Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Zij is echt koekoek!
Huh? En nou is die man die zijn vrouw in een set up liet lopen zijn vrouw kwijtgeraakt aan die set up?! Wat een bizar verhaal...
Ah ze is gebaseerd op diverse waargebeurde verhalen
agnes: gebaseerd op ....

Hihi vivalaalcohol je had gelijk hoor!

Ohhh heb zin om N weer te zien zonder telefoons

(oh en wat zus betreft heb haar net voor het eerst weer eens gesproken....sinds lang... op zich wel ok...)
hmm en N. heeft geen facebook, met name om het dan niet bij te hoeven houden...eigenlijk helemaal niet verkeerd.
Hihi ik wil ook een man zonder Facebook en met een telefoon waar je alleen mee kunt bellen. Maar die vind je vast niet op een datingsite
@VLA, dus toch nep. Was idd te belachelijk om waar te zijn...

@roosje Verstandige vent heb jij! Fijn dat je je zus even hebt gesproken.

Was gezellig tv kijken, dames!
Vla: die van mij heeft dus ook geen internet op z'n mobiel

Maar heb hem dan ook al van t internet geplukt in t tijdperk ruim voor de internettelefonie op gang kwam

Ik ga richting m'n bed, heb een werkkindje in huis...dus kan maar zo een gebroken nacht worden.

Truste!
Hmm... Krullenbol heeft weer afgezegd... Dit geval omdat hij griep heeft. Nou ja, maar niet meteen wat achter zoeken. Betekent wel dat we elkaar dit jaar niet meer gaan zien...

Verder nog met een aantal andere mannen aan het mailen. Daar zitten ook mannen bij waar ik qua uiterlijk (qua foto's dan) nog niet echt heel warm voor loop. Zit daar uit beleefdheid mee te mailen en vanuit het idee 'je kan niet weten en ze staan ook niet met tientallen in de rij'. Terwijl ik eigenlijk al weet dat ik het toch niet op een date ga laten aankomen... Suf...

Gaat de komende tijd qua internetdaten hier sowieso niet veel gebeuren. Ik vlieg met de kerst voor een paar weken naar Thailand
Dateman bleek gebonden,gelukkig heb ik geen sex met hem gehad ondanks veel gezeur van hem,onderbuikgevoel moet je dus niet negeren.

Afgelopen donderdag was ik met een vriendin naar een concert,kwamen daar een leuk groepje mannen tegen en daar zat eentje bij waarvan ik meteen dacht dat kon weleens wat zijn.

Telefoonnummers uitgewisseld en we zitten vanaf die avond druk te smsen en bellen (heb zijn FB gecheckt,is idd single).

Ga dat programma ook eens bekijken waar jullie het over hadden,is dus met een knipoog?

@Rasa;wauwwwww Thailand,dat is andere koek en nog belangrijker...ander weer!have fun en geniet van je reis.
Haha, dames lachen dat samen TV kijken

Rasa, geniet van Thailand! Hopelijk valt het mee met de regen, is dat al over? Heerlijk hoor

Jammer dat Krullenbol afgezegd heeft.

Bowiefan, het is goed om niet meteen achterdochtig te worden van wat een andere man deed. Maar FB zou ik ook niet direct op zijn woord geloven hoor... Maar het gaat inderdaad om onderbuikgevoel en als dat nu wel goed zit.. Wel leuk zo spontaan op een concert. Geniet ervan! En gauw die andere klojo vergeten.

Hoe gaat het met de rest vandaag?

Ik had vandaag eigenlijk een date met Hotty, maar ik werd ziek... :(

Hij was een beetje gekwetst, omdat hij kennelijk speciaal voor mij in de buurt was. Beetje vreemd want hij zei de hele week dat hij in de buurt was en als hij tijd had, ff kijken, kwam hij wel langs. Bleek dus dat hij speciaal voor mij kwam. Had ie wel mogen zeggen, vind ik ook erg lief eigenlijk.

Maargoed, voelde me wel lullig dat ik af moest zeggen... Hij is helemaal aan het twijfelen of hij me nog wil zien, al denk ik dat dat meer is om ervoor te zorgen dat ik heel lief voor hem ga zijn nu, wel grappig. Hij is wel liever dan ik dacht... Toch weer veel contact gehad vanavond. En vannacht na zijn avond uit kreeg ik ook nog een knipoog, grappig dat hij aan me dacht zo laat nog. Begin me wel steeds meer af te vragen of hij wel in is voor alleen lol maken en verder niks...

Bij Praatjesman is het even stil, maar ik ben zelf ook druk geweest en nu ziek, dus ik had er toch niks mee gekund.
Hey dames,

Hoop dat er iemand online is die mij snel even een tip kan geven. Het gaat niet over ID maar een RL date :P Maar een ego-topic openen vind ik wat ver gaan.

Man drie keer ontmoet, besloten op date te gaan. Dat was zaterdag. Blijven slapen. Gaat woensdag voor de kerst het land uit. Stelt voor om vanavond te komen. Maar ik vind het een beetje snel! Weet niet of ik daar zin in heb. Maar afwijzen of liegen (als in, ik heb al wat op het programma staan) wil ik ook niet.

Dus ik zoek een subtiele manier om te zeggen: dat hoeft niet.

Wat internetdaten betreft: Ik had twee projectjes die in het niets verdwenen zijn. Maar kan er met deze nieuwe man ook moeilijk mee zitten
Leuk Sowdance! Kan ook wel hier besproken worden toch? Vind ik hoor!

Waarom vind je het snel dat hij vanavond langs wil komen?

Ik zou denk ik wel om zijn gevoelens niet te kwetsen zeggen dat ik nog een hoop werk te doen heb of niet thuis ben.

En anders bij de waarheid houden en dan wel positief brengen. Dus zoiets als dat je het erg leuk hebt gehad en hem zeker nog eens wilt zien, en dat je het heel lief vindt dat hij langs wil komen vanavond, maar dat je het rustig aan wilt doen, bezinnende fase of iets dergelijks. Zo zou ik het dan brengen, afwijzing met een veer in zijn kont
Ja, maar had hem net een sms gestuurd dat januari wel erg ver weg is. Dus om dan te zeggen dat ik het te snel vind :P

Maar goed, heb al een oplossing! Ik was namelijk vergeten dat ik daadwerkelijk iets te doen had. Haha.. goed. En ook een goede wat hij waarschijnlijk alleen maar leuk vind dat dat even voorrang heeft op hem.

Dus opgelost!
He meiden, ik vertelde eerder dat ik een leuke jongen had leren kennen op een feestje en dat ik baalde er niets mee gedaan te hebben (even een herinnering-verfrissing ). Ik ben een beetje aan het speuren geweest maar helaas had hij geen FB of hyves, maar hij zit wel op LI. Ik heb hem een aanvraag gestuurd of hij wil linken en ik zag deze ochtend dat hij dat had gedaan en hij stuurde ook nog een berichtje. Hij schreef dat ik hem even moest helpen bedenken waar ik hem van kende en noemde vervolgens meteen het feestje... Ik heb hem een berichtje terug gestuurd. Eens kijken of er een leuk gesprek op gang komt. Spannend zeg!
Spannend kira! En erg leuk voor je, zorgt weer voor wat afleiding!

Hoe is het met de rest? Roosje, al concrete plannen voor kerst inmiddels? En Tierney, nog iets van praatjesman gehoord? Nog steeds ziek? En heeft Hotty nog contact met je opgenomen?

Hier gaat alles nog steeds goed. Komend weekend zien we elkaar 3 dagen achter elkaar, beginnend bij vrijdagavond Kerst brengen we zoals het er nu naar uitziet samen door: zijn familie heeft niks gepland en die van mij ook niet. Maar dat vind ik helemaal prima hoor! Zoals ik al zei: ik geef niet zo om kerst.
Even een feel-good moment op het topic. Al is het dan niet via internet.

Maar ik zit hier naast twaalf rode rozen. (en nu wil ik zo'n emoticon die smelt en er dan een hartje ontstaat, maar geen idee wat daar de shortcut van is). Heb de fout gemaakt er een foto van te maken en die als achtergrond in te stellen op mijn mobiel. Want nu smelt ik 20x per dag even, terwijl ik er nog helemaal niet zeker van ben of ik serieus iets met hem wil. Maar iig geen onzekerheden, ik weet dat hij mij gewoon erg leuk vind. Dat is ook wel weer eens leuk. Ik zie hem vanavond weer.
Owh.. en sorry dat ik hier niet zo vaak meer ben en bijna niet meer op de hoogte ben van hoe het hier met iedereen gaat. Maar hoop het beste. En dat de feestdagen of met de liefdes, of met vlinders in de buik kunnen worden doorgebracht.

@ bowiefan, wat een eikel, zomaar gebonden. Ik probeer dat tegen te gaan door te hinten dat ik er echt niets op tegen zou hebben als ze al een vriendin hebben (dus tweede viool te spelen), dan komt de aap wel uit de mouw.
quote:kira_ schreef op 20 december 2011 @ 11:21:

He meiden, ik vertelde eerder dat ik een leuke jongen had leren kennen op een feestje en dat ik baalde er niets mee gedaan te hebben (even een herinnering-verfrissing ). Ik ben een beetje aan het speuren geweest maar helaas had hij geen FB of hyves, maar hij zit wel op LI. Ik heb hem een aanvraag gestuurd of hij wil linken en ik zag deze ochtend dat hij dat had gedaan en hij stuurde ook nog een berichtje. Hij schreef dat ik hem even moest helpen bedenken waar ik hem van kende en noemde vervolgens meteen het feestje... Ik heb hem een berichtje terug gestuurd. Eens kijken of er een leuk gesprek op gang komt. Spannend zeg! Pfff wat erg dat ik toch spannend vind of hij gaat reageren.....Ik kijk te vaak naar mijn mail en dat terwijl ik het niet zeker weet of hij me leuk vind, straks hoor ik niks meer van hem.... Zou wel dom zijn van hem natuurlijk
en kira al mail gehad?

slowdance geniet ervan!!!

En boebele: veel plezier komende kerstdagen!

tierney: hoe weer beter? hoe is het met hotty?

N. is net weer naar zijn werk, maar hoef nu niet zo lang te wachten tot ik hem weer zie, vanavond zie ik hem weer.

De kerst gaan we niet samen zijn :( toen ik hem vroeg wat hij eerste kerst ging doen bleek dat hij al naar zijn tante gaat. Hij nodigde me niet mee uit, maar denk dat ik daar ook nog niet zo op zit te wachten. Wel zijn eigen familie, maar niet ook al ooms en tantes Ga nu waarschijnlijk naar een vriendin en 2e kerst naar mn vader.
Nog geen mail gehad Misschien vergiste ik mezelf wel of heeft hij inmiddels al iemand leren kennen, maar natuurlijk is er ook pas 1 dagje voorbij . (maar laat ik voor de zekerheid maar niet al mijn pijlen op hem richten)
heb tot nu toe alleen maar weirdo's en recent complexe figuren ontmoet -_- dus voor mij geen internet meer, dan maar meer feesten! what a waist of time! ik verdien beter dan raar gedrag en ventjes die niet weten wat ze willen
Hij heeft me een berichtje terug gestuurd, een heel aardig bericht.... leuk leuk!!! Weet nog niet goed wat ik terug ga schrijven maar hij heeft teruggeschreven!!!
quote:zwartrood schreef op 21 december 2011 @ 15:11:

heb tot nu toe alleen maar weirdo's en recent complexe figuren ontmoet -_- dus voor mij geen internet meer, dan maar meer feesten! what a waist of time! ik verdien beter dan raar gedrag en ventjes die niet weten wat ze willen@ZR wat jammer dat je alleen van die rare figuren hebt ontmoet. Maar schreven ze wel normaal zeg maar.
@Boebele: veel plezier het weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven