Het EN fantopic!
maandag 19 december 2011 om 19:29
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 19:28:
[...]
zouden de kurken uit m'n cava-flessen 'n collectersitem kunnen worden? Jazeker, vóóral als je erop gesabbeld hebt om de laatste droesem eruit de zuigen... Zeker als je er een foto bij kan leveren...
[...]
zouden de kurken uit m'n cava-flessen 'n collectersitem kunnen worden? Jazeker, vóóral als je erop gesabbeld hebt om de laatste droesem eruit de zuigen... Zeker als je er een foto bij kan leveren...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 december 2011 om 19:32
maandag 19 december 2011 om 19:39
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 19:37:
Tsss Hiem, ik dacht dat we de foto's van onze meet niet online zouden zetten....
Sorry, heb het balkjesplak-tool nog niet gevonden... Maar binnenkort ben je toch een echte BN'er, dus dan maakt dit ook niet meer uit. Toch?!
Tsss Hiem, ik dacht dat we de foto's van onze meet niet online zouden zetten....
Sorry, heb het balkjesplak-tool nog niet gevonden... Maar binnenkort ben je toch een echte BN'er, dus dan maakt dit ook niet meer uit. Toch?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 19 december 2011 om 20:29
maandag 19 december 2011 om 20:32
maandag 19 december 2011 om 20:32
quote:Noor1979 schreef op 19 december 2011 @ 19:41:
Tja ook present, ook al snuift ze waarschijnlijk minachtend in m'n richting als ze me op straat passeert, want ik: moslima met hoofddoek met twee kindjes. Zal wel loslopen hoor! 'k Laat me op 't forum dan wel vaak gaan, maar ik heb zowel 'n moslimvriendin als 'n vriendin met kind. Okee, een combinatie van die 2 dingen is misschien to much
Tja ook present, ook al snuift ze waarschijnlijk minachtend in m'n richting als ze me op straat passeert, want ik: moslima met hoofddoek met twee kindjes. Zal wel loslopen hoor! 'k Laat me op 't forum dan wel vaak gaan, maar ik heb zowel 'n moslimvriendin als 'n vriendin met kind. Okee, een combinatie van die 2 dingen is misschien to much
maandag 19 december 2011 om 20:34
quote:FullHouse schreef op 19 december 2011 @ 20:32:
Hoe herken ik mijn medevivaforummers?
- ga op een grote markt of braderie staan
- verkoop daar rompertjes en spenen met aai laf elninjoo er op
- iedere vivaforumster kun je herkennen aan een lach varierend van een brede grijns tot aan histerisch in-je-broek-plas-geschater
Hahaha! Maar dan ben ik mijn anonimiteit kwijt!
Als ik 'n boek zou schrijven, zou dat gekocht worden door viva-forummers?
Hoe herken ik mijn medevivaforummers?
- ga op een grote markt of braderie staan
- verkoop daar rompertjes en spenen met aai laf elninjoo er op
- iedere vivaforumster kun je herkennen aan een lach varierend van een brede grijns tot aan histerisch in-je-broek-plas-geschater
Hahaha! Maar dan ben ik mijn anonimiteit kwijt!
Als ik 'n boek zou schrijven, zou dat gekocht worden door viva-forummers?
maandag 19 december 2011 om 20:35
maandag 19 december 2011 om 20:36
maandag 19 december 2011 om 20:57