Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ohja name it vergeten! Dat zit ook prima hier! En op de site van vriendin Elly kost het geen drol!
Hoezo dénkt ze dat, GW? Kan ze t niet meten of zo?

en vooruit Kath, de tas is je vergeven! Je dochter maakte een hoop goed op de foto! Lekker ding ik dacht dat we daar geen winkel mochten hebben, alleen op buureiland? Nouja zal wel
Sjaak is trouwens in slaap gedonderd na het zwemmen. Ik vond hem al zo moeilijk kijken
Ze denkt het omdat ze het niet kon zien en h een uitgesproken neusplooi heeft en het daardoor zo kan lijken
Dames voor de meet... even op hyves kijken graag
ohja, daar had 'mijn' CB arts het toen ook over, gw.
Ben benieuwd wat dit geintje gaat kosten, we waren denk ik 2 minuten binnen
Da's de grap Moom, winkel heet naar investeerder, maar winkel is van binnen volledig Appie.. Name it zit hier ook goed, qua broeken, maar ga na de vakantie driftig op zoek naar nieuwe broeken in maat 86. Jullie nog wat in de aanbieding?
dát was het inderdaad hahahaha.

ik niet, heb alle 86 zelf nodig
leuke link op de haaif!
Leuk Moom! Doen ze hier niet online zetten. Wel jammer.
Hmm kan je link niet goed bekijken mobiel
Wil eigenlijk nog even naar drogist maar het is hier nog niet droog geweest
Het is hier ook de hele dag nog niet droog geweest, maar ben vanmorgen wel even met T naar de winkels geweest...

Tegen de kou dik ingepakt, met muts, sjaal en handschoenen.

Gelukkig wou ze deze keer wel in de buggy, en daar had ik de regenhoes over gedaan, zodat ze lekker droog (en uit de koude wind) zat.

T vond het wel grappig geloof ik ... Ze bleef mooi zitten.. In 1 winkel wou ze er even uit, want daar was een speelhoekje, maar daarna wou ze er ook gauw genoeg weer in.

Heb voor T een nieuwe spijkerbroek van Na.me It gekocht en een mooie jurk van hetzelfde merk. Tja baby/kinderzaak hier heeft al opruiming, en verkoopt alleen maar merkkleding voor kinderen.. Dus in de opruiming kom ik graag even shoppen

Volgende week maar even weer heen, zónder kind waar ik de hele tijd op moet letten, en dan ook even kijken voor de baby.
Leuk justdeb. Wij zijn toch ok maar even weggegaan, naar drogist voor olvaprut, meubelzaak voor alles en kleertjes winkel had ook uitverkoop, alleen weinig leuks in a's maat.

Ben net heel hard van trap gevallen
Kom me even afmelden voor de rest van het weekend, 2 kraamvisites, 3 verse baby's, heb er zin in!
Moom: AUW!!! Dat deed vast pijn!? Niets gebroken??

GW: Fijn weekend, en lekker baby's kijken

Meld me ook af voor de rest van de avond....Gezellig doen met man, Lekker met een kop thee op de bank, kaarsjes aan, heerlijk deze tijd van het jaar... (maar heb liever de zomer hoor
nee, dat niet, maar leuk is anders. Heb een behoorlijke schaafwond (door trui heen) op mijn arm. Ook helemaal dik (maar open, dus kon er niets op smeren), en pijn aan mijn bovenbeen en kont

Leuk GW! Benieuwd of je rammelend terugkomt. Moet wel, met maar liefst 3 verse beebsels!
Pijnlijk Moom Ben je op je stuitje gevallen? Of dat niet?

Lieve foto's trouwens van A. En wat zeg je daar???? BEEBSEL? Dat kan niet he... babies, zo moet je ze noemen

GW, ben ook benieuwd of je rammelend terugkomt. Zo ja, dan laat je me alleen achter als niet rammelende
moom, bummer zeg, vallen van trap, niet fijn die pijn.

Hier is het een grote pestbende in huis, we gaan morgen naar mijn ouders om dit te ontvluchten, ik heb vrij genomen om de vloer te gaan leggen om voor de kerst klaar te zijn. stomme verbouwing.
Nee, net er boven, fan. En je weet toch dat ik dat expres zeg

Beck, even doorbikkelen.. kan je straks genieten van t resultaat. Heb je als het klaar is ook wel even vrij om bij te komen!? denk om jezelf he! (verstandig, even vluchten).
nee geen vrij, ik werk veel te veel op dit moment maar ja, deadlines, doelstelling en mijn eigen eer. t gaat thuis ook niet altijd je van het dus ik ben zo blij als het af is, ik haat gezeik thuis....daarbij nog steeds veel pijn in nek en arm en slecht slapen. Nog even volhouden zeg ik dan maar.
Weet ik Moomie, daarom ging ik er nog ff op in

Becks, rustig aan he straks. Nek pijn is killing... en je moet niet gaan lijden onder je werk he... Hoe is het met N. trouwens? Qua slapen?
meissie, echt, denk om jezelf! ik ken het wel.. maar heb expres ook tussen k en o+n de hele week vrij genomen. En dan eens heel gauw die maart-vakantie boeken. Anders ga ik het niet redden met onze jaarafsluit.
ik ben wel vrij officieel tussen k en o&n maar ik verwacht wel van mijn uitzendkrachten dat ze doorwerken in die week dus ik ga even kijken. En ik moet telefonisch bereikbaar zijn. Tis voor mijn team een hele belangrijke periode met politiek gevoelig werk dus het moet goed gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven