Net de eerste rondbrenger van kranten/folders aan de deur gehad. Met zo'n kaartje met 'prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar' De bedoeling is dat je een fooi geeft voor een jaar bezorgen, maar hoeveel geven jullie eigenlijk?
Ik had natuurlijk weer amper iets in huis en kwam niet verder dan 2,50. Toen begon ik me af te vragen: is dat weinig, veel of normaal?
heb een sticker uitgevonden met neeneeneeneeneeneeneeneenee
en nog pleurt die gozer alles in mijn brievenbus
Anoniem_91217
dinsdag 13 december 2011 om 17:54
De folderaars en huis aan huis bezorgers iets van een euro ofzo. De krantenjongen krijgt 5 euro, met de mededeling dat íe volgend jaar het dubbele krijgt als ie ervoor zorgt dat de krant er altijd om 6 uur is.
We zijn net verhuisd en in het anders huis kon vriendlief de krant nog net wel lezen, maar hier is de bezorger steeds wat later.
quote:Rainbow01 schreef op 13 december 2011 @ 17:55:
hallo zeg 10 eu!!!!!!!!!!
pf er komen er hier wel een stuk of 6 langs elk jaar ook de folder en zondagkranten jongen dus 50 eu c vind ik genoegIk heb het over de dagelijkse ochtendkrantbezorger! Die krijgt van mij echt een flinke fooi hoor, die man moet altijd zo vroeg op, et die zware fiets,en volgens mij verdient dat echt slecht.
De folderbezorger kwam zondagavond met zo'n kaartje. Ik ga dan echt de deur niet opendoen. Het is ook steeds een ander die folders bezorgd. Ik doe nooit de deur open voor vreemden 's avonds.
De gratis kranten bezorger krijgt ook niks. Ik lees die krantjes nooit.