de nieuwe twitter app

11-12-2011 13:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort maak ik gebruik van Twitter. Enkele dagen geleden heb ik de nieuwe Twitter op mijn iphone geïnstalleerd. Veel overzichtelijker dan de oude versie, zij het dat ik er niet uit kom hoe ik reacties van "derden" kan lezen op het profiel van mensen die ik volg. Kan iemand me zeggen hoe ik dit kan vinden???? Alvast heel erg bedankt en een fijne zondag nog
Wat bedoel je? Reacties van derden op het profiel van de mensen die je volgt? Snap niet wat je bedoelt.. Als je het uitlegt, kan ik je misschien helpen..
Als ik kijk op het profiel van iemand die ik volg kan ik zijn tweets lezen maar niet meer wat anderen bij diegene hebben geschreven hebben.
Boven zijn tweets zijn die.

Ik vind de nieuwe app maar niks
Boven zijn tweets? Ik ga even kijken... Ik vind m wel mooier en handiger, de app voor de iphone, behalve dus dat ik die reacties niet meer kan zien. Bedankt voor het meekijken, ik ga eens kijken of ik het nu wel vind
Ik zie ze nog niet
Je bedoelt toch reacties op elkaar? Als in 'gesprekken'?

Daar heb ik vandaag dus ook naar gezocht en zag ze dus boven de oorspronkelijke tweet staan.

Ik ga nog ff kijken, wie weet zeg ik het nu zelf wel verkeerd haha..
Ja staan erboven. En als dat het niet is snap ik niet wat je bedoelt hahaha..
Of bedoel je wat anderen naar diegene sturen? Die zie je als jij die anderen ook volgt..
Ik ben ook mijn lijsten kwijt na de update. Kan wel ergens lijsten vinden maar niet diegene die ik zoek:(
Leuk he, zo'n update
Maar ik had dat ook met de lijsten dwars.. Ik heb de app een paar keer opgestart en afgesloten en uiteindelijk had ik ze terug. Duurde wel ff, misschien kwestie van laden omdat het een nieuwe app is?
Bedankt voor het meekijken. Bij de oude app keek ik bv op het profiel van mijn favoriete band en zag wat zij getweet hebben. Als ik dan op een ander knopje drukte (weet niet meer hoe het heette, automatisme he ) zag ik alle tweets die anderen op hun profiel hadden achtergelaten. Ach ja, maar verder zoeken , wellicht nieuw installeren. Bedankt dames, fijne avond nog!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven