Dolce Gusto dilemma

20-12-2011 20:18 19 berichten
mn 3e topic met het onderwerp DD maar goed.

ik heb er eentje, echter dat is een mega oud model, en die is 2e hands want van marktplaats. verder doet ie het nog aardig (loopt soms beetje langzaam en dun straaltje koffie, of is dat normaal??)

er is tot 15 januari die actie van 20 E retour.

echter op de site van bl*kker staat de piccolo voor 70 E. (was eerst 123 of zoiets)

maar is dat nadat je die 20 E terug hebt gehad of gaat dat nog es van die 70 af? weet iemand hoe dit zit?

nou ja hoe het ook zit met die actie, ik twijfel dus of ik het doen moet, aangezien mn huidige wel uit het jaar 0 is maar hij doet het dus wel nog.

nou ja kan iemand me uit mn dillemma halen? beloof ik bij deze een kopje (Dolce Gusto) koffie
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaken/doorspoelen wil nog wel eens helpen, en verder zou ik gewoon even de Blokker bellen of langsgaan :-)
Je betaald 70 euro aan de Blokker (dat ie eerder duurder was maakt helemaal niks uit) en van Nescafe krijg je die 20 euro terug.

Dus uiteindelijk issie dan maar 50 euro. Goeie deal!

Ik zou het doen, als je de cupjes niet te duur vind..
Hier nog even de voorwaarden.
nou ja niet van Nescafe, maar van Nestle

die cupjes kan ik een stuk goedkoper kijgen, want 3 x raden waar zus-Phoebe werkt

maar goed nogmaals, mn huidige apparaat doet het wel.

echter, daar zit niet zo'n 'wielding' op als op de huidige modellen (dat ding wat je naar boven kan doen wat op de bovenkant zit)

wat is daar het voordeel van?
Die Piccolo was toch vorige week in de aanbieding? Uiteindelijke prijs 49,95 euro?

Ik zie nu alleen de Genio Titanium met uiteindelijke prijs 89,95 euro. Folder week 51.
Er komt geen krachtige straal uit nee. Maar even doorspoelen wil wel eens helpen
op blokker.nl staat ie nog altijd voor 70......
Zit er geen "prikker"bij om de opening te reinigen?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Toevallig heb ik vandaag met blokker in mijn buurt gebeld. Beide apparaten zijn nog in de actie. De piccolo kost 69 en dan krijg je nog 20 euro retour. De andere kost 109 en dan krijg je ook nog 20 euro retour.

Of je een nieuwe móet kopen móet je zelf beslissen.
?? eeuuhh bij mijn huidige niet, maar nogmaals dat is ook een oud model. ik denk het eerste model.

maar nogmaals, mijn hoofdilemma: een nieuwe kopen als de oude het nog doet? (ondanks dat ie van voor christus is )
Probeer anders met een naald de water toevoer schoon te maken, en als die dan beter doorloopt zou ik geen nieuwe kopen, of je moet echt een nieuw model willen hebben.

Als je zo'n prikker er op hebt zitten zit deze achter je waterreservoir, je ziet dan een ijzer ringetje zitten.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Of jij een nieuwe moet kopen terwijl je oude het nog doet, moet je toch helemaal zelf beslissen? Lijkt me ook van je financiele plaatje afhangen, en daar hebben wij geen zicht op. Wil je nou dat iemand anders je gaat vertellen of je iets wel of niet moet gaan kopen?!
ja ik wil idd. wel een nieuw model

en maris; je hebt gelijk

financieel is het geen probleem. anders zou het niet zo

moeilijk zijn, dan zou ik het uiteraard niet doen.
Ik heb ook een Dolce Gusto (het eend-model), de koffie is best prijzig (vind ik persoonlijk) maar absoluut de moeite waard!

Die nieuwe modellen zijn erg mooi en kunnen natuurlijk veel meer dan het model uit "het jaar 0"

Gezien het financieel geen probleem is zou ik het al zeker doen! Goede koffie is belangrijk :P
hihi het eend model?? oww die zwangere mug

die heb ik ook

daar zit bijv. niet zo'n klepje bovenop. dat zit op die nieuwere wel.

echter wat is daar het voordeel van, wat doet het??

ik heb idd. ook de neiging om het wel te doen.....

ik wil trouwens die piccolo, ziet er zo schattig uit
ok ik heb ff gekeken, die piccolo van 70 e die ik in mn hoofd heb is prima, echter die stopt net als mn huidige niet vanzelf.

voordeel daarvan is wel dat je de sterkte kan bepalen, maar echt handig issie niet.

er is echter een nieuwer model (ook met die 20 E retour) maar die is 109 E. (89 e met die 20 e eraf)

echter ik denk dat ik het toch niet nodig vind zolang de andere het nog doet.

echter als ie na 15 jan. onverhoopt stuk gaat dan heb ik natuurlijk pech met die 20 e.......

kan ik trouwens nog een pol maken

zou makkelijker zijn, hoef ik zelf niet te beslissen...
Ik heb het ronde model en die stopt ook niet vanzelf, bestaan die uberhaupt wel?
Ik zie net dat je er eentje gratis krijgt bij een jaarabo op Linda. Ding is ter waarde van 149 en je betaalt dan 66 euro. Ook leuk toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven