Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Natuurlijk doe ik zelf ook mee, maar aangezien ik nog op mijn werk ben moet dat even wachten tot ik thuis heb kunnen kijken wat ik in de aanbieding heb.

Wat ik wel graag zou willen hebben zijn messenzegeltjes en servieszegeltjes van de BP.
Kun je dan ook bijv. kleding en boeken ruilen?
Ik heb nog een aantal nieuwe flessen parfum staan.

Allemaal gekregen, maar ik gebruik eigenlijk alleen maar white musk van de bodyshop.

AnaisAnais van Cacherel, Eau de toilette. 30 ml

Insolence van Guerlain, Eau de toilette, 30 ml

Femme van Hugo Boss, Eau de toilette, 30 ml

Dit jaar gekregen, allemaal originele geuren.

Alleen gebruikt om te ruiken dus nog zo goed al vol.

Ruilen tegen??
esje76 Femme van Hugo Boss lijkt me wel lekker. Wat zou je er voor willen hebben? Ik heb heel veel boeken, ik heb ook een stapel Quest er liggen
@esje. Ik zou wel graag de Insolence met je willen ruilen. Heerlijk vind ik die geur.

Waartegen zou jij hem willen ruilen?
Ik heb in de aanbieding 1paar rode zootjes maat S.

Nooit gedragen was een 'mislukt' kraamcadeautje, de ontvanger had ze al en ik kon niet ruilen (sale).

Ik ga nog even kijken wat ik nog meer te ruilen heb. Leuk initiatief.
Wat leuk! ik ga ff kijken of ik nog wat te ruilen heb!
Ik heb er nog een grote doos Domino maxi power plus staan. Er zit ook een ding bij die de domino steentjes automatisch neerzet. Ik heb hem vorig jaar gewonnen en ik heb mijn kinderen al ouder dus er is niet mee gespeeld. Ja zoon heeft alles eruit gehaald en bekeken. Dus zo goed als nieuw. Het liefst op komen halen, omg Drenthe
Leuk topic! Ik heb nog:

L'eau par Kenzo

en

Eau de Fleur van Kenzo

Uit beiden een piepklein beetje gebruikt. (Ik vond ze dus niet lekker)

Verder nog een paar grijze sleehakken, maar 38, en een paar bruine hakken met gaatjes bij de tenen van Asos ,maat 39. Op beide nooit gelopen.
The greatest adventure in life is to follow your heart.
mika65, boeken zijn goed! Ik lees veel

Mijn genre is denk het beste te omschrijven als chicklit.

Kun je daar iets mee?

@Sinasappel, ehhmmmm wat heb jij nog liggen?

Ik krijg als het goed is een dolce gusto, cups daarvan zijn dus meer dan welkom!

Parfum voor koffie
Moondancer, ik heb volgens mij nog wel zegeltjes van de BP. Ik ga voor je op zoek!
quote:esje76 schreef op 07 december 2011 @ 18:01:

mika65, boeken zijn goed! Ik lees veel

Mijn genre is denk het beste te omschrijven als chicklit.

Kun je daar iets mee?

@Sinasappel, ehhmmmm wat heb jij nog liggen?

Ik krijg als het goed is een dolce gusto, cups daarvan zijn dus meer dan welkom!

Parfum voor koffie

Ik ga morgen even grote ronde door het huis doen. Ben nu nog aan het werk tot en uur of 9 en als ik daarna thuis ben val ik meestal in een soort coma.

Welke kledingmaat heb je? Ik heb nog hele mooie kleding (zusje en twee nichtjes in de mode).
Heb het boek Eten, bidden en beminnen hier liggen. Zou graag willen ruilen tegen een flesje parfum (@esje76) of ander boek dat ik wel leuk zal vinden:).

Iemand die wil ruilen?
Hi likeur, ik heb kledingmaat 40,
Ik wil ook wel graag 1 of meerdere boeken ruilen tegen een flesje parfum of iets anders.

Op de plank staat nog:

* Haar naam was Sarah

* Het familieportret

* De vliegeraar

* Dochter van Isfahan

* Het michelangelo Mysterie

* Duizend schitterende zonnen

Alle boeken heb ik nieuw gekocht en 1 keer gelezen, staat is dus prima.
Ik heb heel veel boeken esje maar chicklit heb ik jammer genoeg niet. Wel veel thrillers, oorlogsromans, historische romans
@mika65, ik houd wel van oorlogsromans. Zie je in mijn rijtje wat leuks staan wat je zou willen ruilen?
@marloes ik heb wel intresse in haar naam was sara. ik zal morgen even kijken wat ik heb liggen.
quote:Marloes85 schreef op 07 december 2011 @ 21:00:

@mika65, ik houd wel van oorlogsromans. Zie je in mijn rijtje wat leuks staan wat je zou willen ruilen?Ik heb inmiddels een e-reader dus ik lees geen gewone boeken meer. Misschien heb je iets anders in de aanbieding?
quote:mika65 schreef op 07 december 2011 @ 22:27:

[...]

Ik heb inmiddels een e-reader dus ik lees geen gewone boeken meer. Misschien heb je iets anders in de aanbieding?

Pfff, waar heb je interesse in? Ik heb wel wat spellen "over" maar ik moet even kijken wat ik precies heb liggen. Of vind je dat niks?

Ik heb ook nog nieuwe hoofdkussens (die kregen we bij de aankoop van ons matras in de logeerkamer maar we hadden al een overschot aan kussens). Iemand daar misschien interesse in? Ze zijn nieuw en op zich prima!
quote:silly19 schreef op 07 december 2011 @ 22:12:

@marloes ik heb wel intresse in haar naam was sara. ik zal morgen even kijken wat ik heb liggen.Ben benieuwd!
Hey Marloes, ik heb nog wel kus(sens) nodig.

Zit er een geurtje bij in mijn lijste wat je aanstaat?

Groetjes,
Ik heb zo'n moderne lamp die heel goed stond in mijn vorige woning maar niet in mijn huidige. Alleen was hij zo duur dat ik het zonde vind om hem weg te gooien. Het zijn drie glazen buizen die aan ijzerdraden door elkaar heen hangen. Ze hangen van hoog naar laag en onderaan zit dan zo'n halogeen lampje. Nou ja, je moet het zien, natuurlijk, maar aan de omschrijving weet je vast al of je het iets vindt of niet.
Spreuken 18:2
Ik heb rode pumps maatje 37 hele kleine beschadiging bij de hak. heb ze te klein gekocht!

Ik ga nog even verder kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven