Entertainment alle pijlers

(mooie) Mannen met make-up

17-12-2011 20:33 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we net lekker bezig waren... hier maar verder?

Mooie mannen met make-up...

quote:Iwannalive schreef op 18 december 2011 @ 14:00:

[...]

Jeetje wat een lekkertje die Martin Sweet... Goed he? Weer een aanwinst voor je mooie mannencollectie. Ik vind zijn bandmaat Simme trouwens ook niet vervelend om naar te kijken.

Wow...
quote:Iwannalive schreef op 18 december 2011 @ 22:47:

[afbeelding]

Wow...Wie is het? En heb je z'n telefoonnummer?
Zo ik kan er weer even tegenaan...

Het zou leuk zijn als meer mannen zich zouden opmaken dus... please Viva-mannen probeer het gewoon eens...

Alhoewel er hier geen leuke mannen zijn you never know...
quote:Liquorice schreef op 18 december 2011 @ 22:51:

[...]

Wie is het? En heb je z'n telefoonnummer? Neee helaas, ik ontdek hem pas net met Googlen. Hij heet Ville Valo
quote:Iwannalive schreef op 18 december 2011 @ 22:53:

[...]

Neee helaas, ik ontdek hem pas net met Googlen. Hij heet Ville Valo O ja, nu zie ik het. Ik ken hem nota bene, hij is zanger van een band die ik goed vind. Maar als je erop gaat letten zie je opeens overal mannen met eyeliner en lippenstift. In de artiestenwereld dan. Nou ja, ontwerper Gareth Pugh heeft net een uniseks make-uplijn ontworpen voor een groot cosmeticamerk, dus wie weet...Ook voor vrouwen mooie spullen trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=XZoWiR7fzUo
quote:Liquorice schreef op 18 december 2011 @ 22:58:

[...]

O ja, nu zie ik het. Ik ken hem nota bene, hij is zanger van een band die ik goed vind. Maar als je erop gaat letten zie je opeens overal mannen met eyeliner en lippenstift. In de artiestenwereld dan. Nou ja, ontwerper Gareth Pugh heeft net een uniseks make-uplijn ontworpen voor een groot cosmeticamerk, dus wie weet...Ook voor vrouwen mooie spullen trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=XZoWiR7fzUo

Gaaf! Er zijn idd echt veel mannelijke artiesten met make-up... nu nog in het echie...

Ik vind trouwens die mannelijke androgyne modellen ook vaak mooi...

Echt Hema! ;)

Moet wel goed spul zijn: die Hema push-up beha. Als zelfs Andrej Pejic er tieten van krijgt.... ;)
anoniem_64bbea429fdd7 wijzigde dit bericht op 18-12-2011 23:25
Reden: toevoeging
% gewijzigd

Ook van voren lijkt hij in alles een prachtige vrouw.

En zelfs een Hematrui die normaal gesproken wordt verkocht aan lijzige leraressen Nederlands staat hem beeldschoon. De trut! ;)
quote:iduna schreef op 18 december 2011 @ 23:29:

[afbeelding]

Ook van voren lijkt hij in alles een prachtige vrouw.

[afbeelding]

En zelfs een Hematrui die normaal gesproken wordt verkocht aan lijzige leraressen Nederlands staan hem beeldschoon. De trut! ;)
Wat een heerlijk topic, echt kijkplezier!
purrr purrrr fijn hier purrr purrr

Ik neem een abonnementje op dit topic

Ik plak even mee hawhaw

Brian Molko purrr purrr purrr

Chris Corner van IAMX ...zucht... ook erg fijne muziek

Broertjes Leto

Dave Gahan v Depeche Mode

David Bowie

Sommige mensen zien er in een vuilniszak nog sexy uit...Ik hoor niet bij die groep, Andrej Pejic en vele andere heren op dit topic duidelijk wel. Zucht...Ik wil trouwens niet weten hoe mijn borsten eruit zouden zien in die Hema-bh. Maatje Lolo Ferrari? Is dat dan geen tegenvaller als ie uitgaat?

Overigens haal ik hier ook leuke make-up ideeen uit voor mezelf. Niet dat ik me ga schmincken als Kiss, maar net wat meer eyeliner staat eigenlijk wel heel mooi.

Ik vind dit ook een heerlijk topic. En dan te bedenken dat het voortkwam uit een topic wat helemaal niet leuk was. Zo zie je maar. Ik word hier in ieder geval heel blij van, en dat kan ik wel gebruiken want ik heb vandaag een klus te doen waar ik helemaaal geen zin in heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven