Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Gosh zeg! Vent ging kerstkaarten sturen... Vond ie alleen oude kerstzegels. Heeft ie maarweggegooid? En toen bij postagentschap

gewone postzegels gehaald (die we nog hadden) omdat de kersztegels zo veel waren.
quote:annika79 schreef op 22 december 2011 @ 15:17:

Oh, koppig meissie ook die R. Maak je je zorgen of heb je zoiets van: dat haalt ze straks wel weer in?

Geen zorgen of ze wel genoeg krijgt, ze heeft genoeg reserve en haalt het best weer in, wel zorgen over mijn komende nachtrust

Hoe is het met S. nu? Is het toch krentenbaard? I. kreeg van de ha toen antibiotica, daar was het echt heel snel mee weg. Zij had er trouwens geen koorts of andere symptomen van.

GW fijn dat het zo goed gaat met de go, da's toch wel voorwaarde nummer 1 dat H. er zich zo thuisvoelt!

Moom mannen...
Char ik heb de schaap fles nog niet, bij pren@tal uitverkocht... Maar die van de hem@ hebben dezelfde speen dus ik dacht dat dat ook wel kon. Niet dus...
Tja, zouden het dan toch de schapen zijn die het doen husk?
Husk, die eigenwijze R weer de hele dag niet gedronken.

Hmmm ligt t mss toch niet aan die fles, als die vd hema zelfde speen heeft

Annika, arme S. hopelijk knapt ze snel op zo voor de feestdagen

Moom, tsss mannen

Vandaag nieuwe mobiel binnen gekregen. Blijkt zowaar simlock vrij te zijn, dus kan hem nu al gebruiken, ipv pas over een maand :-)
Husky: ben ook vergeten bij prenatal te kijken gister... Als ik er weer kom zal ik hier ff kijken.
Ze zijn bestelbaar!

http://www.prenatal.nl/sh ... it=true&_requestid=131442
Char dat heb ik ook gedaan, ook betaald, alles oké. Maar dan krijg je daarna een mail dat ze niet leverbaar zijn en t geld wordt terug gestort.
Zo, druk dagje gehad!

Moom: Nee ik was niet bij de blauwe suup... die zit er ook wel, maar vind die bij ons niet zo heel fijn om boodschappen te doen. Was aan de overkant bij de rood/witte suup.

Annika: ach, S ook ziekjes? Hoe gaat het nu met haar?

Hus: R dus weer niet uit de fles willen drinken.... Doet ze dit op het kdv nu wel elke keer?? Of dat ook niet?
cryptisch, de rood witte suup....

maya wat voor phone heb je nu? Jij had toch nog niet zo heel lang je huidige?

hier morgen ook lekker vrij, moet nog wel boodschappen doen, maar we gaan niets kerstigs doen, is meer dat ik voor zoveel dagen boodschappen moet doen, eens bedenken wat we gaan eten.
Wat lastig dat die kleine R zo eigenwijs is! Inderdaad wel fijn dat het niet zo'n ieniemini frummel is die niet een voeding kan missen. Hopelijk wil ze vannacht niet mega-compenseren.Hier nog steeds nachtvoedingen, elke dag rond een uur of 5. 't Is niet anders.

Heb je wel weer zin om te werken na kerst, Annika? Vervelend dat S nu ziekjes is. Krentenbaard is toch heel besmettelijk?

Justdeb, de jeuk weer iets meer onder controle?

Maya, balen van die sollicitatie. Wel goed nieuws over j2 dus. En de appelstroop op brood heeft blijkbaar geholpen.

Nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantie, jiehoe!

Hier gaat het verder goed. Berend begrijpt inmiddels ook enigszins hoe ie weer moet gaan zitten. Dat is wel prettig. Hij brabbelt sinds vandaag ook weer. Grappig vind ik dat, dat hij óf motorisch, óf verbaal zichzelf aan het ontwikkelen is, maar nooit tegelijkertijd.

Hij is nu wel een beetje melodramatisch aan het doen tijdens het eten. Pulkt het weer uit z'n mond en smeert het over tafel. Heel irritant. Hopelijk een fase.

Ben nog steeds niet ongesteld (laatste keer 11/11). Heb deze week al wel een keer getest, maar negatief. Misschien dit weekend nog maar eens (ivm de wijn tijdens de kerst). Vanochtend voelde ik me ineens heel misselijk in de trein en toen dacht ik even "zou het?" Maar, we hebben het maar 1x onveilig gedaan de laatste tijd, dus dat zou dan wel weer heel onwaarschijnlijk zijn.
1 x is genoeg speec!
Idd, 1 keer is genoeg (weet er alles van )
Gw, ik had mijn andere zoon dik een jaar. abonnement was afgelopen en die andere foon reageerde t touchscreen niet altijd even goed van.

heb nu de samsung gala s plus

speec, zou t?

j2 haalt ook steeds t eten uit zn mond en id dan over de tafel smeren. zal bij de leeftijd horen. maar t is wel irritant
Nou speec, je weet idd maar nooit! Je maakt het wel in 1x even weer spannend... Meld je het als we een tribune moeten maken??

Of zou je cyclus gewoon nog weer op gang moeten komen?? (of was dat al zo?? geen idee of je dat wel eens gezegd hebt hoor)
hallo !!! Ben vandaag naar het CB geweest met M. Ze is helemaal goedgekeurd. Is nu 86.5 cm en 13 kilo.

Moet alleen wel met haar naar de huisarts. Haar Fontanel is nog niet dicht. Iemand hier die een beetje slim is en me uit kan leggen of dat erg is en wat de gevolgen kunnen zijn?
Grappig fan, ik denk dat H M dan ingehaald heeft qua lengte!

En volgens mij hoeft die fontanel nog niet dicht te zijn, te vroeg dicht gaan is wel lastig, maar te laat kan volgens mij weinig kwaad (behalve dat het een kwetsbaardere plek blijft)
Nou deb, ik denk dat het het meest logisch is dat het een nog ontregelde cyclus is. Ben in augustus een keer ongesteld geweest en in november een keer. Dat was het. Maargoed, testje kan geen kwaad.

Fan, geen idee...

Oow berend heeft nog iets irritants: hij knarsetandt. Wat een vervelend geluid! Ik hoop dat ie hier gauw weer mee ophoudt.

Met kerst zijn we gewoon thuis met z'n drieen. Tweede kerstdag naar m'n ouders. Wij "doen" het voorgerecht. Heb ik wel zin in (niet specifiek in dat voorgerecht, maar om gezellig thuis te zijn).
Ja, M. is een uk !!! Gemiddelde rond haar leeftijd is zo'n 89 cm. Qua gewicht zit ze wel weer boven het gemiddelde.

Ik lees overal dat fontanel met 2 dicht moet zijn. HA had vorig jaar tegen vriend gezegd (toen hijj met haar langs moest omdat ze een groot hoofd heeft) dat tussen de 2/2,5 veel gangbaarder is. Maar goed, we moeten dus nu weer naar HA met haar, en die moet gaan beslissen of we doorgestuurd gaan worden naar het ZH. Dan moet ze onder de rontgen... (AGAIN....)
Ik vind overal 2,5 fan, dus ik zou me er echt nog geen zorgen over maken.
Hier was fontanel erg snel dicht. Nooit iets over gehoord, dus kan je ook niet helpen fan...

Hier was S met 2 jaar ook 86cm en 11.9kg dus zo klein is ze niet hoor. En S is inmiddels ruim 90cm dus komt allemaal goed!

Ik ga slapen. Trust!
haai, ben ik ook weer even. Ben een beetje laptopmoe denk ik, naast het feit dat ik echt een gaar ben van het klussen.

Fan, ik zou me er niet zo druk om maken hoor. Nu nog niet iig. Zoals GW zei, te vroeg dicht is erger dan te laat denk ik.

justdeb, wat goed dat je baby helemaal startklaar ligt. En je kleine meisje wordt groot zeg, ik zag weer een foto naast de beer.

Speec, N. zat toen ook aan de vroege voedingen, gaat vanzelf over hoor. En tandenknarsen heeft ze ook gedaan, ging ook over.

Annika, fijn dat je je al weer wat beter voelt, en bummer dat die auto telkens hapert. Vent stond met N. en onze auto langs de weg van de week, pech en wachten op de wegenwacht. Maar hij doet het weer.

Hier een dame die enorm veel aan het kletsen is. Hele zinnen komen eruit. Zo leuk. Ze slaat trouwens steeds vaker haar slaapje tussen de middag over, vooral als ze ergens anders slaapt. Thuis of op kdv gaat nog wel maar bij opa en oma doet ze het niet. Tsja, kan er weinig aan doen.

We waren we vanochtend GESCHOKT!! Gister overdag niet geslapen, 21.00 uur nog wakker en een fles gegeven (want die had ze nog niet op, vergeten = parentfail) en we hadden de kloktermostaat uitgezet, wat minder herrie maakt, ook op haar kamertje. En ze werd dus om 07.45 uur wakker!! Das een record. En wat een verschil met 05.15 uur!

Ik ben vandaag bij de Makro boodschappen gaan doen en daar hebben ze alles en het was nog niet druk. Maak voor zondag een 5 gangen diner dus moest ook wel wat hebben.
Becky, huis is nu wel bijna af of niet? Super mooie vloer hebben jullie (mss moeten we dat hier toch ook maar doen).
Ja, vloer morgen nog een stuk in de olie zetten, daarna nog plinten en zo maar oh wat ben ik blij met die vloer zeg. Helemaal trots want ook zelf gelegd.
Mag ik vragen wat die vloer ongeveer gekost heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven