Rode Poezebeesten

02-12-2011 14:03 194 berichten
Gewoon even een klets maar raak topic omdat me de laatste tijd opvalt dat er veel Avatars rode poezebeesten bevatten. En ik heb er ook eentje!

Een heule mooie rode dame van nu net 5 maanden oud. Ergens uit de sloot gevist door een dame. Samen met drie broers/zusjes was ze in een vuilniszak in het water gegooid en zij was de enige die het nog 'deed'... Twee weekjes oud was ze toen. Heul zielig. Inmiddels is ze goed gegroeid en alles gaat prima. Ik heb altijd al een rode kat willen hebben, maar alleen als het een meisje was (ivm aanwezigheid kater). En die zijn niet zo heel makkelijk te vinden.

En het spreekwoord klopt. Rooien en Valen... dat zijn donderstralen. Zo veel anders dan mijn andere (wel ras)katten die haar vanaf dag 1 als Vuilnisbakkenrasje meteen accepteerde. Maar alles wordt gesloopt en ze rent de hele dag als een dolle door het huis de andere volwassen katten te pesten.... Een dondersteen is het met ADHD. Een kleine rooie rotzak met een heel aandoenlijk koppie.

Dus komop, RodePoezebeestBaasjes... laat je horen!

Red Rules!
Hier in huis een vale rooie...

Lekker buiten als wij erbij zijn..

Ik kon het niet laten om ook mijn lieve kanjer te showen...

(met dank aan MV die mij plaatjes leerde plakken en wat hebben we gelachen!)

Dit is ook een donderstraal, weet precies hoe hij elk lid van het gezin moet "inpakken"om zijn zin te krijgen...

Bij de een werkt flink miauwen, nou ja, een soort van mekkeren

Bij de ander werkt meer de direkte aanpak en gewoon met zijn volle gewicht opeens op je gaan liggen!

En bij mijn man is hij zo slim.... hij loopt hem als een hondje achterna en net als man denkt dat hij genoeg aandacht gegeven heeft.... duikt hij op en gaat hij in zijn nek liggen om daar voorlopig niet meer weg te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Het is een schat Passie, en hij is zoooooo zacht, die andere ook trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Laatste foto.

Ying en Yang met zijn grijs gestreepte halfzus....

Hey MV, die andere lieverd kan ik niet laten zien..... is een lapje!

Alhoewel.... zij past in alle topics want heeft alle kleuren hahahah!
Ik ben bijna in staat om katten in alle soorten en maten aan te schaffen, ware het niet dat die van mij stikjaloers zouden worden
Dinsdag jl op huisbezoek (werk) een rode kater, jonkie, geeft heel lief een kopje tegen mijn been. Ik aai m over zn kop heel rustig en Beng. Twee dikke halen/meppen. Omdat?
Nooit eerder meegemaakt, ik heb zelf ook katten. Wel eens een kras maar dan gewoon onhandigheid nooit opzet of agressie.
quote:Nikki1973 schreef op 05 december 2011 @ 14:49:

Abusu, wat een prachtige katten heb je..die rode en de grijze met het lange haar.. wat zijn dat voor katten??

Het zijn Maine Coons.

Heerlijk ras. Speels tot op hoge leeftijd (sommige apporteren zelfs, mijn grijze oa), erg op mensen gericht maar niet constant op schoot, lief karakter (slaan, krabben en bijten niet) en prachtig uiterlijk.
WTF?
Er is nu ook een Tijger/ Cyperse topic

Dus heb je een rode en een tijgervriendje. Show hem dan hier
.
Nog een paar foto's van mijn rooie

Sinds afgelopen December in mijn bezit: een Rooie Draak

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:maylea schreef op 12 december 2011 @ 11:12:

Nog een paar foto's van mijn rooie

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Maylae, je rooie kanjer is niet te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Tickel schreef op 01 februari 2012 @ 23:09:

Sinds afgelopen December in mijn bezit: een Rooie Draak

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh wat is die mooi zeg. En zo leuk met je een na laatste lieverd aan het spelen. Om op te vreten. Wat enig om te zien dat het allemaal zo soepel gaat.

Knuf voor je schatten. Ook je eerste oudje
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 februari 2012 @ 23:13:

[...]

Oh wat is die mooi zeg. En zo leuk met je een na laatste lieverd aan het spelen. Om op te vreten. Wat enig om te zien dat het allemaal zo soepel gaat.

Knuf voor je schatten. Ook je eerste oudje

Thanks! Mijn eerste oudje is alleen wel een jonkie van 19 maanden

Daarna komt dikke grijze van bijna 5, de rooie is bijna 9 maanden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 februari 2012 @ 23:11:

[...]

Maylae, je rooie kanjer is niet te zien.

Nee, en dat is raar, want toen ik ze poste waren ze wel te zien, controleer ik altijd. Heel vreemd.

Tickel, wat een schatjes
quote:Tickel schreef op 01 februari 2012 @ 23:23:

[...]

Thanks! Mijn eerste oudje is alleen wel een jonkie van 19 maanden

Daarna komt dikke grijze van bijna 5, de rooie is bijna 9 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven