Wat vind je van de naam Dex?

15-12-2011 21:08 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de jongensnaam Dex vinden?

Groetjes Sammie
leuk voor een kat

Ik doe ook maar een gok hoor. Maar volgens mij woonde ik nog thuis of net samen. (Ik woon ruim tien jaar samen.) Mijn broertje deed altijd DeeDee na.
Mijn vriend is heel blij met je YouTube link Sjors!

quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 15 december 2011 @ 22:33:

Ik doe ook maar een gok hoor. Maar volgens mij woonde ik nog thuis of net samen. (Ik woon ruim tien jaar samen.) Mijn broertje deed altijd DeeDee na.

Volgens mij heb je wel gelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=o2ptkJxm ... re=related

Op eigen risico Nooit en te nimmer zomaar meer een kaas omelet LOL
ik moet altijd aan Dex/amfetamine denken

Vind het persoonlijk dus niet echt een colle naam voor een kind
als 12 jarige was ik stapel verliefd op Dex Dexter, uit Dallas of Dynasty, dat weet ik niet meer. hij had in elk geval iets met Joan Collins.
wij slapen nooit.
Had jij dit niet laatst al gevraagd?

Nog een keer mijn antwoord dan maar: het klinkt alsof je de rest van de naam vergeten bent. En Dexter is een heule lelijke naam, en dat terwijl ik iemand ben die én van namen met een X erin hou, en van aparte namen. Dexter of Dex is het gewoon net-niet.
Am Yisrael Chai!
Alleen bij Diggy Dex klinkt Dex!!

http://youtu.be/Ci0ZwJwnF2g
Dus Sil, Giel of Job gaat het toch niet worden?

Ken je het jongensnamen topic? Erg leuk om eens wat te lezen, inspiratie op te doen en meningen te vragen

Ik vind het trouwens maar niks als een TO telkens een nieuw topic opent met weer een nieuw idee en vervolgens niet reageert... maar goed, dat ben ik.

Ik blijf mijn eerdere keus, vind Sil het beste passen bij de namen van je andere kinderen.

Dex (mijn telefoon maakt er automatisch "sex" van) vind ik minder leuk, minder goed passen bij de namen van je andere kinderen en ook ik vind Lex leuker... maarja, boeit dat iets?
quote:nouschi schreef op 15 december 2011 @ 22:17:

[...]

Dat is met Lex niet anders.inderdaad, en dat is niet makkelijk kan ik je vertellen
Niets aan
Sorry, maar verschrikkelijk ;) doet me aan dat vervelende tekenfilm poppetje denken.....
Ik vind het een naam voor een hond..
quote:ster89 schreef op 16 december 2011 @ 00:33:

Ik vind het een naam voor een hond..

Haha, dat was het eerste wat ik dacht. Klinkt idd als een hondennaam. Al heb ik het ook wel eens bij mensen gehoord.

Maar TO, het gaat er toch om wat jij mooi vind... Who cares wat een ander denkt
.
Op zich niet verkeerd, maar ligt eraan wat zijn achternaam zal worden. Als dat echt een Hollandse achternaam is vind ik het niks. Dex de Vries, Dex Jansen, neuh. Krijg toch ook lichtelijk associaties met een hond of kat. Op school zit een jochie die Lance heet, is een veel leukere naam dan. Ook stoer, kort en krachtig maar geen "vreemde" associaties.
Dex klinkt inmiddels flink geil en gevaarlijk.

willekeurige volgorde.

ik zeg het maar even.
Ik moet gelijk denken aan index..

En aan dexter en deedee! "thats all you can saahaayy, thats all you can saaahaaay"!!

Verder heette mijn hamster dexter, dus kan ik het niet associeren met een mens.
Ik moet ook meteen aan Dexter denken, de seriemoordenaar :S

of aan Dexter, de laborant cartoon ..... ook :S

verder wel leuke naam

http://www.youtube.com/watch?v=gx3OKdpj ... re=related
Vind ik niks, vind het meer een klank of een naam die niet af is/afgekortis/kinderlijk foutief wordt uitgesproken. Lijkt ook geïnpireerd door GT/ST en dat maakt het helemáál fout
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
.
Ik vind het leuk! Kort en stoer.
Er is een glucose meter die zo heet..
Zo en nu op naar de volgende naam en uiteraard een nieuw topic van sammie die vervolgens niet komt reageren.
Overigens zwaar irritant deze TO, dit is al het 4e (denk ik ) topic over 1 of andere eelte naam! Er is gewoon een algemeen jongens namen topic.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven