nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
nou word ik wel nieuwsgierig naar je doel, Soezie!!

@ Oet, ja is de 1e x, kan er best wel wat hyper over zijn, maar meer van leuk, leuk, ik kan haast niet wachten!

wbt kinderwens; ik was 6 toen ik nog een zusje kreeg, dat was een soort van levende pop voor mij. Ik stond al bij de magnetron klaar als het tijd was voor haar fles en riep dan heel hard: ikke doen!! (mocht dan soms ook). Heb haar ontelbaar vaak in bad mogen doen (samen met een van mijn ouders natuurlijk) en naar bed gebracht en voorgelezen.

Dus ik wist toen eigenlijk al dat ik later wel een kinderwens zou hebben

En nu is het dan bijna zover!!
@Mrsdubbelfriss: Wat een mooi verhaal! En wat fijn dat je nu bijna moeder bent.
Soezie...... Ik heb er alle vertrouwen in dat jij tzt iedereen zult laten slagen :-)

Met mijn eerste rijexamen had ik een examinator die bij het kennismaken zei: "ookeentheeleut, zo heet mijn vrouw ook...." maar het klonk alsof ze hem net bedrogen had ofzo. Heel lekker voor de sfeer.

Overigens heette zijn vrouw niet 'ookeentheeleu

t' :-). Ik eigenlijk in het echt ook niet.

Wij wisselen kunstboom en echte boom ongeveer per jaar af. De kunstboom is limegroen dus is verre van echt. Dit jaar wil ik graag dennegroen ruiken.

MDF, jij koerst af op een kerstkindje! Spannend hoor!
Bij mijn rijexamen zat mijn instructeur achterin en die leidde de examinator een beetje af met kletspraat. Opeens voelde ik een enorme schop tegen mijn stoel, omdat de matrixborden op 90 stonden. Ik had een leuke instructeur.
Hahahaha isa, dat herken ik goed! Zo'n instructeur had ik ook. Ik was de eerste keer gezakt (onterecht natuurlijk ), en de tweede keer daardoor dus juist erg onzeker. Toen ik even te lang twijfelde bij een kruising voelde ik ook ineens een knie in mijn rug, zo van 'GAAAAN!' hahaha. Heeft wel geholpen.

Ookeentheeleut, heet jij niet zo??? Nou zeg. Als ik hier al niet meer in namen kan geloven, waar kan ik dan nog wèl in geloven???

MDF, spannend hoor, eerste kindje! Ik kon ook echt niet wachten om ze te zien. Helaas zij ook niet, ze zijn dus wel wat te vroeg geboren (34 weken en 5 dagen), maar ze doen het super (j/m tweeling). Zijn inmiddels ook al 14 maanden.

Mijn doel? Nou, mijn uiteindelijke doel is examinator worden bij de BNOR. Dus examens afnemen van mensen met faalangst, en andere 'speciale' gevallen. Lijkt me echt dankbaar werk! Gewoon examinator lijkt me wat minder, dan zie je iemand 20-30 minuten rijden en moet daar je conclusie uit trekken. Daarnaast begeleid je totaal niet. Bij een faalangst examen komt er ook een stukje geruststellen en begeleiden bij kijken. Maar goed, eerst maar eens op zoek naar een baan als rij-instructeur...

Zo, ik houd weer even op met mijn veel te nuttige verhaal... Straks krijg ik nog een ban...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
heb sinds vandaag ook een kerstboompie, een neppe.

ben eigenlijk helemaal niet kerstbomerig, maar vind het ook wel gezellig. vorig jaar kwam mijn vriend aan met een echte boom, dat vind ik helemaal niks.

(zeker niet met 3 katten...)

ook al opgetuidgd, zilver en paars. en van die kitscherige alle-kleuren-van-de-regenboog lichies

over dat faalangstexamen: is dat zo, dat ze je echt begeleiden? want ik had niet het idee dat ik er nerveus was. echter toen ik eenmaal 1 foutje maakte begon ik te klieren. had op het moment niet het idee dat ik nerveus was, maar dit was natuurlijk mn faalangst.

maar ik dacht dat zo'n examen alleen vooraf zo'n gesprek was en dat je ondertussen een time out kan doen als je dat wil (bij mij dus zodra ik 1 fout heb gemaakt denk ik)

maar als je ff opschiet mag je mij begeleiden bij mn her
quote:Soezie81 schreef op 08 december 2011 @ 20:25:

Ja, ik heb al een kerstboom! En neppert, dat wel. En er hangen ook nog geen ballen in. Het opzetten van de boom zelf kostte al een middag... Ik zie het helemaal gebeuren dat hij na de kerst nog steeds geen bal gezien heeft. Letterlijk.

Ik zal maar niet zeggen wat mijn uiteindelijke carrièredoel is.... Straks vlieg ik ook nog uit het raam! Hahahaha!

nou snap ik hem pas....... ben jij rij instructeur dan?

ieks...,,
MP, voor zover ik heb begrepen is het deels aan de examinator van de BNOR om je op je gemak te stellen. Je hebt inderdaad een time-out tussendoor indien nodig, maar het zijn over het algemeen ook examinatoren die wat minder streng overkomen. Ze moeten natuurlijk volgens dezelfde regels beoordelen, maar je krijgt meer rust en tijd tijdens het examen.

Maar ben inderdaad rij-instructeur... helaas nog zonder baan hierin. Heb de opleiding een tijd geleden afgerond en heb hierna mijn handen vol gehad aan een medisch traject om zwanger te raken, een heftige zwangerschap en een druk eerste jaar van mijn tweeling... Daarom niet eerder een baan gezocht hierin. Maar nu ben ik er klaar voor! Nu de banen nog vinden...

Maar ben wel een erg lieve rij-instructeur hoor
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Limoentje is terug, hoera! (ik vond je andere plaatjes ook leuk, maar deze wint het toch)

Ik ben koekjes aan het bakken op een rustige zondagmiddag. En straks, als ik tijd over heb, ga ik mijn best doen op kerstkransjes voor in de boom.

Qua rijden gaat het nu heel goed. Ik heb afgelopen jaar een paar keer grote afstanden gereden (naar Frankrijk en Duitsland) en dat hielp enorm. Alleen ben ik nog steeds een watje met inparkeren. Het rare is dat het soms heel goed gaat en soms ben ik enorm aan het klooien. Als ik er over ga nadenken. gaat het mis. Iemand tips hoe ik mijn hoofd uit kan zetten zonder het af te hakken?
ja he isa, vond ik ook

vond die regenbooglichies toch niet zo mooit dus heb gister toen vriend er niet was ze eruit gehaald (enorm geklooi)

en het ff opnieuw gedaan. heb ook wat andere dingen veranderd.

een boom optuigen als je katten hebt is trouwens een ramp. ze gingen de hele tijd met de slingers spelen, hihihi.

soezie: kom je over een paar weken ff in regio gelderland voor examinator spelen? dan kan ik je vet chanteren
Hoofd uitzetten zonder af te hakken.....?

*denkt even na*

Hoofd verdoven door 7 minuten in een bak met ijslollies te houden......

(nadeel is dat ze onderweg smelten dus je moet ze thuis bewaren en dan moet je eerst parkeren voor je ze kunt pakken..... Afijn, over die details moet je zelf maar even nadenken isa)

MP: waarmee ga je Soezie dan chanteren?
de volgende x minder drinken wil ook wel es helpen tegen hoofdpijn, theeleut

waarmee ik soezie ga chanteren; met een geslaagd rijexamen of course.....
Mp, wil je wel een beetje aan mijn reputatie denken? Ik hak natuurlijk niet mijn eigen hoofd af en stop het ook niet in de vriezer..... Isa wilde advies over inparkeren.....

Overigens komt je tip ook een dag te laat. Had het gisteren wel een beetje zwaar na kerstdiner bij onze buren op vrijdagavond.

Vanochtend lekker een stuk in het bos gewandeld. Was heerlijk!
kerstdiner op 10 december? kalendertje kwijt ??

ik heb erg weinig gedaan vandaag, vond ik erg lekker.

tis voor mijn doen namelijk gister ook beetje laat geworden.

nadeel van 'chronisch' moe zijn is dat je dan de dag daarna ff bij moet komen. maar goed een goede planning is dan erg handig......
Note to self: Vriezer in de auto inbouwen om mijn hoofd in te verpakken bij het inparkeren. Dat niemand me dat ooit eerder heeft verteld!

Heb vandaag ook Kerstmaaltijd gegeten. Je moet toch een beetje oefenen?

Masterchef The Professionals op de BBC. Dat is een programma waar ik altijd honger van krijg. Heerlijk!
allemaal naar het werk gewaaid vandaag ipv fiets/bus/brommer/auto/slee/step/vliegtuigenz ??

upperdepup voor MEFS...
Heb in mijn regenpak op de tram gewacht, zo hard regende het! En toen kwam het zonnetje door...

Nu lekker thuis met kaarsen en lasagne in de oven.

En jij, MissPhoebe, vleugels uitgeslagen en lekker gevlogen?
Isa, kaarsen in de oven gaat meestal niet zo goed... Of gebruik je die om de lasagne te gratineren?

Ik heb lekker verwend de auto gepakt naar mijn werk. Met de smoes van: mijn laptop mag niet nat worden...

De eerste kerstkaartjes zijn ook al op de bus.
Ik ben gewoon lekker happy!

Mijn verlof is begonnen, voelt goed en is vooral heeeeeeeeeeel relaxed! Minifrisje mag/kan een kerstkindje worden, maar liever dat hij/zij dan nog een paar weken langer blijft ronddobberen in mijn buik. ik vind het veel te gezellig zo met dat getrap en gehik.

Ben wel bezig met mijn lijstjes;

- nog te doen voor de komst van MiniFrisje

- man nog laten doen

- nog aan te schaffen (is nog een heel klein lijstje).

Ga zo maar wat kerstkaarten schrijven, dan is dat ook weer gebeurd voor dit jaar. Dank voor het idee, Soezie!
Ik moet echt zorgvuldiger formuleren, want ik heb het idee dat Soezie me soms niet helemaal goed begrijpt.

Natuurlijk doe ik de kaarsen niet bij de lasagne in de oven! De kaarsen zijn het voorgerecht. Dat je dat niet snapt...

Mocht ik een auto gehad hebben, dan had ik hem hoogstwaarschijnlijk vanochtend gebruikt om naar mijn werk te rijden. Ik heb wel een rijbewijs, maar geen eigen auto.

MrsDubbelfrisisbijnauitgerekend: Gefeliciteerd met je verlof. Heb je nog leuke kadootjes gehad van je collega's?
Ja, was echt heel lief van ze!!

Toen ik de bijhorende kaart uit de envelop haalde, waren er al tranen te zien, omdat de tekst zoooo passend was.

En nu hou ik ze op de hoogte van alles via mail, hyves, facebook, smsjes, etc. Erg leuk om te doen ook wel.

@ Isadoro, mijn naam kun je simpelweg afkorten met MDF doen er hier wel meer.
nee was met de bus. vliegtuig was stuk

vandaag is het hier nog veel schijteriger weer dan gister

dus brommertje nog een dagje vrij gegeven.

als ik een auto had (heb ik ook niet, ook niet als ik wel mn her haal. heb hem namelijk niet echt nodig en het blijft een duur grapje. bovendien slecht voor het milieu) dan was ik nu denk ik nog niet op mn werk want bij de brug aaaaaaaaaltijd file. zeker met dit schijt-kak-weer...
MsPheebs, ben ik gemeen als ik zeg dat ik blauwe lucht en een zonnetje zie?

Meestal ga ik op de fiets naar mijn werk. Maar ik heb een half jaar geleden een nieuwe baan gevonden. Ten eerste is dat ruim een half uur fietsen en ten tweede stopt de tram voor mijn deur en voor de deur van mijn werk. (Die lijn hebben ze speciaal voor mij zo aangelegd). Ik neem nu wel steeds makkelijker de tram als het regent, als ik moe ben of als ik geen zin heb om te fietsen.
nee want die zie ik hier inmiddels ook
Hier weinig zon te zien.... Vind dit altijd zo'n rare tijd dat je in het donker naar je werk gaat en ook in het donker weer thuis komt. Gelukkig zorgt de kerstboom in huis voor wat extra (kunst)licht in huis.

Overigens begrijp ik van jullie dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan. Wij hadden ook lasagne deze week (twee keer zelfs), maar ik heb er kaas over gedaan ipv kaars. Tja, volgende keer beter. Maakt het dan nog uit welke kleur?

Iemand trouwens ervaring met een kaarsplankje na de hoofdmaaltijd?

MDF, ik heb nu hoge verwachtingen van je mbt dit forum. Ik verwacht dagelijks meerdere bijdrages van je. Op zich in verschillende topics, maar natuurlijk vooral hier. Tussendoor mag je dan wel even genieten van je verlof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven