Man heeft burnout
dinsdag 20 december 2011 om 13:56
Mijn man heeft een burnout. Hij was een uitzonderlijke salesman in het onroerend goed, maar is onder de druk bezweken. Iedereen was zo trots op hem en is geschrokken dat hij zo in elkaar is geklapt.
Hij wil niks meer, eet weinig en heeft nergens meer zin in. Ik heb alles geprobeerd maar ik weet me geen raad meer. Het is al 3 maanden zo.
Hij wil niks meer, eet weinig en heeft nergens meer zin in. Ik heb alles geprobeerd maar ik weet me geen raad meer. Het is al 3 maanden zo.
dinsdag 20 december 2011 om 14:45
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:25:
[...]
ALLES
Kleine tip: als je hulp, advies e.d. wilt op dit forum, neem dan in elk geval de moeite om fatsoenlijk op de gestelde vragen te reageren.
Anders geef ik je zeer weinig kans van slagen.
Ik heb zelf ooit ook een burn-out gehad en was best bereid om je advies te geven, maar na het lezen van jouw reacties is de lust mij een beetje vergaan.
[...]
ALLES
Kleine tip: als je hulp, advies e.d. wilt op dit forum, neem dan in elk geval de moeite om fatsoenlijk op de gestelde vragen te reageren.
Anders geef ik je zeer weinig kans van slagen.
Ik heb zelf ooit ook een burn-out gehad en was best bereid om je advies te geven, maar na het lezen van jouw reacties is de lust mij een beetje vergaan.
dinsdag 20 december 2011 om 14:54
Waarom reageer je zo verdedigend op alle vragen die gesteld worden? Mensen proberen een beeld te krijgen van een situatie omdat je openingspost zeer miniem is. Jij reageert kortaf en met woorden die voor de meesten niet begrijpelijk zijn.
Wat is je doel van dit topic?
Klopt het dat jij ook het gevoel hebt dat je niet meer trots kan zijn op je man omdat hij van zijn 'voetstuk' is gevallen en baalt dat het na 3 maanden nog niet beter is? Dat proef ik een beetje uit je postings.
Wat is je doel van dit topic?
Klopt het dat jij ook het gevoel hebt dat je niet meer trots kan zijn op je man omdat hij van zijn 'voetstuk' is gevallen en baalt dat het na 3 maanden nog niet beter is? Dat proef ik een beetje uit je postings.
dinsdag 20 december 2011 om 14:54
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:43:
[...]
Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.Zelf een burn out... Oh nee, vast een mutiple person disorder en haar Creoolse medicijnman komt nu door!
Yo TO, mazzel he, pik! Doeeeiiiii! Wanneer is je kerstvakantie weer op en moet je weer gewoon spijbelen?
[...]
Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.Zelf een burn out... Oh nee, vast een mutiple person disorder en haar Creoolse medicijnman komt nu door!
Yo TO, mazzel he, pik! Doeeeiiiii! Wanneer is je kerstvakantie weer op en moet je weer gewoon spijbelen?
dinsdag 20 december 2011 om 16:04