werden maar heb niet echt goed gekeken wat er allemaal in lag. Zou er ook niet nog veel meer bij komen deze week? Ook bij de andere winkels? Sint was tot gister nog in het land natuurlijk...
bijenkorf?
quote:kaetje schreef op 06 december 2011 @ 12:17:

Nee, zwangerschapswoordblindheid.... Ik had het niet eens gezien!

Wanneer ben je uitgerekend??
8 januari. Nog 5 weken en als ik dan beval beginnen de hersenen langzaam aan weer bij te trekken
Joh, de kerstballen verkoop moet overal nog beginnen, dus je kunt zeker nog wel aan kerstballen komen.

Gamma, Kwantum, Leenbakker, Praxis, Karwei etc. daar kun je ook genoeg ballen vinden.
en tuincentrum overvecht?
Kringloopwinkels liggen er stampvol mee!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://xenos.orcbladerfol ... 02045ff5ebdc81b4ee4451e/#/24/ volop keuze bij de xenos
Action.
Kreeg de reclamefolder van de Karwei, daar staan ook leuke, kleurige kerstballen in.
quote:friezinnetje schreef op 06 december 2011 @ 21:35:

Kreeg de reclamefolder van de Karwei, daar staan ook leuke, kleurige kerstballen in.

Ja, en van glas ook nog!

blijblijblij
quote:kaetje schreef op 06 december 2011 @ 12:23:

8 januari. Nog 5 weken en als ik dan beval beginnen de hersenen langzaam aan weer bij te trekken Ga je geen BV geven Kaetje? Anders zou ik niet zo optimistisch zijn over je cognitieve vermogens na de bevalling...
quote:syr schreef op 07 december 2011 @ 13:41:

[...]

Ga je geen BV geven Kaetje? Anders zou ik niet zo optimistisch zijn over je cognitieve vermogens na de bevalling...Hee, tss, dit is een kerstballentopic!
Ik zie wel een verband:

Bevalling = Karwei = Gekleurde glazen kerstballen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven