Bi- man

11-12-2011 17:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een hele goede middag allemaal..

Ik ben niet geheel nieuw hier, mijn eerdere nick was Oralis. Helaas kon ik daar niet meer mee inloggen omdat ik mijn w.w kwiijt was en het e-mail adres dat ik bij aanmelding heb gebruikt is niet meer aktief..

On topic:

Sinds een hele lange tijd heb ik bi-gevoelens en in het verleden heb ik hier ook het een en ander mee gedaan.

Mijn vraag is nu of er ook mannen zijn die net als ik op zoek zijn naar een diskreet maatje in de buurt van 045.. Ik ga niet vissen en wil ook geen contactadvertentie van mijn post maken, maar ik kom die bi-man maar niet tegen. Wie heeft er ervaring mee en weet waar ik iemand kan vinden. Niet in de kroeg, daar kom ik nooit
Doe het goed, of laat het!
quote:cheerlesscard schreef op 11 december 2011 @ 20:14:

Ik kan me wel voorstellen dat jij je meer op je gemak voelt bij een andere bi man.

veel homo's die met een bi man omgaan denken toch dat hij maar half uit de kast is of stiekum toch homo maar in ontkenning.

Kan erg vervelend zijn vooral als je het liefst een relatie met een vrouw wil en dat maar niet doordringt.

Dat is helemaal waar cheerlesscard! Jij snapt het!

En inderdaad heeft het bij trio zo zijn voordelen voor jou, ik snap je partner heel goed. Ik zie dat net zo.
Doe het goed, of laat het!
Waar is Willem?
Daar heb je gewoon een app voor hoor... Grindr

Contact leggen tussen 2 mannen is juist simpel en overzichtelijk, gewoon direct zijn, klaar...

Veel succes.
quote:qwerty80 schreef op 11 december 2011 @ 17:16:

ik ben hetero, maar het lijkt me lastig om bi-man te zijn.

omdat het bij mannen minder geaccepteerd is als bij vrouwen.

mannen vinden vaak een biseksuele vriendin wel leuk.

vrouwen vinden het vaak een afknapper als een man biseksueel is, denk ik, zelfs veel biseksuele vrouwen vinden een biseksuele man een afknapper denk ik.

Sorry een beetje offtopic, maar ik wou het even zeggen.

Ik kan je verder niet helpen, sorry

Klopt wel een beetje wat je zegt maar de dingen die gezegd worden (vooral in het openbaar) zijn niet zelden voor de vorm, mijn ervaring is dat een trio met 2 hetero mannen iets stroever verloopt t.o.v. een trio met zeg maar bischierige mannen...

Maar een man die de penis van mij overneemt vlak voor het moment suprème is ook niet mijn ding
Hoi oralis2!

Wat voor mij heeft gewerkt: plaats een serieuze advertentie op een dating site voor bi-mannen en schrijf kort en krachtig wat je zoekt in een sekscontact. Reageer ook op andere profielen als de tekst je aanspreekt. Als het eerste contact er is, maak concrete afspraken om ergens iets te gaan drinken: nepperts komen dan al gelijk met smoezen en vallen af. Wissel ook mobiel nummer uit maar koop daarvoor wel een prepaid toestel dat je alleen voor die afspraken gebruikt! Ik ben zelf 'gebonden' en zocht en bood discretie en die heb ik gekregen, samen met een leuke seksvriend. Succes ermee.

<www.bi-man.nl> <www.inbi.nl>
Dus jouw partner weet er niets van 'wiseoldman'?
quote:Heavenli schreef op 14 december 2012 @ 14:39:

Dus jouw partner weet er niets van 'wiseoldman'?Grappig hoe mensen hier reageren op elkaar en zo nieuwe onderwerpen openen. Nee, 'Heavenli', wat jij zegt is jouw aanname. 'discretie' is iets anders dan 'stiekem' of 'geheim'. Discretie kan bv inhouden dat alleen de betreffende sekspartners en hun partners over het onderwerp praten maar niet met anderen.
Dat is een prachtige omzeiling.

Dan maar zo:

Goh, wiseoldman, weet je partner ervan?
quote:wiseoldman schreef op 14 december 2012 @ 14:52:

[...]

Grappig hoe mensen hier reageren op elkaar en zo nieuwe onderwerpen openen. Nee, 'Heavenli', wat jij zegt is jouw aanname. 'discretie' is iets anders dan 'stiekem' of 'geheim'. Discretie kan bv inhouden dat alleen de betreffende sekspartners en hun partners over het onderwerp praten maar niet met anderen.Het is gewoon een vraag, meteen op de teentjes getrapt? Dat is btw ook een vraag, geen aanname!
quote:Rooss4 schreef op 14 december 2012 @ 16:02:

Dat is een prachtige omzeiling.

Dan maar zo:

Goh, wiseoldman, weet je partner ervan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven