De geboorte van je nickname

04-07-2007 19:55 279 berichten
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf"  al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname :D

Ik begin:

Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.

Nu jullie!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het heel logisch is dat je een nick kiest die een soort van dichtbij je staat. Je moet je er toch wel een beetje bij thuis voelen denk ik. Ik heb iig wel goed over m'n nick nagedacht, hoewel ik echt niet alle dagen van de week champie drink....
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Mijn nick zegt helemaal niks over mij. :( Ik zou het wel leuk vinden om met het nieuwe forum een nieuwe nick te nemen.

Eerder heb ik al (tijdelijk) Wilhelmina Kuttje geheten, en Elaine Bennes. Die laatste past het beste bij mij, want ik vind haar top en ze lijkt wel een beetje op mij.

Demo, een dranknaam past idd wel bij jou :D Pimpelbootje, Kratje Bier of Roseetje zou ook kunnen.
Mijn moeder heet Eleonora en mijn dochter ook, het is haar derde naam. Ik vind het een prachtnaam en de vrouwen in mijn leven die zo heten zijn belangrijk voor me. Vandaar.

Mijn eigen naam is van een hoog melkboerenhondengehalte, niks om mee te nicken in ieder geval.
De sabeltandcavia is mijn lievelingsdier en niemand had deze nick nog.

Ik zou niet weten wat ik gemeen heb met mijn nick. Ik ga niet piepen als ik de koelkastdeur hoor opengaan en ik eet ook niet mijn eigen keutels op.
Ik vind hier dingen van.
quote:

Weet je wat me opvalt?? Dat de meeste een nickname kiezen wat het dicht bij henzelf is. De mijne omdat het heel erg bij mij past. Een ander omdat het hem/haar doet denken aan iets vroeger. Je (ex-)lover noemde je zo. Iets spreekt je aan, zoals een personage uit een boek of film.

Eens of oneens???

Oneens, ik zocht een nick die totaal niet bij me pastte! Om vooral maar anoniem te zijn ;)
up voor onze badmeester!
Morla is de aloude schilpad uit The never ending story. En die stond toevallig aan toen ik een naam moest kiezen, vandaar.
Rosalita was mijn allereerste chatnaam. Het is de titel van  een lied van mijn muzikale grote liefde, Bruce Springsteen. Ik ben overigens zo Hollands als het gras.
Ambrosia, gewoon een erg mooie naam en heeft deze betekenis: Ambrosia is het Griekse woord voor 'voedsel voor de goden', waardoor ze eeuwig leefden.
Mmm, ik wou eigenlijk met mijn bijnaam op t forum, maar die heeft Yoyo dus gepikt :P en dan verbastert ze m ook nog tot djodjo.

Toen wilde ik het Italiaanse naam voor Saffier maar dat lukte niet, dus toen maar de engelse versie genomen.
Er waren een paar mensen achter mijn vorige nick gekomen, dus heb ik maar een nieuwe nick aangemaakt...

Mijn favo geurtje is Be Delicious van Donna Karan. Delicious was een nick die ik niet bij mezelf vond passen, dus toen werd het Karan...
Ik ben het zonnetje in huis.
quote:

Mmm, ik wou eigenlijk met mijn bijnaam op t forum, maar die heeft Yoyo dus gepikt :P en dan verbastert ze m ook nog tot djodjo.

en dan verbastert sanne heb tot yoyo2
Ik moest een naam verzinnen en toen heb ik maar de krant opengeslagen.

Ik las toen het verhaal van het hondje Laika, het eerste

'ruimtehondje'. 

Omdat ik verder geen inspiratie had, heb ik deze naam maar uitgezocht.

De '3' heb ik er bij gekregen van Viva, terwijl ik echt nog nooit een

andere Laika ben tegengekomen hier. Maar ja.

Bij sommige nicks heb je gelijk hele ideeen over hoe iemand eruit ziet

(hebben jullie dat ook?). Kan me zo voorstellen dat je bij mijn nick

denkt aan een vrouw uit de oost-europese regionen maar niets is minder

maar. Ik ben uit de drentse klei getrokken .
Ik ben gek op de hallmark karakters Hoops en Yoyo. En laat die laatste nu al rondhuppelen op het forum;) Dus ik dacht, laat ik dan maar Hoops heten. Heb er wel een y bij geplakt, zodat het vrouwelijk wordt. Vind dat net even lekker in het gehoor liggen. Dus Hoopsy is de naam; aangenaam:D
quote:Ik ben gek op de hallmark karakters Hoops en Yoyo. En laat die laatste nu al rondhuppelen op het forum;) Dus ik dacht, laat ik dan maar Hoops heten. Heb er wel een y bij geplakt, zodat het vrouwelijk wordt. Vind dat net even lekker in het gehoor liggen. Dus Hoopsy is de naam; aangenaam:DHe! Ik was er eerder dan hallmarks yoyo! :D
Tuurlijk wat jij er eerder Yoyo. Je zou ze eigenlijk moeten aanklagen;)
quote:Tuurlijk wat jij er eerder Yoyo. Je zou ze eigenlijk moeten aanklagen;)ja he! :P
laat maar ja....
quote:Ik ben het zonnetje in huis.Ik moest het eerst aan The Shining denken met Jack Nicholson:D
Op het moment dat ik me wou aanmelden en ik een nickname moest bedenken was het warm buiten.

Panas is een Indonesisch woord voor heet. En ik had het heet..............

Ben zelf geen indo maar mijn partner wel, vandaar:)
Leerde een jaar of wat geleden mijn vriendin kennen.Ze noemde mijn man een pino (Potentieel Interessant Neuk Object) en aangezien ik stapelgek ben op mijn man werd het dus pinolover.
quote:

quote: sapphire reageerde

en dan verbastert sanne heb tot yoyo2

Joh dat moet je gewoon opvatten als 2 x zo leuk
quote:Bij sommige nicks heb je gelijk hele ideeen over hoe iemand eruit ziet (hebben jullie dat ook?). Kan me zo voorstellen dat je bij mijn nick denkt aan een vrouw uit de oost-europese regionen maar niets is minder maar. Ik ben uit de drentse klei getrokken .Haha ja ik ook, bv vind ik Eleonora een statige haast koninklijke naam met dito uiterlijk :D Zelfde geldt voor mylene-valerie!

Overigens is de herkomst van mijn nick niet zo lastig te achterhalen...geloof niet dat ik ook behoefte heb mezelf zo te anonimiseren maar dat ligt wellicht anders als je over bepaalde onderwerpen hier wilt schrijven! In hetdagelijks leven noemt iedereen mij Suuz, behalve op het werk maar daar werk ik nog niet zo lang, begint al een beetje te komen. Ik vind het ook niet erg, het 'bekt' wat makkelijker. 83 is (hoe origineel!) mijn geboortejaar. Vind het wel leuk dat sommige mensen zo origineel zijn en van vele nicks vraag ik me geregeld af hoe ze er bij gekomen zijn, zoals la_maya. (had hier een gedachte over maya de bij bij ;))
quote:Ik ben het zonnetje in huis.comme moi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven