Bescherming voor Iphone 4

14-12-2011 20:26 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, Sinds vandaag ben ik het trotse baasje van een Iphone 4. Ben er erg blij mee! Nu heb ik begrepen dat het wel een kwetsbaar toestel is. Welke bescherming raden jullie aan? screenprotector, bumper? Of misschien toch zo'n 'ik-moet-hem-uit-het-hoesje-trekken hoesje'? Ik ben bang dat ik bij de laatste niet snel genoeg ben en hem vol ongeduld uit het hoesje trek en vervolgens als nog kapot laat vallen....of valt dat wel mee? Wat is handig? Wat hebben jullie? Wat heb ik nodig? Wat raad je mij aan? Ongelooflijk waar je op een woensdagavond druk mee kan zijn.....
Ik heb zoiets voor mijn iPod touch

werkt goed tegen laten vallen
Ik heb een rubberen rand er omheen. Lelijk maar effectief, al 3 keer in korte tijd
Ik heb een bumper en een screenprotector erop.. Als ik hem in me tas doe heb ik er nog een hoesje omheen..
Oh en die rand heb ik gekocht bij een iCenter of iStore of hoe heet zo'n Applewinkel. Kostte 16 euro maar er zaten ook 2 screenprotectors bij.
Ik heb van Golla een achterkant beschermer ( gekocht bij de Mediamarkt).

Daarnaast een screenprotector. Soms ook nog een grotere hoes, zodat ik 'm in mijn tas kan stoppen
Misschien een stomme vraag...maar zo'n screenprotector, werkt ie nou gewoon als touchscreen? Of moet je hem wegschuiven ofzo?
Ik heb een zwarte achterkantbeschermer van Belkin (gekocht in de Applestore). Hierdoor is de achterkant stroef (handig in de sportschool) en is het prachtige toestel beschermd tegen vallen.
quote:Astro schreef op 14 december 2011 @ 21:02:

Misschien een stomme vraag...maar zo'n screenprotector, werkt ie nou gewoon als touchscreen? Of moet je hem wegschuiven ofzo?De screenprotector is een dun velletje met gaatjes op de juiste plek. Dit plak je op je beeldscherpje en dan werkt je touch-gebeuren nog gewoon, zonder dat je er iets van ziet!
Screenprotectors zijn helemaal niet nodig bij een iphone. Het scherm is van materiaal waarop je geen krassen krijgt. De ipad kan je zelfs als snijplank gebruiken zonder dat het krast. En zo'n ding beïnvloed altijd het touch-gedeelte. Zonde van het geld dus.

Voor mijn iphone 3gs heb ik gewoon zo'n plastic, hard achterkantje. Mijn man heeft die ook voor de 4. Nog geen kapotte iphone gehad hier, ondanks regelmatig stuiteren
Over dat die schermen kras vrij zijn is niet waar. Ik heb een diepe kras in me iPad scherm dus vind het knap dat je hem als snijplank kan gebruiken. Op me iPhone heb ik ook een screenprotector en me touch werkt gewoon prima geen problemen mee. Zorg dat je er dus zeker een sticker op plakt een kras is zo zonde.
Ik vind die rubberen hoesjes vervelend met bellen, mijn haar blijft eraan plakken. Heb nu een hard hoesje, 1,99 bij het Kruidvat. De screenprotector heb ik ook, al laat hij al aardig los.
Ik heb alleen een Gelaskin erop, oftewel een sticker met een mooi ontwerp. Maakt hem iets stroever, maar ik heb hem nog nooit laten vallen, heb geen problemen met de verbinding vanwege de antenne ofzo en met zo'n sticker krijg je in elk geval geen krassen op de achterkant. Op de voorkant zit een miniem krasje van een sleutel ofzo, maar voor 1,5 jaar zeer intensief gebruik vind ik dat erg meevallen en het is een gebruiksvoorwerp...
quote:enwelnu schreef op woensdag 14 december 2011 23:22 Ik vind die rubberen hoesjes vervelend met bellen, mijn haar blijft eraan plakken. Heb nu een hard hoesje, 1,99 bij het Kruidvat. De screenprotector heb ik ook, al laat hij al aardig los.Die heb ik ook!! Een hele mooie met zwarte glitters
quote:tjoepatjoep schreef op donderdag 15 december 2011 13:48 Die heb ik ook!! Een hele mooie met zwarte glittersDie heb ik ook, alleen dan de rosé varriant haha. Beetje jammer dat ik constant onder de glitters zit
Ik heb een hoesje van Juicy Couture, een rose, staat erg leuk en de achterkant en zijkanten worden goed beschermd. Gekocht bij de apple store
@ minniemouse : ik vraag me dan echt af wat je met je ipad hebt gedaan hoor. Op youtube staan genoeg filmpjes van mensen die er met messen op zitten te snijden zonder een krasje. En ik heb onze ipad al een aantal jaren en daar word niet echt zuinig mee gedaan, maar hij is gewoon kras vrij. Net zoals mijn iphone die altijd samen met sleutels ed in mijn tas of jaszak zit.
quote:Ivetje schreef op 15 december 2011 @ 23:21:

@ minniemouse : ik vraag me dan echt af wat je met je ipad hebt gedaan hoor. Op youtube staan genoeg filmpjes van mensen die er met messen op zitten te snijden zonder een krasje. En ik heb onze ipad al een aantal jaren en daar word niet echt zuinig mee gedaan, maar hij is gewoon kras vrij. Net zoals mijn iphone die altijd samen met sleutels ed in mijn tas of jaszak zit.

Da's knap........

Verder ben ik het met je eens hoor! Ik had eerst van die folie op mijn iPhone, maar dat ging bij de randen steeds los en heel viezig worden. Nu al 1,5 jaar zonder folie en geen kras te zien! Verder ook geen bumper of case. Er zitten wel duidelijk gebruissporen op, maar da's een goed argument om mijn contract binnenkort te verlengen en mezelf een 4S aan te schaffen.

Ook mijn iPad doet het zonder folie, wel met officiele Apple-mapje, waardoor hij minder glad is en kan staan.
Ik heb een goedkoop rubberachtig bumper-ding van de hema. Een zwarte, en een knalroze

Kost geen drol, en zeer effectief.

Screenprotectors gebruik ik voor mn 4 niet. Op mn 3gs wel gehad, maar vond het een verschrikkelijk onding.
Ik heb dus echt wel krassen op de (onbeschermde) achterkant van mijn iPhone.. Nu een screenprotector en een hardcase eromheen en nergens meer last van.
Dus je wou zeggen als er perongeluk iets op valt je geen krassen heb..! Nou ik had me bb er oplaten vallen en mooi dat ik een diepe kras heb op me ipad..! Ze zeggen dat het kras vrij is maar dat is dus echt niet zo..! Ga er zelf eens met een mes overheen dan zie je het
Ja alles leuk en aardig maar het scherm is niet krasvrij, mn vriendin heeft er een dikke kras op door iets in haar tas. Ik heb er dus mooi een folie op
Internagelaktisch
quote:minniemouse86 schreef op 14 december 2011 @ 23:06:

Over dat die schermen kras vrij zijn is niet waar. Ik heb een diepe kras in me iPad scherm dus vind het knap dat je hem als snijplank kan gebruiken. Op me iPhone heb ik ook een screenprotector en me touch werkt gewoon prima geen problemen mee. Zorg dat je er dus zeker een sticker op plakt een kras is zo zonde.Bijzonder knap om geen kras in je iPad scherm te krijgen als je met een mes gaat spelen. Ik waag me er iig niet aan. Ik heb een tijd terug al een screenprotecor + hoes aangeschaft om krassen etc te voorkomen.

Voor de iPhone heb ik het ook niet, maar om de twee jaar kan ik weer een nieuwe uitzoeken. Dat geldt helaas niet voor de iPad....(bij mij dan)..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven