Nog steeds iemand wakker?

16-11-2011 01:55 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer vrolijk verder.
quote:thee schreef op 17 december 2011 @ 01:16:

[...]

Heb nog geen slaappoging gedaan, hoop wel dat dat zo gaat lukken al is het met m'n ribben het meest lastig om te gaan liggen en op weer op te staan. Ik lijk wel 90!Vervelend, is er iets met je ribben aan de hand? Ik ben nu aan de chips! Niet goed.
Ik hoop dat je je snel bij elkaar kunt rapen thee. Je bent zó leuk. Veels te leuk om te treuren om een man. Maar ik snap het wel natuurlijk.

Oh ik moet zo een kattenbak uit de box halen. Die zit niet bij mijn huis. Zo geen zin om nog weg te gaan in de kou.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ML, hij was juist degene die vaak heeft verzucht 'wow, wat als we elkaar 20 jaar eerder hadden ontmoet?'

Ik vroeg pas vorige week naar zijn plannen voor de feestdagen, wil nooit iets pushen maar ja, toen kwam deze reactie.

Kerstcadeautjes kan ik niks mee, dus die breng ik wel als ik mijn eigen spullen keer op ga halen. Het 'grootste' cadeautje vervalt wel, dat was een soort uitje, dat laat ik maar achterwege nu.

Eigenlijk heb ik deze week maar 3 dingen gedaan, slapen, beetje internetten en veel doelloos op de bank zitten staren, de laatste 2 dingen met erg veel roken.

Ik 'mag' dit van mezelf nog za/zo en dan toch maar weer wat actie (als dat ook fysiek kan dan).
quote:cabernetje schreef op 17 december 2011 @ 01:22:

Ik hoop dat je je snel bij elkaar kunt rapen thee. Je bent zó leuk. Veels te leuk om te treuren om een man. Maar ik snap het wel natuurlijk.

thnx maar ook ???

ben je een oudegediende?
Oh MV, dat je daar niet eerder aan hebt gedacht! Kan het niet wachten tot morgen? Dan misschien niet minder koud maar wel licht.
Nou ik wacht altijd tot het donker is om mijn post te halen, vuil weg te brengen en naar de box te gaan. Ik heb zulke opdringerige buren waar ik geen zin in heb dat ik dat soort dingen doe als ik weet dat alle buren slapen.

En ik moet vannacht de bak even schoonmaken, morgen komt de koper van de kattenbak dus dan moet die lekker fris zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wel grappig dat ik nu ook je brievenbus en de box voor me zie

Tja het is een bijzondere timing

Ik vind sommige dingen ook fijn om in het donker te doen. Weet niet precies waarom, heb geen zeurende buren. Het heeft gewoon iets, als het donker is
Mylene, jij moet nog veel doen zeg.
Viva doet steeds niet wat ik wil, denk dat het 'een teken' is dat ik maar moet gaan slapen

Gelukkig hoef ik nergens een wekker voor te zetten.

Slaap lekker allemaal!
quote:Moonlight82 schreef op 17 december 2011 @ 01:39:

Wel grappig dat ik nu ook je brievenbus en de box voor me zie

Ik zie juist de vuilcontainer voor me
Grappig he Moon, ik heb het ook dat ik het leuk vind om te weten waar iemand thuis zit als die forumt, dan lijkt het wel meer te spreken.

Ja een tijdje geleden probeerde zon naar oude buuf van tachtig plus mijn post uit mijn brievenbus te hengelen. Die zit op slot zoals bij iedereen maar ze was zo druk bezig dat ze mij niet zag. Ik zag het door het kijkgaatje dus ik stormde echt woest uit mijn huis. Ze schaamde zich rot. Ik ging weg en zag dat ze wachtte tot ik weg was. Wilde ze weer terug gaan. Toen heb ik echt gezegd in niet aardige bewoordingen dat ze nu moest ophouden omdat ik anders wel heul erg kwaad zou worden.

Weet je een klein gesprekje met die oude lui vind ik niet erg als ik ze zie maar het lijkt wel of ze wachten tot ik op straat kom, in no time ben ik omringt en vragen ze zoveel en lullen het allemaal aan elkaar door. Dus ik zeg niets meer. Als ik ergens heen moet zeg ik dat ik al haast heb. En waar ik ze allemaal zie bij de container, box end kom ik ook alleen snachts zodat ik ze niet hoef te zien.
Slaap lekker Thee.
Haha afgelopen week was er een topic over kiezen tussen 2 woningen, waarvan 1 met senioren als buren. Wat jij noemt kan idd een groot nadeel zijn

Ik zou daar ook niet op zitten te wachten, dat geouwehoer iedere keer. Niet als het puur nieuwsgierigheid is althans.

En ze was dus echt aan het hengelen voor jouw post? Niet dat ze dacht dat er iets voor haar tussen kon zitten oid?
pff ik kan nog laaang niet slapen, ben net vrijgezel geworden en zo hyper als de pest!!
Nee, we hebben allemaal een eigen brievenbus, zij woont ergens boven dus haar brievenbus zit ook niet naast de mijne.

Ja die oudjes hebben niets anders te doen dan op je te letten. Gek word ik ervan. Overal hebben ze commentaar op. Ik ontloop ze maar ze hebben bijv. een tijd elke dag mijn deurmat die uiteraard voor mijn voordeur ligt op mijn terras gegooid of bij het vuil gelegd om aan te geven dat ze die niet mooi vinden. Dat soort dingen.

Bovenbuuf vind mijn terras niet mooi. Leuk voor haar die een paar ton op de bank heeft staan. Ik heb geen geld om het op te knappen. En als je zoveel geld hebt, ik wil het best op hun kosten mooier maken. Nou dat soort dingen.
Wat enorm aso van die buurvrouw MV! Dat vind ik echt onacceptabel. Schaf anders een lawaaimaker aan. Als ze het weer doet, sluip je ernaar toe en laat je die misthoorn afgaan. Beetje als het trainen van huisdieren, maar dan zonder plantenspuit.

Ik ga slapen, ben enorm misselijk ineens. Die laatste boterham was geen goed idee.

Misschien tot van het weekend, drukke dag morgen. Bye ladies!
Truste Heleen, fijn weekend alvast.
Moet eigenlijk echt gaan slapen, ben wel moe maar geen zin in het hele bedritueel voor ik er in lig.
Lijkt me vreselijk, MV, zulke mensen. Beetje met jouw spullen te bemoeien.

Elmo, ik zag je topic idd. Gelukkig zijn wij nog wakker.
Oh wat goed C, het is wel een begin maar toch, lekker een beetje financiele adem ruimte. Daarbij, je weet dat je in je recht staat maar het ook halen is weer een tweede. Beetje genoegdoening dat je alvast een deel hebt.

Erg he dat je op een moment zoveel van elkaar kan houden en als het uit is dat diezelfde persoon zo je leven na staat en zuur maakt. Ik snap dat nooit.

Ja als er iemand is vreemdgegaan dan snap ik dat je kwaad bent maar dat is hier niet en dan zo over de rug van zijn eigen kind, onbegrijpelijk dat soort mensen.
( sorry dat dit bericht zo haaks staat op jouw situatie ,hoop dat je het niet rot vind dat ik het even kwijt wil)
We doen niet aan ellende vergelijken hier, Consuela

Ieder heeft zijn eigen dingen. Dat van de één is niet minder erg omdat de ander een groter probleem heeft.

Ik vind het soms ook moeilijk iets kleins te posten als iemand anders het veeeeeeel moeilijker heeft. Maar diegene heeft er niks aan als ik hier krampachtig NIET schrijf.
Tuurlijk niet C, omdat ik in fin. moeilijkheden zit wil toch niet zeggen dat ik wil dat andere dat ook zitten of voelen, juist omgekeerd, geweldig na al die ellende dat er een lichtje voor jullie aan de horizon is. Nee hoor, ik kan oprecht blij zijn voor je dat het iig de goede kant op gaat schat.
Dat is ook wel zo moon,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven