Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Hoi Roos.

Ja dat klopt, hebben jullie gezegd. Ik kan het soms moeilijk los laten, hoe hard ik mn best ook doe. Ik ga er niet mee door, Heb geen zin meer in die dipjes etc. Maar dit was meer een reactie omdat ik dit niet helemaal snap, thats it. Maarja dat zal nooit gebeuren ook denk.. dus idd wat je zegt, keuze laten gaan en ook dit maar uit mn hoofd zetten. Thnx voor de reminder.
Het blijft moeilijk pris27! Snap je ja/nee gevoelens volkomen! Kies voor jezelf! Sterkte!!
quote:BWitched schreef op 04 december 2011 @ 13:08:

Log in en ga maar je eigen profiel. (staat boven in het menu). rest wijst zich, als het goed is, vanzelf.Er wijst zich niks Ik heb nog een hint nodig
Wat wil je Nicole, een avatar.. of iets anders? Wellicht kan ik je helpen??
quote:Rooss4 schreef op 04 december 2011 @ 20:25:

Wat wil je Nicole, een avatar.. of iets anders? Wellicht kan ik je helpen??Dat is aardig Maar BWitched had me toegevoegd maar ik kan niks vinden Kan aan mijn onhandigheid liggen of het is niet helemaal goed gegaan...
Ow maar de vriendenfuctie werkt niet hoor. Anders zou je mail krijgen. Ik wil het wel even proberen... houd je mail in de gaten!
Rooss4, heb het terug ook even geprobeerd maar volgens mij wil het niet inderdaad. Dan ben ik in ieder geval niet gek of een giga klungel op het forum ;)
Nee hoor, werkt niet.. helaas!

Als bwitched hier post kan je even email adressen uitwisselen misschien!
Komt goed, dank je voor het proberen
Dag allemaal !

Wow, er wordt weer lekker geschreven hier zeg ! Er lopen ook een paar 'verhaallijnen' door elkaar, dus het is wat lastig om overal op te reageren, toch maar een paar:

@ JJ... gave discussie die je hebt gestart hier. Ook ik heb ooit een huwelijk opgebroken en vervolgens zitten hopen of mijn minnaar hetzelfde zou doen... dat was een moeilijke maar wel louterende tijd !

@ Nicole... goed besluit hoor, stoppen. Ik geloof ook niet in een minnaarschap met een single man... dat is een ongelijkwaardige situatie, die vraagt om problemen.

@ Kawa..Welkom ! de vriendenfunctie van Viva schijnt niet meer te werken. Een alternatief is dat je een email-adres maakt van je nick hier, en die in je Viva-profiel zet.... zo maak je toch contact mogelijk voor mensen die 1op1 met je willen communiceren. En sorry voor al die azijnpissende moraalridders die over je heen zijn gevallen.... die zijn meestal na een dag of wat weg hoor

@ Pinkjacky.. tja, bij jou gaat het om de 'opportunity'. Wat nou als je een andere baan krijgt?

@ Triky.. Welkom ook! Heftige ervaring voor je... ik wens je sterkte en hoop dat je echt 'los kan laten' en niet meer in zo'n 'afhankelijkheid' verzeild raakt.

@ Sense..mooi mens, je weet het altijd zo treffend te beschrijven!

@ Roos, lekkere doos.. leuk je hier te zien, ben ik blij mee !

@ Stew... hee youuuu..... lekker rustig aan aan het doen? geniet ervan hoor...

@ Pris... Jij hebt heel wat adviezen gehad hier en steeds dezelfde. Doe er wat mee of niet..... you go girl.

@ Secret... halverwege komende week staat er een date gepland, we verheugen ons er allebei heel erg op!
quote:hyperion schreef op 01 december 2011 @ 19:57:

@Herfststorm: Je zit in een behoorlijke spagaat. Als je het tegen je man zegt dat je nog steeds je minnaar ziet, dan zullen de problemen denk ik niet te overzien zijn. Je houdt het niet voor niks geheim voor hem dat je je minnaar weer ziet omdat je weet dat je man er niet mee akkoord gaat. En dan verslaafd...aan hem? Aan de spanning icm hem? Is het niet gewoon zo -wat voor veel vrouwen met een minnaar geldt- dat je verslaafd bent aan de spanning en het gevoel dat je minnaar je geeft (dat je mooi, aantrekkelijk, lief, lekker en ontzettend geil bent)? Da's vaak bij veel vrouwen met ingekakte relaties (een fors aantal jaren bij elkaar en 1 of 2 jonge kinderen, waarbij het leven van de vrouw in kwestie wat doorkabbelt en weinig spanning heeft) het geval. Ik weet niet of dat zo is, maar ik krijg het idee dat je minnaar ook gebonden is. Hij heeft vaker met het bijltje gehakt, weet hoe hij jou in de afhankelijkheidspositie moet krijgen, want daar zit je immers al in. Bovendien weet je ook wel dondersgoed dat, wanneer jij je man zou verlaten, hij dit waarschijnlijk niet doet bij zijn partner. En gesteld dat hij dit zou doen en hij kiest voor jou, waarna jullie dan een "legaal setje" zijn, wat is dan het eerste dat je mist? De spanning! Spanning is vaak, ook in niet-minnaarachtige relatieachtige vehikels, dé trigger. Je man verlaten zou denk ik geen optie zijn. Het enige resultaat daarvan zou zijn dat je met lege handen staat: geen man en geen minnaar. Wat dan wel? Doorgaan op deze voet? Nou nee...door je verslaving ben je superafhankelijk van hem geworden. Totale disbalans. Hij heeft je aan een touwtje en dat gaat op zeker moment op een enorme desastreuze manier tegen je werken.

Ik overweeg niet om bij mijn man weg te gaan, ik wil ook zeker weten nooit een relatie met nr2. Hij wil en gaat ook niet bij zijn partner weg, hoeft van mij ook niet.

Ook doe je een aantal aannames over vrouwen met jonge kinderen die niet helemaal kloppen. Mijn relatie was goed en spannend, de seks was en is geweldig, mijn leven was eigenlijk best leuk. Maar toen was daar die man en stond alles op z'n kop.

Ik gruwel van hoe ik mezelf door mijn nr2 laat behandelen, ik vind het niet prettig hoe hij met me omgaat, al doet hij feitelijk niets verkeerd. Hij houdt me alleen op afstand en als ik het zo lees hier is dat hoe het 'hoort', maar dat is niet wat ik wíl in een nr2 relatie. Het moet geen 2e nr 1 relatie worden, maar ik wil wel een zekere diepgang, een band, vertrouwen en duidelijkheid. En dat verwachtingen duidelijk uitgesproken worden en dat er interesse is naar elkaar, tot op zekere hoogte.

Ik ben vrij duidelijk in mijn verwachtingen, maar ik krijg daarin geen respons en hij vertelt mij ook niet wat zijn verwachtingen zijn. Verder dan 'ik wil je niet missen en ik kan me niet voorstellen je nooit meer te zien' komt hij niet. Daardoor blijf ik juist contact met hem zoeken, in de hoop dat er wél duidelijkheid komt, dat ik wél krijg waar ik op hoop. Ik weet dat dat niet komt, maar toch blijf ik het proberen.

Dat zijn ook precies de redenen dat ik nooit een relatie met hem zou willen, hij is niet het soort man waar ik mijn leven mee zou willen delen. Maar ik vind hem fysiek zó aantrekkelijk, ik word zó opgewonden van hem, en ik wil eigenlijk niets liever dan hem blijven zien. Alleen wil ik niet dat hij de touwtjes in handen heeft, en dat heeft hij wel.

Ik weet best hoe het moet, maar de gedachte aan hem nooit meer zien is bijna niet te verdragen, hoe stom ik het ook vind, van mezelf.
Poeh, ik heb sinds donderdag niet meer meegelezen hier, en wat is er veel gepost! Heb alles bijgelezen, zal niet meer overal op reageren, sorry...

Maar op een paar dingetjes nog wel:

Nicole, wat een verstandig besluit van je, stoppen. Ik hoop dat het je nog lukt.

Pris, wat jammer dat je toch weer contact met hem hebt, en dat hij bij je is geweest. De laatste keren dat je postte, leek het alsof ook jij wel begreep dat je beter geen contact meer met hem kon hebben, en dan toch dit... Natuurlijk snap je het niet, hij stuurt heel tegenstrijdige signalen uit, iedereen zou hier van in de war raken. Ben bang dat je hier niet gelukkiger van wordt...

Ik heb vooral niet kunnen bijlezen omdat ik een heftig weekend achter de rug heb. Ik ben vanaf vrijdagmorgen ontzettend heen en weer geslingerd door msn- en mailgesprekken met lover, en de visie daarop van gesprekspartner. Gisteren barstte de bom met lover, en ik heb hem nu geblokkeerd op msn. Ik zag net dat hij mij van zijn telefoon heeft gegooid (zie hem niet meer in mijn whatsapplijstje staan), dus we zijn er echt klaar mee.

Wat een loser was lover eigenlijk, achteraf. Hyperion had zo gelijk met zijn posts over macht en afhankelijkheid! De eerste post daarover die ik las van Hyperion gaf een schokje, maar toen ontkende ik het nog heel snel. Bij iedere volgende post drong steeds meer door dat hij het over mij had. Met veel dank aan mijn gesprekspartner heb ik lover wat minder door een roze bril kunnen bekijken. Nu zit ik nog in de cold turkey afkick fase, ik hoop maar dat ik geen terugval ga krijgen. Want het was een soort verslaving, die minnaar van mij. Ik hoop echt dat ik voorgoed klaar ben met hem.
Haha, Vaintje, zo herkenbaar. Ik heb dat hele proces al zo'n keer of wat doorlopen. Denken 'wat is het ook een lul' dikke ruzie, alle gegevens gewist, en dan na een paar weken.....
Nee, ik ga volhouden, het is echt een loser! En gesprekspartner gaat me helpen om loser te verbannen denk ik zo

en anders helpen jullie me ook wel toch?
Heftig Vaintje. Ik ben je verhaal een beetje kwijt maar dat dit heftig is, spat ervan af. Wel mooi dat de verhalen van Hyperion en de gesprekken met die gespr part je ogen hebben geopend. Ik denk dat hyp voor veel minnaar relaties de spijker op de kop slaat, ik zeg veel hè, niet alle. En hoe emotioneler je op zijn reacties reageert, hoe meer je je moet afvragen of je zelf niet in deze valkuil bent gestapt.

Kijk naar herfststorm, je roept eerst hard dat dit voor jou niet geldt maar je eindigt toch met:

Alleen wil ik niet dat hij de touwtjes in handen heeft, en dat heeft hij wel.

Ik weet best hoe het moet, maar de gedachte aan hem nooit meer zien is bijna niet te verdragen, hoe stom ik het ook vind, van mezelf.

Eigenlijk precies wat hyp schrijft hè?

Vraag me niet hoe je dit kunt voorkomen, je maakt een keuze en dan gaat het er met je vandoor. Ook voor mij hele goede lessen voor een evt volgende keer
Denk dat je daar gelijk in hebt Rooss, hoe emotioneler je op hyperion posts reageert, hoe groter de kans dat je minnaarsrelatie met jou dezelfde loop heeft genomen. Voor mij was het ook dat, ik wou niet zien dat ik met open ogen in alle mooie praatjes van die foute man liep. Ik wist immers dat het een foute man was, maar wat streelde het mij dat die foute man op mij geilde, en wat was ik ervan overtuigd dat het bij mij anders was.

Heel fijn dat ik nu zie dat ik te afhankelijk was van hem. En vanaf het moment dat ik me dit weekend anders opstelde, dat ik meer de touwtjes in handen nam zinde het de loser niet, en probeerde hij me weer neer te drukken. Bovendien krijg ik het idee dat hij er een einde aan moest maken, niet ik, want dan was meneer op zijn pik getrapt. Hij moest de touwtjes in handen hebben, oh wee dat ik dat nu probeerde.
@ vaintje Wat een ontwikkeling in een paar dagen tijd. Het feit dat je nu klaar met hem bent helpt misschien een beetje om niet weer in die valkuil te stappen. Ik ben in de afgelopen periode ook wel eens klaar geweest met minnaar maar dat kwam toch vaak omdat ik voor minnaar ging denken in plaats van het hem gewoon te vragen. Als ik dat dan uiteindelijk na een paar dagen alsnog deed bleek er meestal niet zo veel aan de hand te zijn. Sterkte de komende tijd en natuurlijk zullen we je helpen lover/loser te verbannen!
quote:secret69 schreef op 02 december 2011 @ 08:34:

Ik ga nog wel inhoudelijk reageren hoor op wat er hier allemaal geschreven wordt (pffff.... is bijna niet bij te houden!, welkom aan iedereen die nieuw is), maar vroeg me toch ook even iets luchtigs af...

zijn er nog mensen met een spannende date het weekend?

Ben gewoon even benieuwd of er ook nog wel wordt genoten van het minnaarschap!

@secret Heb waarschijnlijk aan het eind van de week een onverwachte date en daar ga ik heerlijk van genieten!
Ik hoef gelukkig ook niet te wachten tot het weekend, hij komt morgen na zijn werk naar me toe. En dat wordt zeker spannend en ik heb mezelf voorgenomen om er super van te genieten

Ik voel me alleen wel heel nerveus nu, maar hopelijk vallen de zenuwen morgen wel mee, vast wel....
quote:xxjolandaxx schreef op 05 december 2011 @ 15:44:

@ vaintje Wat een ontwikkeling in een paar dagen tijd. Het feit dat je nu klaar met hem bent helpt misschien een beetje om niet weer in die valkuil te stappen. Ik ben in de afgelopen periode ook wel eens klaar geweest met minnaar maar dat kwam toch vaak omdat ik voor minnaar ging denken in plaats van het hem gewoon te vragen. Als ik dat dan uiteindelijk na een paar dagen alsnog deed bleek er meestal niet zo veel aan de hand te zijn. Sterkte de komende tijd en natuurlijk zullen we je helpen lover/loser te verbannen!

Dankjewel Jolanda

Ik heb teveel voor die loser gedacht, gedacht dat hij teveel om me gaf en daarom na een date afstand nam (terwijl het gewoon was omdat hij zijn kwakkie had geloodst en me ff niet nodig had), gedacht dat hij naast mij geen andere seksvriendinnetjes had (eerste de beste keer dat ik er over doorvroeg, afgelopen vrijdag, vertelt ie dat ie maandag nog een feestje had gehad, waarom had hij dat voor die tijd altijd verzwegen?), etc.

Gesprekspartner had dat dus goed in de gaten, dat er heus wel anderen waren. Is op zich niet erg, ik kon van loser geen exclusiviteit eisen, maar het feit dat hij erover zweeg, dat hij me alleen vertelde over dates die niet leidden tot seks en niet alles vertelde, dat stak me nu. Dus toen loser dat vertelde, besloot ik door te gaan vrijdagavond, mijn ergernissen met hem te delen.

Ik vertelde loser dat ik er niet tegen kon, die week stilte na een date. En dat ik vond dat er meer ruimte voor mijn genot moest komen. Dat ik me goedkoop voelde daardoor. Hij noemde me een zeikwijf, en zeiken moest ik thuis maar doen, hij was alleen voor het lekkere. Ik moest niet ineens hem van alles verwijten.

Zaterdag was hij wat bekoeld, kwamen we tot een goed gesprek, en gaf hij me meer aandacht. Uren hebben we gemsned, tot ik zei dat ik nog wat anders moest doen, en ik off ging. Toen stuurde hij daarna een boze mail, dat ik nu de aandacht kreeg die ik van hem eiste, en dan off ging, dat pikte hij niet.

Toen ik die mail las zondagochtend, en ik hem weer online zag op msn, ging ie op blokkeer. s Avonds mailde ik hem pas terug, dat ik dit toch wel erg jammer vond na ons fijne geklets zaterdag, en toen kwam na 2x heen en weren het bericht dat hij klaar met mij was.

Ik zie nu dat het een loser was, maar damn, wat voelde ik me vrijdagmiddag goed, tijdens onze laatste camsessie, voordat we deze shit hadden. Zo raar, ik voelde me zo geweldig vrijdagmiddag, zo shit na de eerste ruzie vrijdagavond, weer ok na het bijleggen zaterdag en zo geïrriteerd na die mail zondagmorgen. Wat een weekend...
quote:Rooss4 schreef op 05 december 2011 @ 15:04:

Heftig Vaintje. Ik ben je verhaal een beetje kwijt maar dat dit heftig is, spat ervan af. Wel mooi dat de verhalen van Hyperion en de gesprekken met die gespr part je ogen hebben geopend. Ik denk dat hyp voor veel minnaar relaties de spijker op de kop slaat, ik zeg veel hè, niet alle. En hoe emotioneler je op zijn reacties reageert, hoe meer je je moet afvragen of je zelf niet in deze valkuil bent gestapt.

Kijk naar herfststorm, je roept eerst hard dat dit voor jou niet geldt maar je eindigt toch met:

Alleen wil ik niet dat hij de touwtjes in handen heeft, en dat heeft hij wel.

Eigenlijk precies wat hyp schrijft hè?

Vraag me niet hoe je dit kunt voorkomen, je maakt een keuze en dan gaat het er met je vandoor. Ook voor mij hele goede lessen voor een evt volgende keer

Oh, maar dat geef ik meteen toe, het is precíes hoe het werkt bij mij en nr2. Maar ik doelde met 'dat geldt niet voor mij' op een aantal andere dingen: je leven is saai, je krijgt geen aandacht meer, je voelt je opeens geil en gewild.

Ik kreeg namelijk genoeg aandacht, genoeg seks en was eigenlijk wel tevreden. Wel kreeg ik opeens bergen met extra energie en voelde ik me sexieer dan ooit daarvoor, misschien ook door wat Vaintje schrijft: dat zo'n foute, maar vreselijk lekkere man, míj wil, dat gaf wel een kick. En inderdaad, ik heb ook een tijdje gedacht dat het bij ons 'anders' was. Heel naief.

Dus misschien is wat Hyperion zegt wel waar. Ik weet het niet. Het is net of het twee verschillende mannen zijn, twee uitersten, mijn man en mijn minnaar, en zolang ik ze beiden heb voel ik me compleet en prettig, maar zodra er één weg is voel ik me vreselijk. En elke keer dat het drama wordt met minnaar is wanneer ik denk hem kwijt te raken.
Oh, Vaintje, hebben wij dezelfde meneer te pakken? :D

Ik herken het precíes. Zodra ik liet merken contact te hebben met andere mannen werd het bonje, zodra ik iets serieus wilde bespreken over 'hoe nu verder' was het 'dat gezeur heb ik thuis ook al, hier heb ik geen zin in'. Als ik iets vraag krijg ik een ontwijkend antwoord, hij blijkt over héél veel gelogen te hebben, enzovoorts, enzovoorts.

Die van jou lijkt nog iets erger
Oh ja herfststorm, dat ik mijn hart lucht bij een andere man, dat viel ook ff niet al te lekker geloof ik.

Maar mijn loser is vrijgezel, zo te horen jouw lover niet herfststorm, dus het zal toch wel een ander zijn dan
@ Vaintje en Herfststorm. Op je handen zitten zodat je de telefoon niet pakt om contact te zoeken. Als dat bijna niet meer lukt dan telefoon uitzetten zodat je een bezinningsperiode hebt als je toch gaat smsen want dan moet je de telefoon eerst aanzetten en die moet dan opstarten. Via de msn heb ik geen oplossing, want daar deed ik niet aan. En verder je heel belabberd voelen en dat accepteren. Ach tis toch zo simpel (not...). Ik hou nog steeds vol al ben ik er al 2 dagen zelfs misselijk van Ik vind het zo moeilijk. En intussen maar hopen dat hij toch iets van zich laat horen. God ik vind mezelf ook zo slap af en toe.

Jullie beide sterkte ermee!
Nicole, begin eerst met het verwijderen van zijn smsjes, blokkeer hem op whatsapp en verwijder zijn telnr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven