Raad de frumster

08-12-2011 00:44 1361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige forumsters hebben hun vaste uitspraken, adviezen, onderwerpen. Probeer te raden wie er wordt bedoeld.

De forumster die ik in gedachten heb kijkt graag DVD'tjes en houdt van reizen. Ik weet nóg wel een kenmerk, maar dan verklap ik het.

Wie?
Iemand wakker??
quote:molly74 schreef op 09 december 2011 @ 19:47:

Zo, bijgelezen.

@Enter: jij gaf nog antwoord op een vraag die nog niemand goed beantwoord heeft. Jij zei 'Appel', maar die bedoel ik niet. De vraag was trouwens: Wie heeft dezelfde smaak avatar als haar nickname?nou zeg! zit me rot te peinzen!
He Entertje, jij bent er nog gelukkig. Het was zo'n leuk topic en opeens is het doodgebloed!?

Diegene die ik bedoelde heb ik al even niet meer gezien bedacht ik me gisteravond. Misschien is ze er nog wel, maar kom ik toevallig niet op die topics. Ze is/was vaak aanwezig op trash-topics. En ze is heerlijk. Maar ja, smaken verschillen he, haha.
quote:molly74 schreef op 09 december 2011 @ 19:47:

Zo, bijgelezen.

@Enter: jij gaf nog antwoord op een vraag die nog niemand goed beantwoord heeft. Jij zei 'Appel', maar die bedoel ik niet. De vraag was trouwens: Wie heeft dezelfde smaak avatar als haar nickname?Strawberry86?
quote:kookwekkertje01 schreef op 09 december 2011 @ 13:09:

[...]

Klopt! (is het heel kinderachtig, dat ik het vervelend vind)Vind ik niet kinderachtig hoor!
Wiens nick wordt vaak verkeerd gelezen zodat het een hele rare betekenis krijgt en woont in Turkije?
quote:geheimtaal schreef op 10 december 2011 @ 13:02:

[...]

Strawberry86?bovenstaand had ik al genoemd
quote:geheimtaal schreef op 10 december 2011 @ 13:13:

Wiens nick wordt vaak verkeerd gelezen zodat het een hele rare betekenis krijgt en woont in Turkije?Batwom?
Hahaha, hoorde laatst iets over dit topic elders en nu zie ik 'm bij de laatste 10 en dacht toch 'ns kijken of ik toevallig ook genoemd wordt en blijkt dat ik zelfs de eerste was!
quote:Splinter02 schreef op 10 december 2011 @ 13:45:

[...]

Batwom?Nee. Veel raarder nog
Strawberry en Festini werden al eerder genoemd. Ik gooi er nog maar een hint tegenaan:

Ze zijn met velen, ook al is haar naam enkelvoud.

Antwoord op die naam die verkeerd gelezen wordt: ergens in mijn achterhoofd zit het verstopt.... Ach nee, ik weet het weer, dat ging niet over een nickname maar over het woord permaban, wat ik steeds als spermaban las.
Tickel?
een moeilijke : iemand die niet schuwt van een gaatje meer of minder in de slip
quote:geheimtaal schreef op 10 december 2011 @ 14:13:

[...]

Nee. Veel raarder nog yathibiyya?
quote:enter schreef op 10 december 2011 @ 19:18:

Tickel?EINDELIJK!!!! Halelujah!!
quote:molly74 schreef op 10 december 2011 @ 19:25:

[...]

EINDELIJK!!!! Halelujah!!
quote:enter schreef op 10 december 2011 @ 19:20:

een moeilijke : iemand die niet schuwt van een gaatje meer of minder in de slip Molly?
quote:enter schreef op 10 december 2011 @ 19:20:

een moeilijke : iemand die niet schuwt van een gaatje meer of minder in de slip Je doelt nu niet op die ene met de witte vlekken in de slip (van vriend)?
quote:Moonlight82 schreef op 10 december 2011 @ 19:25:

[...]

Molly? tranen hierrrr sorry Mol
Oh tuttebel (wilde iets ergers zeggen) dat je bent Enter!!! Heb hem nu opeens door! Je bedoelt ene Molly74?
Zit hier te schuddebuiken op de bank!! En dat anderen dat nog sneller doorhebben ook, da's helemaal erg.
quote:molly74 schreef op 10 december 2011 @ 19:27:

Oh tuttebel (wilde iets ergers zeggen) dat je bent Enter!!! Heb hem nu opeens door! Je bedoelt ene Molly74? ben helemaal off nu
Onthouden ze een keer iets van je, is het zóiets!
quote:enter schreef op 10 december 2011 @ 19:22:

[...]

yathibiyya?

Nee. Dat heeft geen rare betekenis. Het is een naam die op zich heel normaal is, maar door een letter toe te voegen seksistisch word.

En ze woont in Turkije.
quote:molly74 schreef op 10 december 2011 @ 19:16:

Strawberry en Festini werden al eerder genoemd. Ik gooi er nog maar een hint tegenaan:

Ze zijn met velen, ook al is haar naam enkelvoud.

Antwoord op die naam die verkeerd gelezen wordt: ergens in mijn achterhoofd zit het verstopt.... Ach nee, ik weet het weer, dat ging niet over een nickname maar over het woord permaban, wat ik steeds als spermaban las. Zoiets is het met deze nick dus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven