Apple TV

21-12-2011 15:00 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een apple tv? En wat vind je er van?

Ik heb er net 1 onder de kerstboom gelegd voor mijn echtgenoot maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit iemand over gehoord heb. Het zag er prachtig uit in de apple store en aangezien wij geen uitzending gemist kunnen kijken omdat dat hier niet wordt aangeboden is dit dé manier..

Ik hoor graag ervaringen en meningen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wij hebben er één! Ik vind het een leuk speledingetje. Je kan foto's bekijken op televisie, muziek afspelen met geluid uit je surround set, (gedownloade) films bekijken op televisie, YouTube filmpjes afspelen op televisie... En vriend is nu aan het uitzoeken hoe we kunnen internetten op de televisie, via de iPad.
Oh maar dat weet ik! Heb je een Ipad 2??? Want alleen daar is het mee mogelijk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hmm. Jaren geleden hebben we er eens naar gekeken, maar ik kan me vagelijk herinneren dat je er vooral USA zenders mee kon kijken, klopt dat?

En kun je er andere content mee bekijken dat wat je via itunes kunt downloaden?
Het kan best zijn dat 'ie het al voor elkaar heeft hoor. Maar goed, dat vind ik leuk aan de Apple tv.
Maar hoe werkt dat dan? Als ik het goed begrijp kun je er geen films of muziek uit je itunes op afspelen, maar moet je dit altijd streamen. Dat lijkt me zelf erg onhandig.
Kan je er ook tv mee kijken?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
We hebben in de apple store even geprobeerd of we via de ipad op de tv naar uitzending gemist konden kijken en dat werkte.. Is dus beter dan samen op zo'n klein schermpje kijken..

Je kan alles gewoon streamen, ik snap niet zo goed wat er dan erg aan is dat je het dan niet rechtstreeks uit itunes kan doen.. Dit lijkt me makkelijker eerlijk gezegd.
Waarom is het onhandig Zima? Het werkt hartstikke makkelijk, ik snap het probleem wat jij noemt niet.
Maar dit kan toch ook allemaal met een IPad?

Of mis ik iets heel belangrijks?
Je kan niet met je ipad alleen rechtstreeks op je tv van alles zien.. Daar heb je die apple tv voor nodig.
Lijkt me geweldig!! Ik denk dat de kerstboom ontploft van het mooie kado
Ooooh nu snap ik (=digibeet) het!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 december 2011 @ 16:30:

Waarom is het onhandig Zima? Het werkt hartstikke makkelijk, ik snap het probleem wat jij noemt niet.Als ik het goed begrijp moet ik dus altijd mijn mac of ipad ook laten draaien en via thuisindeling streamen of anders een film huren. En dat lijkt me een hoop gedoe.Of valt het wel mee? De mogelijkheid om te internetten op je tv vind ik dan wel weer interessant.
??? Zima??? Je hebt toch WIFI op je iPad? Alles is draadloos, je stuurt de tv aan via dit apparaat (of je mac). Dus ja, die moet aan, maar dat is ook je afstandsbediening, zeg maar. Ik heb geen tv met WIFI
Ik begreep dat het een soort mediaspeler is. Mijn vriend en ik wilde er vorig jaar ook 1 maar hij was toen alleen nog maar in de UK te krijgen. Wij wilde hem voor in de slaapkamer, beneden hebben we al een mediaspeler
Hij is ook in Duitsland te koop. Daar hebben wij hem vandaan.
Dit is volgens mij het enige macspeeltje dat ik niet begrijp

Internetten via de iPad. Check. Snap ik nog.

Films en muziek van itunes luisteren via apple tv. Geen check. Daar ben ik Steve Jobs even kwijt.
Zima, luisteren èn zien via je Apple-tv.
quote:Mirrimpie schreef op 21 december 2011 @ 16:57:

Ik begreep dat het een soort mediaspeler is. Mijn vriend en ik wilde er vorig jaar ook 1 maar hij was toen alleen nog maar in de UK te krijgen. Wij wilde hem voor in de slaapkamer, beneden hebben we al een mediaspeler

En daar ga ik mank. Want op een mediaspeler heb je ook opslag. En op de apple tv volgens mij niet. Vandaar dat ik me afvraag hoe handig/onhandig het is als je altijd je mac of iPad moet laten draaien.

Ik heb namelijk ook niet mijn hele iTunes bieb op de iPad staan.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 december 2011 @ 17:01:

Zima, luisteren èn zien via je Apple-tv. Zover was ik al.
Je Mac (of iPad) is je opslag. Handig toch juist?
Het kwartje valt Maar het is dus niet irritant dat je die apparaten ook moet laten draaien.
De Mac staat bij ons overdag gewoon aan, in de sluimerstand. Dat was ook al zo voor de Apple-tv. Dus nee, ik vind dat niet irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven