tril ei vibrator

10-12-2011 20:30 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met een tril ei vibrator met afstand bediening ?

Lijkt mij een enorm geil avontuur toe om zo'n ding aan te schaffen,vaginaal in me te doen (tijdens het stappen ) en mn vriendin de afstand bediening geven zo dat zij m op onverwachte momenten aan kan zetten.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
nope
Je omgeving hoort het trillen! Iedereen om je heen zal als een idioot naar zijn/haar telefoon grijpen of anderen attenderen op hun telefoon!

Overigens is het gevoel minimaal te noemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja mijn vriendin en ik hebben hier leuke spannende ervaringen mee. Zowel in een trein als in een cafe uitgeprobeerd. We vinden het allebei ontzettend opwindend en hebben het idee dat we er niemand kwaad mee doen. In de trein in een rustige coupe zodat niemand het door had. In het cafe hadden we het idee dat een stel dat een eindje verder zat, maar ons goed kon zien het wel door had. Hun voorzichtige twijfelende reacties maakte het voor ons nog leuker.
Het is bijna weer Pasen...
Ja hoor, ik vind m super hahaa! Erg leuk en geil, als me man de afstandsbediening in handen heeft en me laat trillen wanneer hij wil en waar hij wil;) Overigens niemand die het hoort hoor! de mijne niet iig. Ja echt n geile aanrader.
Is dit ook wel geschikt voor iemand die nog al snel komt en ook erg nat wordt ( ben nog al gevoelig en squirt nog al snel )
Hahaa dan zou ik het eerst veilig thuis proberen, haha zie t al voor me, zit je op een verjaardag van je schoonouders..

Helaas ben ik niet zo gevoelig qua snel squirten
quote:Iwannalive schreef op zaterdag 10 december 2011 20:45 Het is bijna weer Pasen...Hahaha
Geen ervaring, maar het lijkt mij wel leuk voor een keer.
Heb er inmiddels 1 besteld, en ik ga m niet voortijd proberen als die binnen is, breng ik gewoon op zaterdag avond het in mn vagina en ga stappen en zie wel wat er gebeurd ( maar neem wel extra inleg kruisjes mee )
Sandra24. Haha wat grappig dat je hem niet eerst gaat testen! Laat je wel even weten hoe ie is?
Heb hem donderdag binnen gekregen, en afgelopen nacht tijdens het stappen geprobeerd, en ik moet zeggen een hele leuke ervaring rijker, en voor herhaling vatbaar!

Ik had gisteravond voor het stappen gaan het eitje bijme naar binnen gebracht, de afstand bediening aan mijn vriendin gegeven, toen zijn we op weg gegaan naar de gaypalace, Daar aangekomen rustig aan de bar zitten begon het op eens te trillen , ik werd stil en kon haast geen woord uitbrengen , kreeg een warm en lekker geil gevoel , helaas voor ik kwam had ze m al weer uit gezet zo ging het nog een paar keer door, de 5 de keer toen ze m aan zette kwam ik ook echt klaar, moest naar de wc om de boel te drogen ( had 4 extra inleg kruisjes mee genomen om het op te vangen) zo ging het nog een tijdje door ,tot mn inleg kruisjes op waren ik had mn vrioendin een seintje gegeven dat ze er mee moest stoppen, maar dat deed ze niet ze ging door met plagen de orgasmes werden ook heftiger moest steeds maar weer met titusses in de weer etc in de toilet op een gegeven moment ben heb ik een squirt orgasme gehad ( gelukkig had ik een rokje aan ) het liep gewoon langs mn benen en alles werd plakkerig toen zijn we maar naar huis gegaan waar we nog flink hebben na genoten. Dit was een geweldige ervaring vindt ik zelf en voor herhaling vatbaar!
Helemaal top. Leuk dat je een 'natte' avond hebt gehad.
Yes!
Leuk! Ik ga hem denk ik ook bestellen!
@sandra: welke maat en welk soort heb je gekocht? Ik heb het hier eerder gevraagd, en toen waren de ervaringen nogal matig. Geen orgasmes iig.

Jouw verhaal klinkt leuker!
Hier heeft het eitje het begeven:( allé, de batterijtjes en de batterijtjes op zich zijn haast zo duur als een nieuw eitje te kopen + alleen de batterijtjes van het eitje zelf vinden we, en niet die van de afstandbediening:(, dus nu op zoek naar nieuw eitje (elke tip is welkom). Eén van de tips die ik nu zou geven aan anderen: zorg voor een eitje met batterijtjes die gemakkelijk te vinden zijn bv AAA of zo:-)

Om eerlijk te zijn, voelde ik maar héél weinig (ik had "turn me on" van Toy Joy), kwam er zeker niet van klaar; Maar voor mijn vriend was het idee wel geweldig, die kon niet wachten tot we weer thuis waren om het spel verder te spelen;-)

(had hem plagend via raadseltjes, smsjes,...naar "iets" laten zoeken wat dan de afstandbediening van het eitje was, dit tijdens een avondje uit met vrienden en néééé, natuurlijk hoor je dat niet. Tenzij je zoiets in een muisstille kerk tijdens een begrafenis wil doen of zo...maar wie is zo luguber?)
Hoe groot is de maximale afstand tussen ei en afstandbediening? Is dit 1 meter? 10 meter? 100 meter?
@Franck wisselt natuurlijk, maar doorgaans 5 meter geloof ik. Met 100 meter krijg je wel aparte effecten als meerdere mensen in de omgeving zoiets gebruiken...quote:Fame schreef op 10 december 2011 @ 20:42:Overigens is het gevoel minimaal te noemen.Heb er geen ervaring mee, maar dat lijkt me anders wel verschillen per product. De ene vieb is toch ook de andere niet.
@sandra: ik wil ook graag weten welke jij hebt...,
Ik heb het nieuwe tril eitje van lelo besteld, heeft iemand m al uitgeprobeerd?
Ik heb hem vorig jaar ook gekocht en ik vind hem duur voor wat je er voor terug krijgt. Je hoorde hem super goed, zelfs in een ruimte met mensen en de batterijen zijn heel snel op. Verder vind ik het persoonlijk ook niet zo opwindend als ik had gehoopt.
En zit er dan gewoon een soort touwtje aan of zo, om 'm er weer makkelijk uit te halen?
Merk is Bullet Type ultra 10 werkt op 1,5 volt pentlights

Ik gebruik als battarijen oplaadbare nimh pentlights 2700 milli ampere, er is ons verteld hoe meer amperes hoe langer hij het doet.

De mijne zit geen touwtje aan om hem er uit te halen, je moet echt ff met je vingers naar binnen om hem er uit te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven