Bi- man
zondag 11 december 2011 om 17:11
Allereerst een hele goede middag allemaal..
Ik ben niet geheel nieuw hier, mijn eerdere nick was Oralis. Helaas kon ik daar niet meer mee inloggen omdat ik mijn w.w kwiijt was en het e-mail adres dat ik bij aanmelding heb gebruikt is niet meer aktief..
On topic:
Sinds een hele lange tijd heb ik bi-gevoelens en in het verleden heb ik hier ook het een en ander mee gedaan.
Mijn vraag is nu of er ook mannen zijn die net als ik op zoek zijn naar een diskreet maatje in de buurt van 045.. Ik ga niet vissen en wil ook geen contactadvertentie van mijn post maken, maar ik kom die bi-man maar niet tegen. Wie heeft er ervaring mee en weet waar ik iemand kan vinden. Niet in de kroeg, daar kom ik nooit
Ik ben niet geheel nieuw hier, mijn eerdere nick was Oralis. Helaas kon ik daar niet meer mee inloggen omdat ik mijn w.w kwiijt was en het e-mail adres dat ik bij aanmelding heb gebruikt is niet meer aktief..
On topic:
Sinds een hele lange tijd heb ik bi-gevoelens en in het verleden heb ik hier ook het een en ander mee gedaan.
Mijn vraag is nu of er ook mannen zijn die net als ik op zoek zijn naar een diskreet maatje in de buurt van 045.. Ik ga niet vissen en wil ook geen contactadvertentie van mijn post maken, maar ik kom die bi-man maar niet tegen. Wie heeft er ervaring mee en weet waar ik iemand kan vinden. Niet in de kroeg, daar kom ik nooit
Doe het goed, of laat het!
zondag 11 december 2011 om 17:16
ik ben hetero, maar het lijkt me lastig om bi-man te zijn.
omdat het bij mannen minder geaccepteerd is als bij vrouwen.
mannen vinden vaak een biseksuele vriendin wel leuk.
vrouwen vinden het vaak een afknapper als een man biseksueel is, denk ik, zelfs veel biseksuele vrouwen vinden een biseksuele man een afknapper denk ik.
Sorry een beetje offtopic, maar ik wou het even zeggen.
Ik kan je verder niet helpen, sorry
omdat het bij mannen minder geaccepteerd is als bij vrouwen.
mannen vinden vaak een biseksuele vriendin wel leuk.
vrouwen vinden het vaak een afknapper als een man biseksueel is, denk ik, zelfs veel biseksuele vrouwen vinden een biseksuele man een afknapper denk ik.
Sorry een beetje offtopic, maar ik wou het even zeggen.
Ik kan je verder niet helpen, sorry
zondag 11 december 2011 om 17:26
zondag 11 december 2011 om 17:49
Is een link van COC
http://www.gaysite.nl/
Ik ken de site verder niet,maar zo te zien is er ook een mogelijkheid om contacten te leggen.
http://www.gaysite.nl/
Ik ken de site verder niet,maar zo te zien is er ook een mogelijkheid om contacten te leggen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
zondag 11 december 2011 om 18:16
zondag 11 december 2011 om 18:26
quote:oralis2 schreef op 11 december 2011 @ 18:18:
Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..Jij bent van het geven en niet van het ontvangen? Jouw "deur" staat niet open voor ze?
Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..Jij bent van het geven en niet van het ontvangen? Jouw "deur" staat niet open voor ze?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 11 december 2011 om 19:35
quote:fantastissima schreef op 11 december 2011 @ 17:26:
Ik zou willen dat mijn vriend bi was, van de andere kant denk ik altijd dat bi mannen eerder een man dan een vrouw willen, en dus misschien is het maar goed dat die van mij hetero is.
Ik zou toch via internet of een gay-kroeg /feest proberen.
Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Ik denk eerder andersom.
Mijn vriend is bi en hij heeft alleen maar relaties met vrouwen gehad. Wel gedate met mannen.
Mij maakt het niks uit, trio-technisch alleen maar bonus voor mij als hetero vrouw
@Oralis
Bi-mannen punt nl heeft ook een chat en forum.
Internet werkt toch het beste denk ik. Ook kan je bij paiq invullen dat je bi bent. Dan word je naast vrouwen ook gematcht aan andere (bi)mannen.
Ik zou willen dat mijn vriend bi was, van de andere kant denk ik altijd dat bi mannen eerder een man dan een vrouw willen, en dus misschien is het maar goed dat die van mij hetero is.
Ik zou toch via internet of een gay-kroeg /feest proberen.
Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Ik denk eerder andersom.
Mijn vriend is bi en hij heeft alleen maar relaties met vrouwen gehad. Wel gedate met mannen.
Mij maakt het niks uit, trio-technisch alleen maar bonus voor mij als hetero vrouw
@Oralis
Bi-mannen punt nl heeft ook een chat en forum.
Internet werkt toch het beste denk ik. Ook kan je bij paiq invullen dat je bi bent. Dan word je naast vrouwen ook gematcht aan andere (bi)mannen.
zondag 11 december 2011 om 20:05
quote:oralis2 schreef op 11 december 2011 @ 18:18:
Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..
Nou doelde ik dus niet op hetero! Waarom moet hij Bi zijn en mag het geen homo zijn? Er zijn ook ontvangende homo's hoor, of denk je dat alleen bi-mannen ontvangen met uitzondering van jezelf?
Wat een moeilijk gedoe. Je zoekt gewoon een vent die wil ontvangen. Zeg dat dan!
Lijkt me nogal lastig anders: de één bi en de ander hetero...Gay kan weer wel, maar nogmaals die willen vaak meer dan ik wil..
Nou doelde ik dus niet op hetero! Waarom moet hij Bi zijn en mag het geen homo zijn? Er zijn ook ontvangende homo's hoor, of denk je dat alleen bi-mannen ontvangen met uitzondering van jezelf?
Wat een moeilijk gedoe. Je zoekt gewoon een vent die wil ontvangen. Zeg dat dan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 11 december 2011 om 20:14
Ik kan me wel voorstellen dat jij je meer op je gemak voelt bij een andere bi man.
veel homo's die met een bi man omgaan denken toch dat hij maar half uit de kast is of stiekum toch homo maar in ontkenning.
Kan erg vervelend zijn vooral als je het liefst een relatie met een vrouw wil en dat maar niet doordringt.
veel homo's die met een bi man omgaan denken toch dat hij maar half uit de kast is of stiekum toch homo maar in ontkenning.
Kan erg vervelend zijn vooral als je het liefst een relatie met een vrouw wil en dat maar niet doordringt.