Grote babywinkels

21-12-2011 18:00 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar wat grote babywinkels in de buurt van Utrecht of Amsterdam. Ik wil graag een kinderwagen kopen, een wiegje en wat kleine frutsels. Qua kinderwagen zit ik te denken aan de Quinny Speedi SX, ik zou deze graag "in het echt" willen zien. Heeft iemand een idee waar dit kan?

Bedankt voor het meedenken!
Marktplaats is heel groot
Prenatal Arena, bel ze eens of ze hem hebben staan.
wiegje zou ik (zeker achteraf gezien) gewoon bij Ikea kopen. Veel goedkoper, net zo leuk.
Hebben ze wiegjes bij Ikea? Wat leuk, dat wist ik niet!
Babypark Zaanstad. Heeeel groot!

Veel plezier met uitzoeken!
Ik wil graag het wiegje op marktplaats kopen, maar vind het leuk om in zo'n winkel wat inspiratie op te doen. Ik zal ook eens op de IKEA site kijken, goed idee.
Zit er geen BabyDump in die omgeving? Ik heb daar ook (bijna) alles gekocht, zeker de 'grote' dingen.
Babypark, zeker doen!
Prénatal Arena is een verschrikking. Druk! Niks aan in ieder geval.

Babydump (Almere bijvoorbeeld) vond ik een stuk overzichtelijker en rustiger. En de Babydump is niet duur.

Ik was ook fan van de Kidsfactory maar helaas is die weg in Amsterdam.
Er zitten er heel veel in Utrecht, waaronder een grote Prenatal en een Babydump. Met een beetje geluk kun je de wagen die je wil zo meenemen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Is er geen babydump bij jullie in de buurt?

Daar heb ik bijna al mijn babyspullen vandaan.

Zijn ook bij andere winkels gaan kijken maar ik kwam steeds weer bij de babydump terecht.

Kleertjes heb ik dan weer meer van prenatal.
Ik bedoel dan trouwens niet de Prenatal in het centrum, maar die op Kanaleneiland. Daar zitten die andere babywinkels ook, en de Ikea.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
O ja, Utrecht noemde je ook. Op Kanaleneiland zit een heleboel inderdaad. Ook Ikea. Heb je alles in één klap.
Babydump heeft veel verschillende wagens in uit te proberen. Kijk even op hun site of de quinny er ook bij staat of bel ze.

Verder zijn er genoeg babywarenhuizen, je kan helemaal los gaan op internet. Leef je uit!

Ikea heeft geen wiegjes volgens mij, wel ledikantjes.
Super bedankt, ik heb genoeg inspiratie.
Geen tips voor de grote winkels... wel de tip voor de kinderwagen. Neem géén Quinny Speedi SX. Wat een flutwagen (uit 2006).

Hij kiept als je door de deur gaat ivm de drie wielen. Als je de wagen achter je aan trekt, dan trekt hij scheef (als je in de zon of harde wind loopt). De hengsels kun je niet goed verstellen (erg weinig ruimte met de winterjas) en je kunt de achterkant ook niet heel goed rechtop zetten waardoor ze altijd een beetje hangen in de wagen.
Nog kleine toevoeging. Als kinderwagen met een bak erop is hij prima te handelen. Alleen jammer dat je hem langer gebruikt als wandelwagen.
Kidsfactory was heel erg leuk. Loeiduur dat wel. Maar wel leuk.
quote:Tuorrebout schreef op 21 december 2011 @ 18:21:

Geen tips voor de grote winkels... wel de tip voor de kinderwagen. Neem géén Quinny Speedi SX. Wat een flutwagen (uit 2006).

Hij kiept als je door de deur gaat ivm de drie wielen. Als je de wagen achter je aan trekt, dan trekt hij scheef (als je in de zon of harde wind loopt). De hengsels kun je niet goed verstellen (erg weinig ruimte met de winterjas) en je kunt de achterkant ook niet heel goed rechtop zetten waardoor ze altijd een beetje hangen in de wagen.Heb je andere tips?
Precies Mac! Daarom ging ik daar vooral heen ter inspiratie.

Ik zou voor een Bugaboo gaan. Wereldwagen!
Bedenk van tevoren wat je wilt van je kinderwagen. Wij wilden een grote boodschappenmand en een makkelijk verstelbare duwstang die ook erg hoog kan omdat mijn man 2 meter lang is. De ingeklapte grote maakte ons niet zo veel uit, we hebben een station. Als je dan met je wensen naar een grote zaak gaat, laat je dan eens adviseren. Wij zijn zo op een Mutsy uitgekomen en die bevalt ons heel goed. De stang is met 1 hand te verstellen en je kan er een boodschappenmand bij kopen waar heel veel in kan. Wat de ideale kinderwagen is is denk ik voor iedereen anders.
Supermooie winkel, leuke wiegjes.

http://www.omhethoekje.nl ... 637/Wit-mozes-mandje.html
Bij de Ikea hebben ze geen wiegjes, wel ledikantjes.

Ik heb een wieg bij Prenatal gekocht, in de aanbieding, voor ¤ 69. Matrasje erbij was ¤ 35, maar die is niet echt best. Mijn zoontje van 6 weken en 5 kilo ligt in een gat in het matras.

Ik zag vandaag bij Loods 5 (Zaandam) ook een aantal weigjes staan.
En de KidsFactory in Amsterdam heet nu Milk&Lemonade, maar was erg leeg toen ik er was. Ze hebben daar wel nog steeds dure spullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven