Date

11-12-2011 14:42 114 berichten
Ik heb zometeen een date. Had er eerst helemaal zin in, en nu nog wel, maar ik begin nu ook wel last te krijgen van zenuwen.

Omdat we beiden krap bij kas zitten, gaan we in zijn huis wat eten. Hij wilde voor me koken, hoe lief . Hij komt me straks op halen.

Ik ken hem via internet. Veel gechat en gebeld. En een leuke jongen dus. Maar, dat is alleen online en over de telefoon gegaan. Wat nou als t straks niet klikt ofzo? Heeft iemand tips hoe ik er dan nog wel een leuke dag van kan maken? Qua gesprek enzo? Wil ook niet dat we dan bij elkaar zitten en niks meer te zeggen hebben ofzo.

Voor hetzelfde geld klikt het ook wel super, wil het ook niet de grond in praten ofzo, ben gewoon zenuwachtig. En ook om er een wel zo leuk mogelijke date van te maken, heeft ook iemand daar tips voor? Do's en dont's?

Alvast bedankt.
Haha ja pozza.

Slaap lekker iedereen!
Ja limelight leuk om te lezen
Joehoe! Applaus voor jezelf (en een beetje voor onze dichtkunst uiteraard).

Slaap lekker enne... sweet dreams!
Alle reacties Link kopieren
TO fijn dat alles goed is verlopen! En houd in het vervolg goed de ogen open

Super voor je, hoop dat je volgende date minstens zo geslaagd zal zijn
Wat leuk!
Geen nieuws goed nieuws ?
Maba, lees eens 1 pagina terug.
Internagelaktisch
Klein beetje erg dom :):):):) van mijn kant dan
Ik sprak ook wel eens bij mij thuis af hoor voor de eerste date, dan werd ik daar opgehaald. Nooit mis gegaan omdat ik die dates altijd eerst wil chekken via de webcam, en als ze betrouwbaar ogen en mijn onderbuikgevoel zegt dat er niks aan de hand is, dan zie ik geen reden om ze niet bij mij thuis uit te nodigen om me op te halen.

Maar ik liet ze nooit binnen en ging altijd meteen naar de parkeerplaats zodat ik zo in de auto kon stappen.

Leuk dat je date zo goed verlopen is TO!! Is er al een nieuwe date gepland of nog contact geweest?
Zeker veel applaus voor jullie dichtkunst! *handen klappen* :-)

We whats appen veel .

Heb nu al zin in aankomend weekend!
quote:ashley1983 schreef op 12 december 2011 @ 10:13:

We whats appen veel .

Over ditjes en datjes, het tweede deel

Heb nu al zin in aankomend weekend!

Maak voor ons dan het vervolg bekend
Ja over van alles en nog wat, limelight.

Haha is goed, doe ik! Bedankt voor de lieve reacties!
Hey allemaal,

Gister date nr 2 gehad, en was weer super! Zie hem morgen weer. Ik word erg blij van hem, hij is zo leuk!

Verder appen en cammen we veel, we vinden het super leuk om elkaar te leren kennen. Denk dat het wel serieus wat wordt .

Groetjes!
Leuk dat je weer even wat laat weten.

Een goed vervolg dus.

Volgend weekend samen aan de kerstdis?
Super Ashley! Keep us posted! Leuk dit...als er een bruiloft komt, wordt het wel een Viva Forum bruiloft:-)
@limelight:2e kerstdag waarschijnlijk. Of anders aanstaande vrijdag op zaterdag, (blijf ik bij hem slapen ). Heb hem vanavond ook weer gezien, samen gekookt en filmpje gekeken. Was super !

@ciambella: dank je voor de leuke reactie . Ik wil het rustig aan doen en niet te snel ergens in springen enzo, maar hij zo leuk! En ik weet dat hij mij ook net zo leuk vindt, dus dan is t best lastig om niet te snel te gaan. Aan de andere kant is dan bij hem slapen volgende week wel snel, maar ik weet niet t is gewoon zo super en heerlijk met hem! Heb vlinders.
quote:ashley1983 schreef op 19 december 2011 @ 00:54:

Heb vlinders.Laat ze lekker fladderen
Doe ik zeker limelight:). Vind t soms alleen moeilijk te geloven dat mij dit echt overkomt. En dat hij mij net zo leuk vindt. Ben best gekwetst in de liefde, en ben soms gewoon bang. Maar goed, zal er wel bij horen denk ik.
Hoi allemaal,

Kink in de kabel. Hij is tijd nodig. Ik snap echt niks van mannen soms. Vraag me af of ik een bordje op mn voorhoofd heb waarop staat: mannen die het niet weten, kom hier maar!

Ben er vrijdag blijven slapen. Was allemaal goed, romantisch, enz. Ik ben best bang om weer gekwetst te worden, heb hem dat ook verteld gister. We hebben heel veel gepraat. Het ging de kant van een relatie op, het voelde zo goed! Van zijn kant ook. Komt hij er ineens mee dat ie er niet klaar voor is. Ligt niet aan mij, hij vindt me super leuk. En met hoe verliefd hij naar me keek geloof ik dat ook wel. Maar hier wordt ik erg onzeker van. Hij is de 3e nu die zegt het niet zeker te weten. Ik voel me daar zo klote door. Net alsof ze eerst denken: ja leuke meid, en dan hebben ze er zoveel gevoel bij, maar het na een poosje dan toch niet zeker weten. Heb zo moeten huilen gister, puur daarom. Voel me daar klein door, en niet heel veel waard. Hij bleef zeggen het ligt niet aan jou, dit komt puur door mijn verleden, en dat zal ook allemaal wel, maar als dat al de 3e persoon is die tegen je zegt ik zit met mezelf in de knoop en ik ben tijd nodig, dan voelt het wel of het aan mij ligt.

Wat tijd wil ik hem best geven. Hij wilde zeker verder, hij wilde dit eerst op lossen. Dat is goed maar ik ga er niet lang op wachten. Heb bij mn ex ook gewacht en dat bleek uiteindelijk op niks te zijn. Praatjes vullen geen gaatjes. Ik snap dat hij het moeilijk heeft, en ik vind het rot voor hem, maar ik heb wel mijn grenzen. Moet niet te lang duren, anders zet ik er een punt achter.
En hij vond het snel gaan. Dat was ook zo, maar zo goed voelde het, hij vond dat allemaal prima. En nu dan niet meer? Ik snap het niet.
.
Haha, goed gezegd. Hij is intelligent, kwam op mij over als iemand die zeer goed weet wat ie wil, en niet als een twijfel geval. Ik ben bang om gekwetst te worden, en hij ook. Hij komt uit een relatie van 6 jaar, zij was zijn eerste liefde, en 3 mnd. nadat ze het had uit gemaakt was ze zwanger van iemand anders en woonde ook bij die jongen in. Toen moest hij in zien dat niets is zoals het lijkt, dat je er geen controle over hebt ook al lijk je dat wel te hebben. Ik snap dat zijn vertrouwen in mensen, maar ook in zichzelf, daardoor een flinke deuk heeft op gelopen. Van deze dingen heb ik zelf ook last. Maar ik sleep een ander er niet zo in mee zoals hij dat doet. Ik laat niet iemand verliefd op me worden, en ik ga niet overal in mee, om dan vervolgens te zeggen: ik heb tijd nodig, dit gaat te snel. Ik ben standvastiger daarin. Het rustiger aan doen is prima, maar het is meer het gevoel dat hij me daarbij geeft. Terwijl hij weet dat ik dat vaker heb mee gemaakt en me niet wil kwetsen. Ik had dit besluitloze gewoon niet van hem verwacht. Ik dacht dat hij juist iemand was die gewoon zou gaan voor wat hij wilde.

Ik weet buiten dat gesprek om wel waar ik sta. Ik geloof dat hij me echt zo leuk vind.
.
In zijn hoofd houdt het heel wat in, een relatie hebben. Terwijl ik denk: we zijn nu ook bij elkaar, wat wordt er zo anders van als je een relatie begint. Als het goed loopt is dat heel mooi, als het fout loopt kun je de relatie beeindigen. Je zit er niet in vast. Maar de enige relatie die hij heeft gehad, daar zat hij wel in vast. Zijn enige, lange relatie. Wat bewust of onbewust ook zijn beeld heeft bepaald van een relatie. Ik hoop dat het even moet klikken bij hem, dat geen relatie hetzelfde is, en geen persoon hetzelfde is. Dat ik niet zijn ex ben. En ook al plakken we er niet een label op, hoe het er buiten die angsten tussen ons voor staat, is wel een relatie. Het voelt zo goed. Van zijn kant, en van mijn kant. We kunnen praten met elkaar, we kunnen lachen met elkaar, en we kunnen onwijs van elkaar genieten. Wat wil je nog meer? Tegelijkertijd begrijp ik ook zijn angst voor een "heel ander leven". Eerst kende hij alleen die relatie, dan moet je er heel erg aan wennen om weer alleen te zijn en alles zelf te doen, maar ook daar groei je in. En dan anderhalf jaar later, je weer geven aan iemand. Wat de vorige keer fout af liep, toen hij zich aan iemand gaf. Dus als hij zich daar een soort op moet voor bereiden, het op een rijtje zetten, dat het sneller gaat dan hij zich eigelijk beseft en hij het daarom eng vindt, daar mag hij van mij best tijd voor hebben. Het voelt zo super tussen ons, ik vind het zo zonde om het op te geven. Maar hij moet het wel willen. En als het mij te lang duurt, dan zet ik er idd een punt achter. Want ik wil idd niet weer tegen een muur op lopen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven