Entertainment alle pijlers

Kleding Linda de Mol

19-12-2011 13:25 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me echt af waarom Linda de Mol zo slecht gekleedt gaat.

Gisteren iemand naar Miljoenenjacht gekeken?

Ik vond het er echt niet uitzien, dat kan toch veel leuker?
Ik ben bij de opnames van ik hou van holland geweest en ik verbaasde me er echt over hoe 'slank'( zeker niet dik!) ze was. Ze heeft gewoon een foute stylist
nou dan hebben jullie blijkbaar een andere definitie van dik, ik weet ook niet of ik hetzelfde programma als jullie heb gezien, maar ik zag haar onlangs dus met een mouwloos truitje en haar armen waren toch echt dik!
en oh ja, ze is ook zo echt, met dat botoxmasker..
tja wat is dik, vanaf maatje 38? dat eeuwige gezeur over dat wendy van dijk zo graatmager is komt mij ook de keel uit, als je iemand dik noemt zijn de rapen gaar, iemand graatmager noemen mag wel. dit is wendy haar bouw, kan zij ook niets aan doen. en ik vind haar prachtig! angela groothuizen vind ik ook prachtig! wat een lief mens lijkt mij dat!
idd ik kreeg ook altijd opmerkingen over mijn gewicht, dat ik zo dun was.. ik had dan de neiging om te zeggen je bent zelf gewoon dik!

wat ik dik vind, nou ik vind Linda niet dik, maar ik had niet gedacht dat ze zulke "dikke"armen had.

Ik vind maat 38/ 40 mooi, daarna word wel een beetje flink.
quote:beautyfly schreef op 19 december 2011 @ 13:25:

Ik vraag me echt af waarom Linda de Mol zo slecht gekleedt gaat.

Gisteren iemand naar Miljoenenjacht gekeken?

Ik vond het er echt niet uitzien, dat kan toch veel leuker?

Gekleedt? Is dat voltooid deelwoord+t?

Hoe dan ook, ik skip dat programma altijd. Ze is net de Myrna Goossen van vroeger, ze lacht om de domste dingen. En die Jeroen kan ik wel schieten, vreselijk overdreven.
Ik denk dat Linda een enorme jojo is. Volgens mij zwabbert ze tussen maat 38/40 en 42/44. Ze is onzeker over haar lichaam (geeft ze zelf toe in interviews) en denkt dat op te lossen door tenten te dragen.

Ik vind haar stijl niet mooi. Hobbezakkerige gewaden waarmee het beoogde resultaat niet bereikt wordt. Het is echter een schat van een vrouw waar ik veel respect voor heb.
Serieus, ik heb me regelmatig afgevraagd of ze zwanger was en dat we dat niet mochten zien. vooral ook omdat ze toen net die nieuwe vriend had en alles.

Tis toch gewoon een mooie vrouw. Hoef je toch niet te verhullen?
het kan wel spuuglelijk zijn maar het is ook spuug duur!
Het viel mij ook al op dat ze tegenwoordig van die rare wijde kleding draagt. Niet nodig wat mij betreft, ze is een mooie vrouw. Iets meer silhouet tonen zou mooier zijn. En ik denk dat je in showbizzland al gauw dikker lijkt, naast die hele slanke dennen. Wat ik trouwens wel erg mooi vind.
Ze gaat erg slecht gekleed, maar dat vind ik ook van Irene Moors.

Kampioen plank misslaan.

Vreselijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:beetjegek schreef op 19 december 2011 @ 15:07:

idd ik kreeg ook altijd opmerkingen over mijn gewicht, dat ik zo dun was.. ik had dan de neiging om te zeggen je bent zelf gewoon dik!

wat ik dik vind, nou ik vind Linda niet dik, maar ik had niet gedacht dat ze zulke "dikke"armen had.

Ik vind maat 38/ 40 mooi, daarna word wel een beetje flink.heel irritant dat mensen altijd opmerkingen maken over dat je dun bent. ik begin er sterk in te geloven dat die mensen misschien wel stik jaloers zijn. ik deel die mening niet met je dat het na maat 38/40 enn beetje flink word. hangt ook heel erg van je lengte af. Jo Frost ( the nanny rtl4) is klein en ziet er daarom veel "dikker" uit dan iemand die qua lengte langer is (maar dezelfde maat heeft)
ik vind deze outfit haar erg mooi staan: klik
We, ik en Thekla-man, vonden het gisteren nog meevallen. Maar die stylist kunnen ze ontslaan want waar ze de laatste tijd mee op de tv moet verschijnen dat is niet best. Kan me niet voorstellen dat er niets beters is te vinden. Terwijl Linda dan wel weer zo leuk is dat je ondanks zo'n raar strepending toch naar haar blijft kijken.
linda heeft neem ik aan zelf ook inspraak in haar kleding. haar styliste is volgens mij een hele goede vriendin van haar en kleed haar al jaren. als Linda liever iets aan wil, waar zij zich prettig in voelt, ipv dat het flatteert, dan kun je als stylist(e) weinig beginnen
Ik vind Linda helemaal niet dik, daarom is het ook zo jammer dat ze van die rare kleren aan heeft. Zoals dat van gisteren zo hoog gesloten, vind ik niet mooi. En zonder dat zwarte tshirt was het misschien nog wel leuk geweest.

In Gooise Vrouwen is ze toch ook niet dik en heeft ze leuke dingen aan.
Nee, ze is helemaal niet dik. Heel normaal is ze.

Haar kleren maken haar inderdaad vaak dikker!

Gister vond ik haar voor de verandering er trouwens best leuk uitzien.
Ze is ook niet echt dik, maar heeft gewoon het figuur van een gezonde hollandse vrouw. Niks mis mee. Jammer alleen, dat het altijd wordt afgezet tegen graatmagere presentatrices zoals Wendy...
*dubbel*
quote:Eindeloos schreef op 19 december 2011 @ 15:24:

Ze gaat erg slecht gekleed, maar dat vind ik ook van Irene Moors.

Kampioen plank misslaan.

Vreselijk.Ik vind Irene Moors zo'n leuke vrouw dat dat me nog nooit is opgevallen.
quote:Bergje65 schreef op 19 december 2011 @ 22:57:

Ze is ook niet echt dik, maar heeft gewoon het figuur van een gezonde hollandse vrouw. Niks mis mee. Jammer alleen, dat het altijd wordt afgezet tegen graatmagere presentatrices zoals Wendy...

Wendy vind ik niet mager en zeker niet graatmager maar gewoon slank en mooi.

Linda vind ik ook een mooie vrouw. Weet niet of Linda dik is omdat zij daarvoor meestal niet goed in beeld komt. Ik zie haar alleen vanaf boven haar middel op de tv.
quote:Oudzuid schreef op 20 december 2011 @ 19:47:

[...]

Wendy vind ik niet mager en zeker niet graatmager maar gewoon slank en mooi.

Linda vind ik ook een mooie vrouw. Weet niet of Linda dik is omdat zij daarvoor meestal niet goed in beeld komt. Ik zie haar alleen vanaf boven haar middel op de tv.Wendy heeft een mooie kop en een prachtige uitstraling. Ik vind echter dat ze een figuur van niks heeft. Dun, pezig, onvrouwelijk. Maar goed, dat is een persoonlijk mening....
quote:winterfeestjurk schreef op 19 december 2011 @ 15:00:

tja wat is dik, vanaf maatje 38? dat eeuwige gezeur over dat wendy van dijk zo graatmager is komt mij ook de keel uit, als je iemand dik noemt zijn de rapen gaar, iemand graatmager noemen mag wel. dit is wendy haar bouw, kan zij ook niets aan doen. en ik vind haar prachtig! angela groothuizen vind ik ook prachtig! wat een lief mens lijkt mij dat!

Je hebt gelijk, Wendy is dun en niet graatmager. Ik denk ook wel dat dat haar bouw is. Ze heeft een mooi gezich, geen ingevallen wangen ofzo.

quote:roosnijs schreef op 21 december 2011 @ 14:35:

[...]

Je hebt gelijk, Wendy is dun en niet graatmager. Ik denk ook wel dat dat haar bouw is. Ze heeft een mooi gezich, geen ingevallen wangen ofzo.

Wendy is dunner dan dun hoor. Ze heeft maat 34 bij een behoorlijke lengte. Ik heb haar eens in het echie gezien en schrok. Hele dunne armen en benen, geen billen, recht lichaam zonder taille.

En nee, ik en niet jaloers want ik vind tegelijkertijd dat ze een prachtig gezicht heeft en hele mooie haren. Ze is ook lief en heel grappig.....
Wendy heeft (in mijn ogen) geen 'behoorlijke lengte' hoor. Ik schat haar max 1.65 meter (een keer in het echt gezien, van dichtbij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven