Andrej Pejic
dinsdag 13 december 2011 om 10:18
dinsdag 13 december 2011 om 10:24
quote:SeptemberGirl schreef op 13 december 2011 @ 10:21:
Ik weet niet of het een mooi mens is, ik ken zijn karakter niet.
Uiterlijk is ook maar vergankelijk.
Heb je gelijk in, op beide punten
Maar ik vind het van de 'natuur' zo mooi dat er soms zo 'gestunt' wordt. Kan niet de goede woorden vinden. Zijn uiterlijk vind ik gewoon prachtig, dat androgyne, heel knap. En hij weet er natuurlijk nu heel goed gebruik van te maken.
Ik weet niet of het een mooi mens is, ik ken zijn karakter niet.
Uiterlijk is ook maar vergankelijk.
Heb je gelijk in, op beide punten
Maar ik vind het van de 'natuur' zo mooi dat er soms zo 'gestunt' wordt. Kan niet de goede woorden vinden. Zijn uiterlijk vind ik gewoon prachtig, dat androgyne, heel knap. En hij weet er natuurlijk nu heel goed gebruik van te maken.
Nope
dinsdag 13 december 2011 om 10:41
Marketingtechnisch vind ik het een heel interessante actie van de Hema. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral met die focus naar de campagne kijk. Ik ga er niet meer om kopen.
Omdat de foto's zo natuurlijk zijn, maakt het me persoonlijk niet warm of koud of het model een man of vrouw is. Ik sta er dus neutraal in. Ik word persoonlijk blijer van campagnes met echte mensen met mooie karakters.
Omdat de foto's zo natuurlijk zijn, maakt het me persoonlijk niet warm of koud of het model een man of vrouw is. Ik sta er dus neutraal in. Ik word persoonlijk blijer van campagnes met echte mensen met mooie karakters.
dinsdag 13 december 2011 om 10:42
quote:Zima schreef op 13 december 2011 @ 10:41:
Marketingtechnisch vind ik het een heel interessante actie van de Hema. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral met die focus naar de campagne kijk. Ik ga er niet meer om kopen.
Je verwoordt het mooi, als altijd.
Je verwoordt het mooi, als altijd.
dinsdag 13 december 2011 om 10:49
quote:Kalliope schreef op 13 december 2011 @ 10:32:
Mooie foto!
[...]
Karakter is net zo vergankelijk.
Ehm, nee dat is niet zo.
Als de rimpels in dit gezicht komen, de boel gaat zakken en hangen, de kleur niet meer zo fris is, maar doffer wordt, gevlekter en zijn haar zal uitvallen, dan heeft hij nog hetzelfde karakter. Karakter is een behoorlijk vast gegeven wat niet zo makkelijk vergaat dan wel verandert.
Mooie foto!
[...]
Karakter is net zo vergankelijk.
Ehm, nee dat is niet zo.
Als de rimpels in dit gezicht komen, de boel gaat zakken en hangen, de kleur niet meer zo fris is, maar doffer wordt, gevlekter en zijn haar zal uitvallen, dan heeft hij nog hetzelfde karakter. Karakter is een behoorlijk vast gegeven wat niet zo makkelijk vergaat dan wel verandert.
dinsdag 13 december 2011 om 10:56
dinsdag 13 december 2011 om 10:58
quote:Fame schreef op 13 december 2011 @ 10:49:
Wat ik me afvraag. Er staat MEGA push-up beha. Zou die nog wel prettig zitten?
Nope.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 13 december 2011 @ 10:56:
Kalliope heeft de foto geplakt, waarvan ik echt niet kon zien dat dit (echt) een man is. Op 'mijn' foto is dat idd wat duidelijker.
En ja Fame: ik dnek niet dat ik dat met mijn d-cup hoef uit te proberen of die push up lekker zit, omdat ik dan tussen de borsten het bos niet meer zie In jouw geval kunnen je borsten dan functioneren als oorwarmers. Ook fijn!
Wat ik me afvraag. Er staat MEGA push-up beha. Zou die nog wel prettig zitten?
Nope.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 13 december 2011 @ 10:56:
Kalliope heeft de foto geplakt, waarvan ik echt niet kon zien dat dit (echt) een man is. Op 'mijn' foto is dat idd wat duidelijker.
En ja Fame: ik dnek niet dat ik dat met mijn d-cup hoef uit te proberen of die push up lekker zit, omdat ik dan tussen de borsten het bos niet meer zie In jouw geval kunnen je borsten dan functioneren als oorwarmers. Ook fijn!