De geboorte van je nickname

04-07-2007 19:55 279 berichten
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf"  al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname :D

Ik begin:

Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.

Nu jullie!!! :D
Alle reacties Link kopieren
quote:plompiedom schreef op 07 januari 2008 @ 21:46:

Plompiedom was een stopwoordje van een inmiddels verhuisde buurvrouw ,vlak voordat ik een nicknaam nodig had kwam ze een verhuisbericht brengen .

Plompiedom als stopwoord? Ik probeer me voor te stellen hoe dat klinkt.

"Plompiedom-nog-aan-toe! Mijn plompiedomme neef is zo plompiedom gevallen en heeft daarbij zijn grote teen nogal plompiedommig verstuikt. Dat is heel plompiedom want nu kan hij geen Plopkoeken meer maken, en daarom moet ik als de plompiedom verhuizen naar het kabouterbos."

Zoiets?
Ik vind hier dingen van.
Ik stel me eerder voor dat ze "plompiedomt" bij wijze van fluiten.

"Mmmm, plomdiedom mmmmm, plompiedompie, mmmmmm plompiedompiedompiedompieeee mmmmmm"
klopt Jacky ,ze zong het en moppelde het ,,moest er vaak om lachen!

Ook gebruikte ze het als ze blij was ,echt wel vreemd ,klonk ook dom

Nu maar hopen dat ze niet op dit forum komt
Hahaha schitterend, leuke gewoonten hebben sommige mensen toch!
Ja he? Daarbij had ze ook nog een niet bepaald het licht uit gevonden..........
eens[doe mijn nick eer aan]
Ik had ooit eens een buurvrouw en die zei bij alles wat ze deed "Oh-owh", zoals de Telletubbies. Ook zoiets stoms.
Ik zocht een naam die bij me past. Wordt door anderen ook wel eens 10.000 volt genoemd, maar dat vond ik wat te ruig. Ik kan nl ook wel lief zijn, vandaar iets Nederlands dat sweet & spicy is, woon nl in t buitenland.
leuk topic, dus hij mag wel weer een eindje naar boven!

Muziekliefhebbers zal mijn naam niet onbekend in de oren klinken. Rosanna is een van de grootste hits van mijn all time favorite band TOTO

Helaas is er al een andere rosanna vandaar de cijfers er achter, zijn de cijfers van mijn geboortedag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
sarah2ndlife

Ik heette eerst Sto op het forum, maar omdat iemand het zo geestig vond om onder die naam walgelijk te gaan posten op een ander forum incl gekopieerde berichten van mij hier om het echt te laten lijken besloot ik mijn nick te veranderen.

Ik heb altijd gezegd; als ik een dochter krijg heet ze Sarah of een nog andere favo naam van mij, het is die andere geworden , dus heb ik mezelf Sarah hier genoemd en omdat ik met een 2e nick kwam , vond ik het een soort v 2e leven, 2nd life, vandaar
Aha Sto, vroeg me al af waar je was gebleven!! wat leuk, ik heb ook een andere nick genomen om herkenbaarheid tegen te gaan, was dat rode bittere drankje.
anoniem_58258 wijzigde dit bericht op 23-02-2008 16:47
Reden: domme fout
% gewijzigd
rode bittere drankje , denk denk, blond blond

gaat nog ff duren ben ik bang, kraak kraak.

in het Engels of Nederlands??
"Marlies" is de naam die ik aan een eventuele dochter had willen geven... Jammer genoeg heeft de natuur anders beslist (ik kan geen kinderen krijgen) en nu heb ik dus toch een beetje een 'forumkind' door die naam ;)
Ik vind Kebie zo leuk klinken!!
reclameborden van cmpr zijn mooi
anoniem_58258 wijzigde dit bericht op 24-02-2008 14:09
Reden: fout
% gewijzigd
mijn nick komt uit mijn favoriete h-p 4 en ik vind dat ik zelf in karakter en doen en laten wel op haar personage lijk. dus vandaar hermoine
Ehm tja zo'n ding lag toevallig op het aanrecht lol.
Zwierf paar jaar geleden al rond op het forum, eerst onder andere nick die na een langdurige computercrash en tussentijdse vernieuwing van het forum onbruikbaar werd.

Nieuwe aangemaakt, mijn eigen voornaam komt errug weinig voor als ik die zou gebruiken is de kans op herkenning wel heel erg aanwezig.

Om anoniem te kunnen zijn een veel voorkomende naam gekozen.

(tenminste veel voorkomend in mijn leeftijdscategorie, k word oud! haha.Had op de middelbare school 3 klasgenootjes die zo heetten.)

De naam Petra, is nogal middle of the road, en beetje braaf misschien.

Ik vind het een lieve naam, maar dat komt misschien door de associatie die ik ermee heb, 1 van de genoemde klasgenootjes was toen mijn beste vriendin.
Toen mijn kleinste zusje een paar jaar oud was kon ze mijn naam niet uitspreken en maakte er mer van, en voor dit forum een verbastering ervan.
quote:hermoine schreef op 24 februari 2008 @ 16:44:

mijn nick komt uit mijn favoriete h-p 4 en ik vind dat ik zelf in karakter en doen en laten wel op haar personage lijk. dus vandaar hermoineHad je die nick ook uitgekozen als je wist dat hier een hermione rondzwierf? Flink verwarrend in elk geval.
Ik had eerst als nickname een (duidelijk herkenbare) afkorting van mijn voornaam met mijn leeftijd erachter. Inmiddels was ik al drie jaar ouder en ik was bang dat ik herkend zou worden. Aangezien ik drie jaar in Afrika heb gewoond, wilde ik graag een Afrikaanse naam. De beste herinneringen heb ik aan het park in Namibië, dat Etosha heet. Vandaar. En ik vond het ook wel een naam die aangeeft dat ik vrouwelijk ben.
Het eerste deel is een verbastering van mijn eigen voornamen, het andere deel is een figuur uit de Griekse mythologie die werd opgesloten in een bronzen toren. Het opgesloten-gevoel bekruipt me redelijk snel, vandaar de naam
hoi mamzelle, ik weet niet op welke manier je het bedoelt maar een nick kan maar aan 1 persoon worden toegekend, dus als je het bedoelt zoals ik het begrijp, dan ben ik dan ook degene die rondzwerft. is er iets bijzonders dat je opvalt of dat je dwarszit aan de hermoine die rondzwerft. dat zou ik niet fijn vinden namelijk als het idd over mij gaat. ik hoor het wel
Hermione versus Hermoine. Ik heb het niet over jou dus maar over jouw bijna naamgenoot die hier al een tijdlang rondzwerft. Je zal best wel eens aangesproken kunnen worden op haar woorden, of andersom.
quote:Etosha schreef op 01 maart 2008 @ 00:39:

Ik had eerst als nickname een (duidelijk herkenbare) afkorting van mijn voornaam met mijn leeftijd erachter. Inmiddels was ik al drie jaar ouder en ik was bang dat ik herkend zou worden. Aangezien ik drie jaar in Afrika heb gewoond, wilde ik graag een Afrikaanse naam. De beste herinneringen heb ik aan het park in Namibië, dat Etosha heet. Vandaar. En ik vond het ook wel een naam die aangeeft dat ik vrouwelijk ben.

Ik dacht al dat jij het was!

Alles goed met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven