(mooie) Mannen met make-up
maandag 19 december 2011 om 21:56
maandag 19 december 2011 om 21:58
quote:Liquorice schreef op 19 december 2011 @ 21:56:
[...]
Tja, de titel geeft toch duidelijk aan wat je kunt verwachten . Vind je het echt zo erg?
Er staat mooie mannen in de titel,nou ik heb er niet eentje kunnen ontdekken.
Ik denk dat ik ze stukken mooier zou vinden zonder make-up.
Ik vind ze echt afgrijselijk.
[...]
Tja, de titel geeft toch duidelijk aan wat je kunt verwachten . Vind je het echt zo erg?
Er staat mooie mannen in de titel,nou ik heb er niet eentje kunnen ontdekken.
Ik denk dat ik ze stukken mooier zou vinden zonder make-up.
Ik vind ze echt afgrijselijk.
maandag 19 december 2011 om 22:24
maandag 19 december 2011 om 22:41
quote:iduna schreef op 19 december 2011 @ 22:08:
Nou, dan richt je toch gewoon zelf een eigen "Mooie mannen" topic op? "Iieee, ik word nat van Justin Timberlake", "Oe, het hete Reinout Oerlemans plaatjes-topic" of "Wegdrijven met Justin Bieber" . Dan kom ik jou daar weer lastig vallen. Deal? Nou zo'n topic zal je mij niet zien openen want als ik ergens spontaan van opdroog zijn het wel die figuren.
Nou, dan richt je toch gewoon zelf een eigen "Mooie mannen" topic op? "Iieee, ik word nat van Justin Timberlake", "Oe, het hete Reinout Oerlemans plaatjes-topic" of "Wegdrijven met Justin Bieber" . Dan kom ik jou daar weer lastig vallen. Deal? Nou zo'n topic zal je mij niet zien openen want als ik ergens spontaan van opdroog zijn het wel die figuren.
dinsdag 20 december 2011 om 01:02
quote:superstar_2 schreef op 19 december 2011 @ 22:41:
[...]
Jaaa dat staat niet voor niks tussen haakjes. Ik vind niet alle mannen hier mooi (ook niet die ik zelf gepost heb) hoewel er wel aardig wat juweeltjes tussen zitten zeg... jammie jammie... maar ze hebben wel allemaal lef dat ze zich lekker make-uppen
[...]
Jaaa dat staat niet voor niks tussen haakjes. Ik vind niet alle mannen hier mooi (ook niet die ik zelf gepost heb) hoewel er wel aardig wat juweeltjes tussen zitten zeg... jammie jammie... maar ze hebben wel allemaal lef dat ze zich lekker make-uppen
dinsdag 27 december 2011 om 19:45