Pregnyl uit lichaam?

07-12-2011 12:06 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb op dinsdag 22-11 10.000 Pregnyl gespoten (gisteren dus twee weken geleden).

Ik heb gisteravond een zwangerschaptest gedaan en die was positief. Vanmorgen belde ik heel enthousiast naar het ziekenhuis om dit door te geven, maar daar kreeg ik te horen dat dit mogelijk nog van de Pregnyl was.

Ik dacht dat de Pregnyl nu toch uit mijn lichaam zou moeten zijn? Weet iemand dit??
ik dacht dat pregnyl na 10 dagen uit je lichaam was.

maar ik neem aan dat ze in het ziekenhuis er meer verstand van hebben.
ik heb het even nagezocht, het duurt ongeveer 10 dagen, maar dat verschilt per persoon.

het ligt er gewoon aan hoe snel jouw lichaam pregnyl afbreekt.

rustig blijven ademhalen, ik weet hoe het voelt....
Hi Wassie,

Wanneer is je testdatum? En wanneer was je TP? Meestal is de pregnyl wel na 14 dagen uit je lijf. Had je een duidelijke streep op je test?

Een restje pregnyl geeft vaak een heel dun streepje op de test aan maar als je lichaam zelf al hcg aanmaakt is de streep (meestal) beter zichtbaar!

Ik duim!
Ligt er ook aan hoeveel je moest spuiten. Bij mij was 5000 na een dag of vijf weg. Dit heb ik getest. Ik hoop (denk) dat je zwanger bent, maar test over twee dagen nog eens. Als je dat houdt , maar dan heb je meer zekerheid.
Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb 24-11 de punctie gehad en 27-11 de terugplaatsing. Gisteren was dus WD 9 na de terugplaatsing. Officiële testdatum is volgende week dinsdag, 16 dagen na de terugplaatsing.

De test was heel duidelijk positief en werd ook vrij snel positief. Het teststreepje was wat lichter dan het controlestreepje (goedkope test van de Kruidvat).
Ik heb op wd 6 positief getest, heeeel licht (tweeling). Heb wel pas na de officiële datum het ziekenhuis gebeld. Succes meid, ik hoop dat je superzwanger bent.
Ik had ook gewoon niet naar het ziekenhuis moeten bellen...

Ik meen van veel meiden gelezen te hebben dat ze op WD 8 na te terugplaatsing positief testten. Had dan ook het idee dat de Pregnyl op dag 9 echt wel uit mijn bloed zou moeten zijn.
Ik heb na 8 dagen ( Gister) getest met een kruidvat test en toen had ik een heeel licht streepje , bijna niet te zien, ik had 5000 pregnyl. Maandag is het 14 dagen geleden en als ik dan positief test is het raak. Sterkte het is een grote teleurstelling natuurlijk maar misschien zit het gewoon goed!
Oef, spannend!

Ik zou nu maar gewoon aannemen dat je niet zwanger bent, voor de zekerheid geen alcohol drinken en niet roken (als je dat al deed) en dan over een paar dagen weer testen.

Hoop dat het ziekenhuis ongelijk had!
Vandaag weer testen?

Duimduimduim
Wat mijn arts zei is dat pregnyl elke dag halveert, na snel rekenen zou er nu nog 2 eenheden in je lichaam aanwezig zijn, veel te weinig om positief te testen denk ik.. Ik wil je voorzichtig feliciteren!
Wachten is zo killing he?

Rustig blijven ademhalen, en gewoon overmorgen nog eentje doen!
Je hebt 10.000 eenheden gespoten en Pregnyl heeft grofweg een halfwaarde tijd van 36 uur geloof ik. Dus elke 1 1/2 dag gaat er de helft af. Zo kan je uitrekenen hoe veel Pregnyl je nog in je bloed hebt.

Ik heb zelf 13 dagen na de punctie positief getest en was toen zwanger. Ik hoop voor je dat je morgen weer een positieve test hebt en overmorgen weer en de dag daarna weer
oeh spannend! Ik hoop dat je positief test!
Misschien dat ik dan toch maar 'geduldig' af moet wachten tot morgenvroeg... pfff, wat is dit afwachten verschrikkelijk.

Ik ga er gewoon in de tussentijd stiekem een beetje van uit dat ik toch zwanger ben. De test was heel duidelijk positef, geen licht streepje.
Jullie ervaringen met de pregnyl blijven uiteraard welkom!
Heb net weer een test gedaan, er is nog altijd duidelijk een streepje te zien. Ik kan alleen niet goed zien of het streepje donkerder of lichter is dan gisteren, aangezien de test van gisteren al weer iets verkleurd is.

Ik voel me echt zwanger, ben al voor de derde dag op rij misselijk 's middags en ik heb gevoelige borsten... maar ja, dat kan natuurlijk ook van de medicijnen (Utrogestan) en alle spanning komen.
Ik wil niet zeggen dat je het niet moet doen maar ik heb mezelf helemaal gek gemaakt met het vele en te vroege testen. Ik mocht van het ziekenhuis op donderdag testen maar deed de eerste test dus op zondag al. En daarna meteen nog eentje. Dezelfde testen (zelfde merken) heb ik de volgende dag weer gedaan en dinsdag weer. Op maandag waren ze donkerder maar op dinsdag lichter. Ik werd vreselijk onzeker natuurlijk... Het ziekenhuis gebeld en gellukkig waren ze begripvo. Ik mocht komen voor een bloedtest dinsdagmiddag. De uitslag was er woensdagochtend pas. Pfffff, ik vond het vreselijk, dat wachten. Ik kon er niet van slapen... Gelukkig was de bloedtest goed.

Achteraf gezien zegt het natuurlijk niet zo veel of het streepje in 1 dag lichter of donkerder wordt. Als je de ene dag meer drinkt dan de andere is de concentratie van hormonen in je urine anders en wordt het streepje lichter. Maar de stress daarvan, pffffff!

Veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat je afleiding hebt, dat scheelt dan nog ietsje...
Ik heb gistermorgen weer een test gedaan en die was weer positief! Het streepje was sneller en duidelijker zichtbaar, dus dit is echt niet van de Pregnyl!

Ik ben zwanger!!

Bedankt voor jullie reacties, erg fijn!
Van harte gefeliciteerd Wassie!!
Leuk dat je dat nog even komt melden. Van harte!!!
wassie75.

Wat leuk, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven