Zwarte zondag?

20-12-2011 10:39 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Even een vraagje voor ik mijn vakantie ga boeken. Plan is met twee kleine kinderen (3 jr en 9 mnd) naar ZUid Frankrijk te gaan in de zomervakantie. Helaas gebonden aan de bouwvak, dus geen keus. Nu is er plek waar wij willen vanaf 30 juli. Dat is net na zwarte zaterdag. We hebben beide geen ervaringen met dit soort vakanties/autoritten, zijn altijd in andere landen geweest. We willen per se niet op zwarte zaterdag gaan rijden cq stilstaan. Hoe erg is de zondag na zwarte zaterdag? Is die net zo druk? Hoe zijn de nachten? We zouden die maandagmiddag in de accomodatie kunnen. Wat is dan handig om te doen? Misschien wel in een keer proberen te rijden en dan 's nachts beginnen of juist niet? Wie denkt mee voor ik boek?

Dank je wel!

Sterre
In jullie geval zou ik op zondag in de loop van de ochtend vertrekken. Je rijdt dan begin/halverwege de middag Frankrijk in en met en beetje geluk kun je makkelijk bij Dyon in de buurt komen. Dan heb je er ongeveer de helft van de kilometers op zitten en dan kun je op maandagochtend op je gemak richting eindbestemming rijden.
Oké, dank je wel weer. De camping die we op het oog hadden gaat waarschijnlijk niet door, dus we moeten even zien waar we nu precies heen gaan, maar ik heb al een beter beeld van hoe en wat.

Groetjes,

Sterre
quote:Sterre75 schreef op 20 december 2011 @ 10:39:

Wie denkt mee voor ik boek?

Dank je wel!

Sterre

Een ding, niet op zwarte zaterdag gaan rijden tenminste of je

moet je vakantiepret in een file willen beginnen.

Gewoon zondag rond 14.00 een paar uur rijden, overnachten en

op maandag de rest.

Zo heb ik het ook gedaan, geen file, geen stress van 1200 km

achter het stuur enz.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven