Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Au.....net tweede date gehad en hij heeft aangegeven geen vonkje te voelen en het hierbij te willen laten! Vind ik stiekem toch wel erg jammer en steekt wel! Zo'n AU gevoel....

Tierney: volgens mij lijken we op elkaar....herken je gevoelens helemaal. Als ik iemand leuk vind, voel ik me zo onzeker en wil ik tegelijkertijd zo hard mogelijk weg rennen!
Ik weet nog niet of het nog open is maar Parels is een hele bijzondere champagnebar in Gent:

http://www.gentblogt.be/2006/12/29/parels
Heel goed tierney! Gewoon op derde date gaan!

Nicola: hmm nog andere date-mannen op het oog? om de pijn te verzachten? Jammer hoor dat dit hem niet was, maar ergens loopt ie rond!

Rasa: en heb je hem ingekopt? Ga maar eens wat drinken met die krullenbol hoor!

Blondenblauw: thanks voor de tip!

Nog een paar nachtjes slapen :-) ik zat hem gister een beetje te plagen dat het geen hotel is geworden, maar dat ik wel het adres van de daklozenopvang had gevonden. Toen ik zei dat hotels echt al vol zaten, vanwege een groot congres en een cultureel festival, zei hij dat we ook wel ergens anders heen kunnen gaan. Hij weet nu wel dat we naar Gent gaan, maar niet wat de alternatieve slaapplek gaat zijn. Vanavond zie ik hem weer, benieuwd of ik m'n mond kan houden.
@ wow, Roos geniet van je uitje straks!

@Tierney, luister naar je intuitie, maar niet naar je angsten, moppie.. Klinkt leuk die nieuwe man!
Je balen, Nicola, door naar de volgende.

En Rasa tik hem in!!

Tierney, ik herken ook wat je doet hoor. Zo heb ik mijn date ook weggejaagd, haha. Ik ben in eerste instantie altijd wat afwachtend, kat uit de boom, doe maar normaal, ik ken je pas net. Hij zag dat aan voor desinteresse. En wat is er nou eigenlijk het ergste wat je kan gebeuren als je je wel een beetje mee laat slepen? Hihi, gewoon op derde date dus. Hop hop!
vla hoe is het met jou?

en hiawata?

ooo zie nu dat er een heel wintergebeuren is in gent, incl schaatsbaan/ reuzenrad/ ed
@Rasa, date met m wanneer jij er n goed gevoel bij hebt, leuk.

@Nicola, nou hij is in ieder geval wel eerlijk! Zoveel mannen die dat niet zeggen en de relatie óf dood laten bloeden óf t meisje aan t lijntje houden.

Mijn ex-internetdate heeft zijn profiel van de datingsite gehaald na t gesprek met mij, hij doet echt alles om weer in n goed daglicht bij mij te komen. Ik vind t zielig. Tussen mij en mijn nieuwe vlam gaat t rustig, kalm en de genegenheid voor elkaar groeit. Heerlijke man! Ik heb soms mn twijfels natuurlijk, omdat ik hem net heb leren kennen, maar dit is zo lekker. Dit keer heb ik geen buikpijn e.d. ik voel me voor t eerst sinds lange tijd fijn in n relatie.
Ja! Ik wil ook meedoen!

Heb 3 maanden op ematching gezeten. Paar leuke dates aan overgehouden, ook een paar verschrikkelijke overigens maar goed. Eén goede vriend aan overgehouden (hij voelde de vonk niet, auw) en daarmee naar een singles feest geweest. Kwam daar een leuke jongen tegen... Ai. Morgen eindelijk weer afgesproken... En ik heb er zin an. Hij is alleen zo anders dan alle mannen die ik tot nu toe ken.

En zondag nog een laatste internetdate, dat is al de 3de date maar ik weet het niet zo goed met hem.

Ik deed overigens één berichtje en dan gelijk afspreken om zo de teleurstelling tegen te gaan. Jullie doen dat anders merk ik.
@Tierney: gelukkig is hij nu rustig. Ik zou het bepaald niet tof vinden hoor. Je hebt dat gesprek met hem gevoerd en vervolgens gaat-ie in dubbele versnelling. Ik zou ook maar even een beetje oppassen met m'n grenzen.
.
Hallo allemaal!

Ik schrijf wat minder mee, maar ik lees wel alles hoor! Hier gaat alles goed, we zijn eigenlijk op ieder moment dat het kan samen. Hij is zo lief voor me, dat is echt heerlijk. Komend weekend gaan we er even tussenuit, wel spannend hoor..! Maar het wordt vast heel fijn.

Roosje, heerlijk om te lezen dat jij ook nog steeds aan het genieten bent. Gaan jullie kerst eigenlijk samen vieren?

Veel plezier in Gent!

Tierney, jouw date klinkt ook goed! Al kan ik me je twijfels wel voorstellen. Ben benieuwd wanneer jullie de 3e date hebben!

VLA, jammer dat die jongen al een vriendin heeft. Je klinkt eerlijk gezegd een beetje koel over je date. spreken jullie elkaar nog of is er even radiostilte nu?
He Boebele, fijn te horen dat alles goed gaat!! En zoooo leuk jullie weekendje. Ben benieuwd hoe dat gaat, is toch wel echt een volgende stap!

Ben inderdaad wat koeler, vind het allemaal maar moeizaam gaan. We hebben elke dag wel weer contact (via sms, bellen is op eoa manier nog steeds een no-go) en zodra ik maar een beetje de diepte in wil gaan dan weet hij het gesprek van onderwerp te veranderen. We zitten dus nu in een raar schemergebied tussen aan/uit, en ik voel me dan prettiger bij wat afstand. Ik vind dat hij nu zijn best voor me mag gaan doen.
Hey meiden,

Tierney ik herken zo wat je schrijft..heb er zelf ook last van. Ik probeer er ook vanaf te komen en ga vrolijk verder..ik hoop dat het jou ook lukt.

VLa, ik kan me voorstellen dat afstand je goed doet..wel raar dat hij telkens van onderwerp verandert

Boebele,erg van dat het bij jou nog zo goed gaat.

Roosje, veel plezier van het weekend...nog steeds helemaal verliefd

nicola, jammer dat hij het niet geworden is...maar niks aan te doen next
Hoe is het met jou nu, Veo?

Vla, dat lijkt me best lastig, zo'n half wel-half niet relatie. Mag je nu wel met anderen daten bijvoorbeeld? Vervelend ook dat hij het er eigenlijk niet echt over lijkt te willen hebben, op die manier komen jullie ook niet echt verder.

Ik moet zeggen dat ik best wel een beetje nerveus ben voor onze dagen samen.. is dat heel gek? We zijn nu 2 maanden samen, maar ik heb dat soort gevoelens nog steeds. Vind het ook iedere keer weer spannend/leuk om hem weer te zien, alsof we nog aan het daten zijn. Dat is best gek eigenlijk, aangezien we toch echt wel een relatie hebben.
Ik heb die bal die Krullenbol voor open doel had gelegd er maar in geschoten. Kijken of het nog lukt om een date te plannen voor de kerst...
Dames....niet verder vertellen maar ik heb een bug ontdekt op RP.

Als je betalend lid bent kun je dus berichten versturen en ze eerst als concept opslaan voordat je ze verstuurd.......

Als je dat doet bij iemand die "foto op verzoek" heeft, krijg je zijn/haar foto te zien als je het bericht opnieuw opent.....

Als de foto tegenvalt kun je het bericht (of die paar letters die je getypt hebt) gewoon weer verwijderen.
Rasa: benieuwd of dat inderdaad gaat lukken en krullenbol voor jou een leuk kerstcadeautje mag zijn!

Tierney: hoe is ie nu met jou?

Boebele: ik snap het wel hoor! vind het ook wel spannend om nu komend weekend zo met hem op stap te zijn. Wij gaan nu niet zo lang weg...maar wel van vrijdag-maandag samen zijn.

Heel veel plezier in ieder geval!

Veo: hoe is het met jou?

Vla: je hebt gelijk hoor, hij mag nu best een x moeite voor je doen...(en anders....ehm is er vast iets leukers voor jou te vinden!)

LLL: je bent het er maar druk mee!

Ik ben net weer thuis van een nachtje bij hem. De nacht hiervoor niet zo goed geslapen, dus gister eigenlijk maar een beetje 'los' van hem gaan liggen...om vanmorgen toch wel erg goed uitgerust wakker te worden. Ik merk dat ik me steeds minder onzeker voel over dingen. We sms-en niet meer heel de dag, maar ergens ook met een gevoel van dat 'hoeft' ook niet steeds. Vind het wel fijn om te weten dat hij en ik van het weekend gewoon even echt tijd samen hebben.
Even een egopost want ik moet aan het werk..

Volgens mij waren mijn twijfels gegrond.

Mijn betaald membership bij rp was verlopen dus dat profiel heb ik even gedeactiveerd. Daar had mr M ook een profiel en vond het niet erg dat hij daar nog af en toe aanlogde. Maar ik heb ook al een paar maanden een profiel bij Lexa waar ik niks mee deed herinnerde ik me gister en die wilde ik ook verwijderen. Lukte niet direct dus ik probeerde het net weer, staat mr M tussen mijn daily 6, wat volgens mij alleen maar nieuwe members zijn! Dat hij een nieuw profiel aanmaakt, terwijl hij zo bezig zegt te zijn met mij vind ik echt niet leuk!

Gelukkig heb ik wel naar mijn angsten geluisterd, mee confronteren of niet?
Zou langzaam zijn nek omdraaien

Dat jullie ondertussen niet helemaal gek worden van dat internetdaten.
Hey Tierney,

Kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt. Aan de andere kant, hoeveel dates hebben jullie gehad? Ik weet niet in hoeverre hij jou zegt voor jou te gaan en helemaal vol van jou is? Dat is natuurlijk wel een beetje vreemd in combinatie met het aanmaken van een nieuw profiel. Maar goed, weet je zeker dat hij een nieuw profiel heeft aangemaakt?

Weet je, ik denk dat je in naar je onderbuikgevoel moet luisteren en dat je het zelf vaak wel al weet. Als iemand je oprecht leuk vindt, en oprecht interesse in je heeft, dan weet je dat.

Als hij je echt het idee geeft dat jij het bent voor hem, en je de hemel op aarde bent, zou ik hem wel confronteren met zijn nieuwe profiel of vragen of hij nog meer dates heeft lopen. Als hij zelf ook daarin niet helemaal duidelijk is, zou ik even op zijn beloop laten, jullie hebben immers nog maar twee dates gehad, en nog geen relatie. Wel lastig.....maar meestal als je er zelf even van een afstandje naar kijkt, weet je het ook wel.
Ja, af en toe word ik ook wel een beetje gek van dat internetdaten. Maar ik moet zeggen dat ik zelf nog geen een keer met een echte creep in aanraking ben geweest. De dates die ik tot nu heb gehad waren stuk voor stuk leuk en normale jongens. Maar het is wel anders dan in real life, waarbij je al van tevoren weet of er chemie of een klik is.
@Roosje: Wat super leuk allemaal en ik denk ook dat je op een gegeven moment ook niet meer de hele dag sms't dan is die spanning ook wel een beetje weg toch?

@Tierney: Je had 2/3 dates gehad of haal ik je met iemand door de war?

Dat hij inlogt op een site wil niet zeggen dat hij niet vol voor jou wil gaan natuurlijk.

Zeker als je pas een paar dates hebt gehad snap ik dat opzich wel. Denk ook dat mannen daar misschien ook nog anders tegenaan kijken dan wij als vrouwen.

Misschien gewoon heel luchtig eens over beginnen? Met een soort grapje even polsen bijvoorbeeld. Anders ben jij alleen maar hier mee bezig en misschien is dat wel helemaal niet nodig!!!
Meiden, inloggen op de ds vond ik niet zo'n probleem. Dat doe ik ook, en ik hoef zeker geen relatie nog.

Maar tegen mij zeggen dat je alleen met mij date en dat ik zo geweldig ben en reisjes willen plannen, en dan een nieuw profiel aanmaken op een andere ds, dat klopt voor mijn gevoel niet. Wees dan gewoon eerlijk in dat je nog met anderen wilt daten ook. Het dubbele signaal zit me dwars, niet het aanloggen op de site.

Heb hem vanmorgen wel gesproken en aangegeven dat ik het echt leuk heb gehad, maar dat ik voor mijn gevoel echt teveel op mijn hoede ben en dit maakt het er niet beter op. Ik vertrouw het gewoon niet, dus ik heb het erbij gelaten.

Hij komt gewoon over als iemand die perse een vrouw zoekt en niet specifiek mij, of misschien wel op seks uit is. En als ik het zo zie, nee dan wordt het niks.

Sjonge, praatjesman was tenminste eerlijk. Beetje domper dit, maar ik ga gewoon gauw wat leuks doen en op naar de volgende maar weer he... :s Voel me eigenlijk wel opgelucht, niet erg verdrietig ofzo, voor mij was er echt niet zoveel nog, al had ik wel echt leuke dates gehad en ik kon echt wel met hem praten. Maar jammer dus.
Tierney: hmm jammer wel hoor. Ik gunde je dat leuke Sint-cadeautje gewoon zo!!! Dat je je nu niet verdrietig maar meer opgelucht voelt zegt denk ik wel wat.

Hoe was zijn reactie?
@Tierney: Goed dat je voor jezelf die keuze hebt gemaakt en ik denk dat jeelf het beste hebt aan kunnen voelen hoe het zat.

Op naar de volgende......

Had je nog wat contacten lopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven