Entertainment alle pijlers

Wicked: belachelijk duur??

06-11-2011 18:54 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
As we speak kijk ik naar Life4You over de premiere van Wicked. Nieuwsgierig geworden wilde ik een kaartje reserveren voor deze nieuwe musical.

Maar ik schrok me rot van de prijzen. Een kaartje in het weekend op 2e rang (volgens mij gemiddeld) kost 75 euro. Het duurste kaartje kost 119 euro en het goedkoopste voor de vijfde rang (beperkt zicht) 25 euro. En dan komen er de reserveringskosten nog bij.

Ik verdien niet de wereld, maar gerust niet slecht. Maar ik kan dit gewoon echt niet betalen. Nog maar te zwijgen van het feit dat ik het wil.

Wat vinden jullie? Gaan jullie er heen?
@ Fearless, van welke actie was die 2e kaart gratis voor wicked? Ik zoek ook nog zoiets.

Groetjes
"@ Fearless, van welke actie was die 2e kaart gratis voor wicked? Ik zoek ook nog zoiets.

Groetjes"

Moet je even op marktplaats kijken, daar staan heel veel advertenties van die actie, is wel alleen voor december!
Ik ken iemand die altijd kaartjes voor musicals koopt op marktplaats van mensen die niet kunnen. Scheelt erg veel. Hij haalt ze altijd zelf op en het is tot nu altijd goed gegaan.
Sunfl0wers, ik kreeg een envelop in de bus van See Tickets met die Sinterklaasaanbieding.

Krijg regelmatig post en mail omdat ik sinds The Phantom vaak naar musicals ga.

Let eigenlijk alleen op de dingen die ik rechtstreeks krijg, maar misschien is MP (doe ik met concerten veel) wel een optie idd, of vakantieveilingen, ticketveilingen etc.

Hoop dat je wat vindt!
Zat vandaag in mijn mailbox: Miss Saigon voor 39,95 bij Actie van de dag.nl (volgens mij moet je je wel eerst registreren, dit kan alleen vandaag donderdag 8 dec. geboekt worden voor diverse data)

http://www.actievandedag.nl/donderdag-3
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:sweetfirefly schreef op 08 december 2011 @ 09:52:

Zat vandaag in mijn mailbox: Miss Saigon voor 39,95 bij Actie van de dag.nl (volgens mij moet je je wel eerst registreren, dit kan alleen vandaag donderdag 8 dec. geboekt worden voor diverse data)

http://www.actievandedag.nl/donderdag-3

Die zag ik ook idd, maar zat in Disney dus ging helaas niet lukken.

Ik hoop nog even door!
met rentepunten van ING kan je regelmatig kaartjes voor musicals kopen (2e gratis). Enkele weken geleden waren er kaarten voor Wicked bij maar nu helaas niet meer. Wel staat Miss Saigon er nu op. De mogelijkheden die ze aanbieden zijn echter zeer beperkt en je moet dus klant zijn bij ING (of iemand laten boeken die klant is en punten heeft).

Ook via optimel kun je met korting naar muscials; nu staan miss saigon en droomvlucht erop.
Ik ben afgelopen zondag geweest, met korting van de AD.

Het eerste gedeelte (voor de pauze) vond ik maar zo zo. Ik dacht echt: waar gaat dit heen? waar zit ik naar te kijken? Het decor was prachtig, dat zeker!

Na de pauze vond ik het een stuk leuker en beter. Maar heel eerlijk? Ik heb wel eens betere en leukere musicals gezien....Of het het geld waard is (zelfs incl.korting) kan ik niet voor jou beoordelen. Smaken verschillen natuurlijk.

Ik had overigens prima plaatsen: rij 9!
Ik heb vandaag een actiebon in de bus gekregen, elke 2e kaart van een Joop van de Ende Musical (Wicked of Miss Saigon) voor

¤ 15,- . Ik ken niemand die ook wil gaan dus als je interesse hebt, kun je me mailen voor de code.

De code is inmiddels weggegeven.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Volgende week woensdag ga ik voor de 2e keer naar Wicked!

Had nog kortingskaart van het AD.
Ik vond het weer erg leuk!

Hadden helaas geen Chantal en Willemijn, maar Celine en Renee (geloof ik).

Werd erg afgeleid door de mond van Renee (Elpheba) en bij Gravity .. eh, Zwaartekracht, haalde ze m niet altijd.

Vond ik erg jammer, want dat is toch wel hét nummer van de musical.

Jim komt beetje knullig over.

Qua verhaal en opbouw is het vrij gelijk aan elke andere musical, maar ik hou van musicals dus vind dat niet erg.

Het decor was idd geweldig!

Was een goede avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven