Seks met ex kan dat?

11-12-2011 10:17 52 berichten
Alles was slecht tussen ons behalve de seks. Ik merk dat ik het echt mis en denk erom om seks met hem te hebben.

Ik ben nu over hem heen en kan accepteren dat we niet samen kunnen zijn.

Kan dit? We zijn vijf jaar samen geweest en nu twee maanden uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als hij dat ook wil.
tja, kan dat, kan dat? Ten eerste kun je het niet alleen willen, hij moet het ook kunnen en willen.

Persoonlijk vind ik 2 maanden na een relatie van 5 jaar wel heel snel. Ik denk dat er toch wel weer gevoelens om de hoek komen kijken bij een van de twee (of bij allebei) en dan ben je weer terug bij af.

Maar goed, het is jouw (seks)leven...
Ja dat kan, maar of het verstandig is weet ik niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Na 2 maanden over hem heen? Hmhm
5 jaar samen, nog maar 2 maanden uit elkaar...

volgens mij duurt het loslaten wel iets meer dan 2 maanden.

Je bent toch een lange tijd met hem geweest.

Als ik jou was zou ik het nog even uitstellen.

Kan anders wel heel verwarrend worden.

Seks met je ex, is het niet veel leuker om een nieuw iemand te ontmoeten en daar seks mee te hebben ipv het oud? Voordat je het weet hang je weer in je relatie.

Zat andere leuke mannen :-) enjoy!
Jahoor, als je maar extreem duidelijk bent allebei over je verwachtingen. Je moet het er echt vantevoren over hebben, wat je wil en vooral ook wat niet. Als je het er beide over eens bent dat het alleen om de seks gaat, prima. Als de een iets meer wil dan de ander: stoppen. Veel plezier!
Hij wil ook, heeft er vaker na gevraagd. We hebben wekelijks contact.

Ik heb het uitgemaakt en ik ben er achter gekomen dat ik niet geschikt ben voor een relatie. Niet alleen met hem maar met niemand.

Ik zal altijd van hem houden maar samen zijn kan gewoon niet.

Maar goed dat staat los van seks. Eigenlijk was onze relatie ook al alleen maar seks, veel andere dingen deden we niet.
Net 20 en nu al weten dat je niet geschikt bent voor relaties.... jaja
quote:spectral schreef op 11 december 2011 @ 10:24:

Net 20 en nu al weten dat je niet geschikt bent voor relaties.... jajaUhm ik ben bijna 22 en ja ik weet dat. Ik heb borderline en het wordt zelfs aangeraden om geen relaties aan te gaan.
Maar wél seksrelaties???
Is een sexrelatie wel goed voor een Borderliner?
Als borderliner kan je prima seks loszien van relaties en gevoel, hoor.. Dus ik denk dat het een prima oplossing is eigenlijk. Moet je alleen wel met jezelf afspreken dat zodra je er gevoel bij krijgt of instabiel van wordt, je moet stoppen.
een seksrelatie kan leuk zijn maar je moet de teleurstellingen ook voor lief nemen. Geen basis dus en misschien maakt jou dat weer heel onrustig. Er komt een moment dat hij ook verder gaat, dat kan voelen als een afwijzing. Bescherm jezelf een beetje, nu dat je weet dat je ook een 'label als bordliner' hebt. Probeer eerst balans te zoeken en koop een leuk speeltje voor jezelf. Heb je toch plezier!!
Of zoek gewoon een ander voor een seksrelatie...er zijn genoeg mannen/jongens die dat ook willen: Wel de lusten, maar niet de lasten. Waarom persé een ex???
Gezien al je andere topics lijkt me dit nu niet zo'n goed idee..
Hoe zie je de sexrelatie voor je?

Hoe zal je er mee omgaan als je ex op een gegeven moment een nieuwe vriendin krijgt?

Weg sex, weg contact.

Kun je dat aan?
nee, te vroeg, over een jaar pas
Hoewel een ex vertrouwd voelt, lijkt hij me de laatste waarmee je een seksrelatie moet beginnen. Seksrelaties horen namelijk zo simpel mogenlijk te zijn.
In principe zou ik zeggen: ja, dat kan. Maar met je vorige topics in mijn achterhoofd: NEE. Gewoon niet doen. Zorg nou eerst eens voor rust in je leven en zoek daarna een vriend die echt goed voor je is.
Alles was slecht, maar wel vijf jaar een relatie gehad? Yeah right
borderline, een van de mooie verzinsels van psychologen en therapeuten om zichzelf werk te verschaffen :')
quote:vlaflips schreef op 11 december 2011 @ 11:24:

borderline, een van de mooie verzinsels van psychologen en therapeuten om zichzelf werk te verschaffen :')

Zooo mee eens.

En tevens een mooi verzinsel van mensen zelf om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.
quote:vlaflips schreef op 11 december 2011 @ 11:24:

Totdat je er 1 tegenkomt.

Duidelijk dat je weet waar je over praat.

Misschien is dat het moment om even je mond te houden.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:lagiulietta schreef op 11 december 2011 @ 10:31:

Als borderliner kan je prima seks loszien van relaties en gevoel, hoor.. Dus ik denk dat het een prima oplossing is eigenlijk. Moet je alleen wel met jezelf afspreken dat zodra je er gevoel bij krijgt of instabiel van wordt, je moet stoppen.

Tenzij de borderliner geplaagd wordt door verlatingsangst en daardoor binding zoekt.

Dus is het voor deze overgrote groep binnen de borderliners erg lastig om een sex relatie te hebben.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven