Droogte..

14-12-2011 17:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een poosje geleden weer sinds lange tijd seks gehad, en de eerste weken werd m'n vagina al nat als ik alleen maar naast hem lag. De laatste weken wordt dat steeds minder ook al ben ik wel heel opgewonden voor m'n gevoel. M'n vagina wordt dan pas echt nat als hij me vingert.. Hebben jullie dat ook? Ik word er een beetje onzeker van want ik wil hem niet teleurstellen dat ik soms zo droog ben.. Ik ben bang dat hij dan denkt dat ik niet meer opgewonden raak van hem of zo..

Groetjes Anna
Hij zou beledigd kunnen zijn als jij nog niet nat bent door alleen maar naast hem te liggen?

Mannen hebben grote ego's, maar ook weer niet zo groot....
Het verschilt ook weleens, heeft met vanalles te maken. Is volkomen normaal dus.
Ik heb het vrijwel nooit

maar ik gebruik ook geen pil meer

toen ik aan de pil zat had ik het ook regelmatig...

beetje glijmiddel doet wonderen

waarom zou hij teleurgesteld zijn als je een keer wat minder nat bent?

Ik vind dat een beetje overdreven hoor, om je daar zorgen over te maken

Maak je niet zo druk en geniet gewoon als je sex hebt
Je moet gewoon zorgen voor een goed voorspel, als je vriend je eerst lekker vingert en lekker likt dan is de kans groot dat je dan wel nat wordt door de opwinding. Als jij dan ook nog leuke dingen doet met hem, of tegelijkertijd zal het helemaal niet opvallen.
Waarschijnlijk heeft hij er niet eens iets van gemerkt.

Jij zal ook wel een keer eerst moeite moeten doen voordat hij hem omhoog heeft. Rukje,likje whatever..

Dan ben jij toch ook niet telleurgesteld.

Ik heb het heel vaak. Vooral toen ik aan de pil was.

Het is toch ook veel handiger dat je niet meteen van de bank glijd

als je geil word.
Vrouwen zijn gewoon moeilijk, zegt dat maar tegen je vriendje.
Ik vind het ook wel eens vervelend hoor, maar dan fluister ik gewoon in z'n oor dat ik hartstikke geil ben, maar dat hij de nattigheid er zelf aan moet brengen. Na 1 likje komt de rest vanzelf op gang, zeker als hij zijn vinder erbij gebruikt. Vaak merk ik dan ook dat het van buiten droog is, maar van binnen al lekker nat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven