Grote babywinkels
woensdag 21 december 2011 om 18:00
Ik ben op zoek naar wat grote babywinkels in de buurt van Utrecht of Amsterdam. Ik wil graag een kinderwagen kopen, een wiegje en wat kleine frutsels. Qua kinderwagen zit ik te denken aan de Quinny Speedi SX, ik zou deze graag "in het echt" willen zien. Heeft iemand een idee waar dit kan?
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
woensdag 21 december 2011 om 18:21
woensdag 21 december 2011 om 18:21
Geen tips voor de grote winkels... wel de tip voor de kinderwagen. Neem géén Quinny Speedi SX. Wat een flutwagen (uit 2006).
Hij kiept als je door de deur gaat ivm de drie wielen. Als je de wagen achter je aan trekt, dan trekt hij scheef (als je in de zon of harde wind loopt). De hengsels kun je niet goed verstellen (erg weinig ruimte met de winterjas) en je kunt de achterkant ook niet heel goed rechtop zetten waardoor ze altijd een beetje hangen in de wagen.
Hij kiept als je door de deur gaat ivm de drie wielen. Als je de wagen achter je aan trekt, dan trekt hij scheef (als je in de zon of harde wind loopt). De hengsels kun je niet goed verstellen (erg weinig ruimte met de winterjas) en je kunt de achterkant ook niet heel goed rechtop zetten waardoor ze altijd een beetje hangen in de wagen.
woensdag 21 december 2011 om 18:26
quote:Tuorrebout schreef op 21 december 2011 @ 18:21:
Geen tips voor de grote winkels... wel de tip voor de kinderwagen. Neem géén Quinny Speedi SX. Wat een flutwagen (uit 2006).
Hij kiept als je door de deur gaat ivm de drie wielen. Als je de wagen achter je aan trekt, dan trekt hij scheef (als je in de zon of harde wind loopt). De hengsels kun je niet goed verstellen (erg weinig ruimte met de winterjas) en je kunt de achterkant ook niet heel goed rechtop zetten waardoor ze altijd een beetje hangen in de wagen.Heb je andere tips?
Hij kiept als je door de deur gaat ivm de drie wielen. Als je de wagen achter je aan trekt, dan trekt hij scheef (als je in de zon of harde wind loopt). De hengsels kun je niet goed verstellen (erg weinig ruimte met de winterjas) en je kunt de achterkant ook niet heel goed rechtop zetten waardoor ze altijd een beetje hangen in de wagen.Heb je andere tips?
woensdag 21 december 2011 om 18:40
Bedenk van tevoren wat je wilt van je kinderwagen. Wij wilden een grote boodschappenmand en een makkelijk verstelbare duwstang die ook erg hoog kan omdat mijn man 2 meter lang is. De ingeklapte grote maakte ons niet zo veel uit, we hebben een station. Als je dan met je wensen naar een grote zaak gaat, laat je dan eens adviseren. Wij zijn zo op een Mutsy uitgekomen en die bevalt ons heel goed. De stang is met 1 hand te verstellen en je kan er een boodschappenmand bij kopen waar heel veel in kan. Wat de ideale kinderwagen is is denk ik voor iedereen anders.
woensdag 21 december 2011 om 18:43
woensdag 21 december 2011 om 19:07
Bij de Ikea hebben ze geen wiegjes, wel ledikantjes.
Ik heb een wieg bij Prenatal gekocht, in de aanbieding, voor ¤ 69. Matrasje erbij was ¤ 35, maar die is niet echt best. Mijn zoontje van 6 weken en 5 kilo ligt in een gat in het matras.
Ik zag vandaag bij Loods 5 (Zaandam) ook een aantal weigjes staan.
Ik heb een wieg bij Prenatal gekocht, in de aanbieding, voor ¤ 69. Matrasje erbij was ¤ 35, maar die is niet echt best. Mijn zoontje van 6 weken en 5 kilo ligt in een gat in het matras.
Ik zag vandaag bij Loods 5 (Zaandam) ook een aantal weigjes staan.