Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
vrijdag 9 december 2011 om 18:16
vrijdag 9 december 2011 om 19:21
Balen moom, dat ie niets anders wil, N eet in dat opzicht wel veel maar ook lang niet alles. Eergister heeft ze zelf gorgonzola kaas op en ze vond het nog lekker op.
Duuv, klinkt heel fijn, eerst doorslapen en dan ook nog eens gezellig knutselen.
Ben er niet zo veel maar ben zo druk met werk en verbouwen. Snorrie
Duuv, klinkt heel fijn, eerst doorslapen en dan ook nog eens gezellig knutselen.
Ben er niet zo veel maar ben zo druk met werk en verbouwen. Snorrie
vrijdag 9 december 2011 om 19:56
Moom, ooit gaat het over, ziet A. het licht en denkt hij : Getverrrr, olvaprut !!! M. heeft altijd alles gegeten en ging op een gegeven moment ook van alles een drama maken
Oh ze wou weer niet in bad vanavond... dikke hysterie...
Annika, fijn om te horen van je. Gaat dus nog niet zo goed he
Ben er de laatste dagen ook niet veel geweest. Heb het druk...
Oh ze wou weer niet in bad vanavond... dikke hysterie...
Annika, fijn om te horen van je. Gaat dus nog niet zo goed he
Ben er de laatste dagen ook niet veel geweest. Heb het druk...
vrijdag 9 december 2011 om 20:03
Wat een rust hier. Iedereen druk bezig geweest
Ik ben met J2 wezen zwemmen, daarna met schoonzusje en nieuwe neefje naar de kinderarts, toen boodschappen gedaan en daarna heel lang gezocht voor slofjes voor j2 (en niet gevonden)
Deb, verlof!!!
Duvel, lekker dat S doorgeslapen heft
Moom, krijgt A de hele week olvaprut en 1x gewoon? Want dan kan ik er best in komen dat hij gewoon niet wil. Olvaprut zit veel minder smaak en als je dat gewend bent is die zelf gemaakte maaltijd vies
Party, hoe is het met je vader? En ik las dat K ziek is?
Gw, ik laat j2 nog steeds gewoon zelf bepalen hoeveel hij ergens van wil eten (dwangvoeden gaat hier ook zeker niet werken), maar smeer nu wat lekkerders op brood (hij kreeg alleen nog maar halvarine met soms kipfilet of casselerrib) en geef hem vla ipv magere yoghurt
Ik ben met J2 wezen zwemmen, daarna met schoonzusje en nieuwe neefje naar de kinderarts, toen boodschappen gedaan en daarna heel lang gezocht voor slofjes voor j2 (en niet gevonden)
Deb, verlof!!!
Duvel, lekker dat S doorgeslapen heft
Moom, krijgt A de hele week olvaprut en 1x gewoon? Want dan kan ik er best in komen dat hij gewoon niet wil. Olvaprut zit veel minder smaak en als je dat gewend bent is die zelf gemaakte maaltijd vies
Party, hoe is het met je vader? En ik las dat K ziek is?
Gw, ik laat j2 nog steeds gewoon zelf bepalen hoeveel hij ergens van wil eten (dwangvoeden gaat hier ook zeker niet werken), maar smeer nu wat lekkerders op brood (hij kreeg alleen nog maar halvarine met soms kipfilet of casselerrib) en geef hem vla ipv magere yoghurt
vrijdag 9 december 2011 om 21:06
Deb verlof!! FIjn hoor, nu begint het echt op te schieten!
Moom lastig maar het kan vanzelf opeens weer omdraaien. I. heeft ook een hele tijd die potjes gegeten en wilde van de ene op de andere dag met ons meeeten.
Vanavond bij de hap geweest met I. Ze heeft iets in haar oog gehad, en elke keer wrijft ze weer in haar oog en gaat dan heel hard huilen. Oog traant ook de hele tijd. Met een natte doek erop gaat het nog wel. Maar de huisarts zag niks behalve "gewoon" irritatie. Geen beschadiging of vuil in het oog. Dus hoop dat het morgen beter is. Na een paar keer huilen slaapt ze nu denk ik...
Kath R. heeft het kunstje nog niet herhaald. Ik ben nog aan het regelen dat ik zo'n fles krijg, maar ze waren uitverkocht en werden niet meer bijgemaakt. Ze zouden ze alleen nog hebben in Den Haag en Venlo. Vrienden van ons hebben familie in Den Haag, die gestuurd en toen waren ze daar ook niet. Maar gisteren kon ik er opeens 1 via de site bestellen, daarna weer uitverkocht, dus die wordt als het goed binnen 2 dagen bezorgd.
GW lekker gedoken!! Voor mij was de laatste keer op de Malediven, voor ik zwanger was van I.
Moom lastig maar het kan vanzelf opeens weer omdraaien. I. heeft ook een hele tijd die potjes gegeten en wilde van de ene op de andere dag met ons meeeten.
Vanavond bij de hap geweest met I. Ze heeft iets in haar oog gehad, en elke keer wrijft ze weer in haar oog en gaat dan heel hard huilen. Oog traant ook de hele tijd. Met een natte doek erop gaat het nog wel. Maar de huisarts zag niks behalve "gewoon" irritatie. Geen beschadiging of vuil in het oog. Dus hoop dat het morgen beter is. Na een paar keer huilen slaapt ze nu denk ik...
Kath R. heeft het kunstje nog niet herhaald. Ik ben nog aan het regelen dat ik zo'n fles krijg, maar ze waren uitverkocht en werden niet meer bijgemaakt. Ze zouden ze alleen nog hebben in Den Haag en Venlo. Vrienden van ons hebben familie in Den Haag, die gestuurd en toen waren ze daar ook niet. Maar gisteren kon ik er opeens 1 via de site bestellen, daarna weer uitverkocht, dus die wordt als het goed binnen 2 dagen bezorgd.
GW lekker gedoken!! Voor mij was de laatste keer op de Malediven, voor ik zwanger was van I.
vrijdag 9 december 2011 om 22:27
vrijdag 9 december 2011 om 23:10
Duuv, hoe reageerde S. toen je overstapte op flesvoeding?
Werden de krampjes erger/minder erg en liet ze langer tussen de voedingen zitten?
Ik zit er zwaar over te denken om te stoppen met bv. Ben helemaal op en ik wil zo graag een nacht slapen. Ook de krampjes zijn kl8te (ze slaapt nu nog niet). Als het met flesvoeding ook maar iets beter gaat, stop ik gelijk.
Werden de krampjes erger/minder erg en liet ze langer tussen de voedingen zitten?
Ik zit er zwaar over te denken om te stoppen met bv. Ben helemaal op en ik wil zo graag een nacht slapen. Ook de krampjes zijn kl8te (ze slaapt nu nog niet). Als het met flesvoeding ook maar iets beter gaat, stop ik gelijk.
zaterdag 10 december 2011 om 02:27
Haai lieffies, even gauw vanuit het zonnige Thailand, wij hebben zo'n enorme supervakantie!! Wat een fantastisch land
Hoogtepunt tot nu toe... ik ben ten huwelijk gevraagd!!!
Ben zo gelukkig!
(geen berichtjes op hyves oid hoor, niet iedereen weet het nog in NL, en een aantal mensen willen we het graag IRL vertellen en niet via social media )
Ik ga weer naar het strand, daahaag!!
Hoogtepunt tot nu toe... ik ben ten huwelijk gevraagd!!!
Ben zo gelukkig!
(geen berichtjes op hyves oid hoor, niet iedereen weet het nog in NL, en een aantal mensen willen we het graag IRL vertellen en niet via social media )
Ik ga weer naar het strand, daahaag!!
zaterdag 10 december 2011 om 08:58
Murron ik ben niet zo thuis in de krampjes, met I. en R. allebei niet echt gehad, dus kan je niet echt advies geven. Wat betreft doorslapen hoeft de voeding geen verschil te maken, hoewel ik snap dat je alles wilt proberen als je zoooo moe bent. Maat R. sliep bijvoorbeeld eerder door (met bv dus) dan I. (met fv).