Dolce Gusto dilemma
dinsdag 20 december 2011 om 20:18
mn 3e topic met het onderwerp DD maar goed.
ik heb er eentje, echter dat is een mega oud model, en die is 2e hands want van marktplaats. verder doet ie het nog aardig (loopt soms beetje langzaam en dun straaltje koffie, of is dat normaal??)
er is tot 15 januari die actie van 20 E retour.
echter op de site van bl*kker staat de piccolo voor 70 E. (was eerst 123 of zoiets)
maar is dat nadat je die 20 E terug hebt gehad of gaat dat nog es van die 70 af? weet iemand hoe dit zit?
nou ja hoe het ook zit met die actie, ik twijfel dus of ik het doen moet, aangezien mn huidige wel uit het jaar 0 is maar hij doet het dus wel nog.
nou ja kan iemand me uit mn dillemma halen? beloof ik bij deze een kopje (Dolce Gusto) koffie
ik heb er eentje, echter dat is een mega oud model, en die is 2e hands want van marktplaats. verder doet ie het nog aardig (loopt soms beetje langzaam en dun straaltje koffie, of is dat normaal??)
er is tot 15 januari die actie van 20 E retour.
echter op de site van bl*kker staat de piccolo voor 70 E. (was eerst 123 of zoiets)
maar is dat nadat je die 20 E terug hebt gehad of gaat dat nog es van die 70 af? weet iemand hoe dit zit?
nou ja hoe het ook zit met die actie, ik twijfel dus of ik het doen moet, aangezien mn huidige wel uit het jaar 0 is maar hij doet het dus wel nog.
nou ja kan iemand me uit mn dillemma halen? beloof ik bij deze een kopje (Dolce Gusto) koffie
dinsdag 20 december 2011 om 20:26
nou ja niet van Nescafe, maar van Nestle
die cupjes kan ik een stuk goedkoper kijgen, want 3 x raden waar zus-Phoebe werkt
maar goed nogmaals, mn huidige apparaat doet het wel.
echter, daar zit niet zo'n 'wielding' op als op de huidige modellen (dat ding wat je naar boven kan doen wat op de bovenkant zit)
wat is daar het voordeel van?
die cupjes kan ik een stuk goedkoper kijgen, want 3 x raden waar zus-Phoebe werkt
maar goed nogmaals, mn huidige apparaat doet het wel.
echter, daar zit niet zo'n 'wielding' op als op de huidige modellen (dat ding wat je naar boven kan doen wat op de bovenkant zit)
wat is daar het voordeel van?
dinsdag 20 december 2011 om 21:12
dinsdag 20 december 2011 om 21:17
Probeer anders met een naald de water toevoer schoon te maken, en als die dan beter doorloopt zou ik geen nieuwe kopen, of je moet echt een nieuw model willen hebben.
Als je zo'n prikker er op hebt zitten zit deze achter je waterreservoir, je ziet dan een ijzer ringetje zitten.
Als je zo'n prikker er op hebt zitten zit deze achter je waterreservoir, je ziet dan een ijzer ringetje zitten.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 20 december 2011 om 23:52
woensdag 21 december 2011 om 11:31
Ik heb ook een Dolce Gusto (het eend-model), de koffie is best prijzig (vind ik persoonlijk) maar absoluut de moeite waard!
Die nieuwe modellen zijn erg mooi en kunnen natuurlijk veel meer dan het model uit "het jaar 0"
Gezien het financieel geen probleem is zou ik het al zeker doen! Goede koffie is belangrijk
Die nieuwe modellen zijn erg mooi en kunnen natuurlijk veel meer dan het model uit "het jaar 0"
Gezien het financieel geen probleem is zou ik het al zeker doen! Goede koffie is belangrijk
woensdag 21 december 2011 om 12:08
woensdag 21 december 2011 om 14:42
ok ik heb ff gekeken, die piccolo van 70 e die ik in mn hoofd heb is prima, echter die stopt net als mn huidige niet vanzelf.
voordeel daarvan is wel dat je de sterkte kan bepalen, maar echt handig issie niet.
er is echter een nieuwer model (ook met die 20 E retour) maar die is 109 E. (89 e met die 20 e eraf)
echter ik denk dat ik het toch niet nodig vind zolang de andere het nog doet.
echter als ie na 15 jan. onverhoopt stuk gaat dan heb ik natuurlijk pech met die 20 e.......
kan ik trouwens nog een pol maken
zou makkelijker zijn, hoef ik zelf niet te beslissen...
voordeel daarvan is wel dat je de sterkte kan bepalen, maar echt handig issie niet.
er is echter een nieuwer model (ook met die 20 E retour) maar die is 109 E. (89 e met die 20 e eraf)
echter ik denk dat ik het toch niet nodig vind zolang de andere het nog doet.
echter als ie na 15 jan. onverhoopt stuk gaat dan heb ik natuurlijk pech met die 20 e.......
kan ik trouwens nog een pol maken
zou makkelijker zijn, hoef ik zelf niet te beslissen...