Raad de frumster
donderdag 8 december 2011 om 00:44
donderdag 8 december 2011 om 22:50
donderdag 8 december 2011 om 22:55
Was trouwens Aimee86 (koe in wei) dezelfde als jij bedoelde Ratteke? Want volgens mij heeft A geen rode lippen.
Irritant als je de avatar wel voor ogen hebt, maar de naam erbij niet weet. Heel herkenbaar hier, heb ik ook al een paar keer gehad. In het begin werden ook meer typische (schrijf- of persoonlijke) kenmerken genoemd, i.p.v. de omschrijving van de avatar.
Ik weet er ook nog eentje.
Hij of zij praat niet of nauwelijks met ons mee. En hij/zij heeft toch graag het laatste woord.
Irritant als je de avatar wel voor ogen hebt, maar de naam erbij niet weet. Heel herkenbaar hier, heb ik ook al een paar keer gehad. In het begin werden ook meer typische (schrijf- of persoonlijke) kenmerken genoemd, i.p.v. de omschrijving van de avatar.
Ik weet er ook nog eentje.
Hij of zij praat niet of nauwelijks met ons mee. En hij/zij heeft toch graag het laatste woord.
donderdag 8 december 2011 om 22:55
quote:molly74 schreef op 08 december 2011 @ 22:50:
Oh, ik had net een quote van Twisted die het antwoord gaf op 'in de wei met snufferd voor camera'. Het was Aimee86 inderdaad. Ze had het dus goed. Maar ik had de vraag niet bij de quote staan, dus wisten jullie nog niet dat het geraden was. Lekker slim van me.
Is die van dat niet roken al geraden?
Dat was GeorgetteSansLeTabac (met een kleine dichterlijke vrijheid )
MV: de rotgriet was al geraden: Pokkewijf.
Oh, ik had net een quote van Twisted die het antwoord gaf op 'in de wei met snufferd voor camera'. Het was Aimee86 inderdaad. Ze had het dus goed. Maar ik had de vraag niet bij de quote staan, dus wisten jullie nog niet dat het geraden was. Lekker slim van me.
Is die van dat niet roken al geraden?
Dat was GeorgetteSansLeTabac (met een kleine dichterlijke vrijheid )
MV: de rotgriet was al geraden: Pokkewijf.