Seks met ex kan dat?
zondag 11 december 2011 om 10:20
tja, kan dat, kan dat? Ten eerste kun je het niet alleen willen, hij moet het ook kunnen en willen.
Persoonlijk vind ik 2 maanden na een relatie van 5 jaar wel heel snel. Ik denk dat er toch wel weer gevoelens om de hoek komen kijken bij een van de twee (of bij allebei) en dan ben je weer terug bij af.
Maar goed, het is jouw (seks)leven...
Persoonlijk vind ik 2 maanden na een relatie van 5 jaar wel heel snel. Ik denk dat er toch wel weer gevoelens om de hoek komen kijken bij een van de twee (of bij allebei) en dan ben je weer terug bij af.
Maar goed, het is jouw (seks)leven...
zondag 11 december 2011 om 10:22
5 jaar samen, nog maar 2 maanden uit elkaar...
volgens mij duurt het loslaten wel iets meer dan 2 maanden.
Je bent toch een lange tijd met hem geweest.
Als ik jou was zou ik het nog even uitstellen.
Kan anders wel heel verwarrend worden.
Seks met je ex, is het niet veel leuker om een nieuw iemand te ontmoeten en daar seks mee te hebben ipv het oud? Voordat je het weet hang je weer in je relatie.
Zat andere leuke mannen
enjoy!
volgens mij duurt het loslaten wel iets meer dan 2 maanden.
Je bent toch een lange tijd met hem geweest.
Als ik jou was zou ik het nog even uitstellen.
Kan anders wel heel verwarrend worden.
Seks met je ex, is het niet veel leuker om een nieuw iemand te ontmoeten en daar seks mee te hebben ipv het oud? Voordat je het weet hang je weer in je relatie.
Zat andere leuke mannen
zondag 11 december 2011 om 10:23
zondag 11 december 2011 om 10:23
Hij wil ook, heeft er vaker na gevraagd. We hebben wekelijks contact.
Ik heb het uitgemaakt en ik ben er achter gekomen dat ik niet geschikt ben voor een relatie. Niet alleen met hem maar met niemand.
Ik zal altijd van hem houden maar samen zijn kan gewoon niet.
Maar goed dat staat los van seks. Eigenlijk was onze relatie ook al alleen maar seks, veel andere dingen deden we niet.
Ik heb het uitgemaakt en ik ben er achter gekomen dat ik niet geschikt ben voor een relatie. Niet alleen met hem maar met niemand.
Ik zal altijd van hem houden maar samen zijn kan gewoon niet.
Maar goed dat staat los van seks. Eigenlijk was onze relatie ook al alleen maar seks, veel andere dingen deden we niet.
zondag 11 december 2011 om 10:31
zondag 11 december 2011 om 10:33
een seksrelatie kan leuk zijn maar je moet de teleurstellingen ook voor lief nemen. Geen basis dus en misschien maakt jou dat weer heel onrustig. Er komt een moment dat hij ook verder gaat, dat kan voelen als een afwijzing. Bescherm jezelf een beetje, nu dat je weet dat je ook een 'label als bordliner' hebt. Probeer eerst balans te zoeken en koop een leuk speeltje voor jezelf. Heb je toch plezier!!
zondag 11 december 2011 om 11:27
zondag 11 december 2011 om 11:28
quote:vlaflips schreef op 11 december 2011 @ 11:24:
borderline, een van de mooie verzinsels van psychologen en therapeuten om zichzelf werk te verschaffen :')
Totdat je er 1 tegenkomt.
Duidelijk dat je weet waar je over praat.
Misschien is dat het moment om even je mond te houden.
borderline, een van de mooie verzinsels van psychologen en therapeuten om zichzelf werk te verschaffen :')
Totdat je er 1 tegenkomt.
Duidelijk dat je weet waar je over praat.
Misschien is dat het moment om even je mond te houden.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zondag 11 december 2011 om 11:30
quote:lagiulietta schreef op 11 december 2011 @ 10:31:
Als borderliner kan je prima seks loszien van relaties en gevoel, hoor.. Dus ik denk dat het een prima oplossing is eigenlijk. Moet je alleen wel met jezelf afspreken dat zodra je er gevoel bij krijgt of instabiel van wordt, je moet stoppen.
Tenzij de borderliner geplaagd wordt door verlatingsangst en daardoor binding zoekt.
Dus is het voor deze overgrote groep binnen de borderliners erg lastig om een sex relatie te hebben.
Als borderliner kan je prima seks loszien van relaties en gevoel, hoor.. Dus ik denk dat het een prima oplossing is eigenlijk. Moet je alleen wel met jezelf afspreken dat zodra je er gevoel bij krijgt of instabiel van wordt, je moet stoppen.
Tenzij de borderliner geplaagd wordt door verlatingsangst en daardoor binding zoekt.
Dus is het voor deze overgrote groep binnen de borderliners erg lastig om een sex relatie te hebben.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.