pijn na vrijen

08-12-2011 22:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Toch even raad en advies of tips nodig

Misschien wel iemand ervaring met dit probleem,

Na vrijen heb pijn en lichte bloed( niet verlies) meestal duurt dit 1a 2 dagen

Dit word niet minder als zachtjes doen

Ik weet dat mijn vriend iets gebruikt voor ze huid misschien daar allergies voor?

Echt naar de dokter durf ik niet, schaam mij er beetje voor

Iemand tips, ervaring of advies

Dankjewel
Pijn en bloed na het vrijen kan zo veel verschillende oorzaken hebben, daar is zo niks zinnigs over te zeggen.

Ik denk wel dat wat je vriend voor z'n huid gebruikt waarschijnlijk niet de oorzaak is. Tenzij hij 'n dikke klodder van dat spul gebruikt als glijmiddel

Mocht het 'n allergie zijn voor dat spul dat je vriend gebruikt, dan lijkt mij dat je dat eerder aan de huid van je schaamlippen zou merken dan dat je er inwendig pijn en bloedverlies van zou krijgen.

Waarom schaam je je om hier mee naar de dokter te gaan? Voor pijn en bloed uit je oor ga je toch ook naar de dokter? Jij hebt er een ander gevoel bij omdat het om je vagina gaat, maar qua gevoel is het voor een dokter echt niet anders of die naar 'n oor of 'n vagina zit te kijken.

En je kunt 'n dokter ook gewoon vertellen dat je je geneert om er naar te laten kijken. Begin de afspraak met dat te vertellen en vertellen wat er aan de hand is. Dan zal de dokter waarschijnlijk eerst wat vragen stellen voor je je broek moet laten zakken. En 'n beetje fatsoenlijke arts laat je eerst weer aankleden voor 't gesprek voortgezet wordt.
Ik denk jij beter dokter gaan
Hoi sabina, niks raars deze klachten komen best vaak voor. Het kan bv komen doordat je van binnen niet zo vochtig bent en het daardoor na afloop wat schraal voelt. Hebben jullie weleens glijmiddel gebruikt? Wellicht heb je er dan geen last van. Niks raars hoor om mee naar dokter te gaan.
quote:ster89 schreef op 08 december 2011 @ 23:13:

Ik denk jij beter dokter gaan
Ga naar de dokter!
Pijn na het vrijen en bloedverlies kan ook op een SOA (bijvb Chlamydia) wijzen.

Ik zou naar de huisarts gaan, het hem voorleggen en een SOA test laten doen.
Go see the doctor...
Yep, lijkt mij ook een goed idee om naar de huisarts te gaan...
Ik denk dat het eerder bij jou ligt, "inwendig" dan bij hem. Omdat het een veelvoorkomend iets is bij de dames, zal dit vast ook wel onschuldig zijn!

Bel vandaag de huisarts assistente voor een afspraak bij je huisarts en je zal zien dat je je nergens voor hoeft te schamen wanneer jij je verhaal doet bij de huisarts.

Huisartsen zijn altijd goed in neutraal blijven, waardoor jij je vast en zeker op je gemak zal voelen!

Dan weet je ook meteen wat de oorzaak is en kan je hier met je partner aan gaan werken.

Geloof me, naar de huisarts gaan met jouw verhaal stelt niets voor, hopelijk zie jij dat ook zo nadat je geweest bent!
Gewoon even naar de huisarts, niets om je voor te schamen. Als je te lang wacht kunnen hier nare gevolgen aanzitten.. (bij soa bijvoorbeeld onvruchtbaarheid)..

En het hoeft helemaal niets ernstigs te zijn hoor.. dus gewoon even gaan.,
Ben je wel echt nat als jullie vrijen?

Tip: koop glijmiddel bv. op siliconenbasis. Maar dat zou niet nodig hoeven zijn.
"Ben je wel echt nat als jullie vrijen?

Tip: koop glijmiddel bv. op siliconenbasis. Maar dat zou niet nodig hoeven zijn."

dat is probleem niet

Toch bedankt voor tip
Dokter, kan een soa zijn, een wondje of nog iets anders. Dokter heeft wel ergerer dingen gezien hoor, don't worry! Gewoon morgen even bellen
quote:ster89 schreef op 08 december 2011 @ 23:13:

Ik denk jij beter dokter gaanlol want dokter gaat niet komen jouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven