Ik geloof 300, maar daar red ik het niet mee hoor, bel altijd erg veel. Ik heb ook nog een telefoon van de zaak, daarmee bel ik ook veel. En tussen collega's is dat gratis.
Op eerste kerstdag zeker (tweede kerstdag naar mijn ouders en dan maak ik alleen het dessert, sacher torte) en ik denk dat ik gevulde ossenhaas ga maken
Lijkt jou dat lekker?
Anoniem_55368
donderdag 15 december 2011 om 12:56
Nee, want ik eet geen vlees
Dek jij dat dat goed is of dat ik iets mis?
Anoniem_110773
donderdag 15 december 2011 om 13:02
Ik vind vlees soms erg lekker en soms heb ik er ook behoefte aan (als ik heel moe ben heb ik zin in rood vlees, ijzertekort denk ik?) maar ik denk dat als je bewust de keuze gemaakt hebt om geen vlees te eten je er niets aan mist. Soms is dat idee misschien groter dan dat je het daadwerkelijk zou vinden? Net zoals ik af en toe zin heb in een hamburger, maar als ik em dan op heb is het niet bevredigend ofzo
Wat vind je een lekker vegetarisch gerecht?
Anoniem_55368
donderdag 15 december 2011 om 13:06
Dat is waar, Janna! Ik was ook een echte vleeseter. Nu kan ik me overigens écht niet meer voorstellen om op een stuk dood dier te kauwen (sorry, maar zo zie ik dat).
O zoveel! Gevulde portobello, pasta met aubergines uit de oven, vegetarische shoarma, vegetarische erwtensoep, linzensoep.
Ik heb eigenlijk geen vaste supermarkt. Afwisselend de Lidl, C1000 en AH.
In welke winkel wil jij nog niet dood gevonden worden?
Mosterd! De vraag van 2010Viva blijft staan...
Anoniem_55368
donderdag 15 december 2011 om 13:19
De Ikea! Ik kom er wel eens hoor, maar het lijkt me echt het toppunt om daar te sterven (ik weet dat de vraag anders bedoeld is, maar toch..). Of om er te bevallen! (en dat risico heb ik een beetje gelopen).
Heb jij Ikeaspul in huis?
Anoniem_110773
donderdag 15 december 2011 om 13:24
Niet veel, maar wel een boekenkast en een kledingkast. Beide staan niet in het zicht
Gezellig, dan kom ik je straks gezelschap houden op het Ikeatopic!
Janna, ik maak vaak lekkere champignonsoep vooraf, of pasteitjes (jaja heel afgezaagd, maar ik ben er nu eenmaal dol op) en vorig jaar had ik een gevulde portobello.
Een joggingbroek. (en trui, alleen broek is wel erg koud). Maar ga me nu 'echt' aankleden want dochter is wakker en we gaan de deur uit.
Wat is jouw meest gênante herinnering?
Anoniem_55368
donderdag 15 december 2011 om 13:49
Lol viva, ik dacht dat dat jouw antwoord was op: wat heb je nu aan. Ik vond het al ehh opvallend, een leren jas aan in huis