Wat bezielt mannen.

23-12-2011 10:06 122 berichten
Gisteren toen ik de brievenbus leegde, was er een envelop zonder aanhef. Zo te zien was het een kerstkaart, dus ik opende de envelop en er stond; Ik hou van je....S.

Nu weet ik niet wie S is en ik was geïrriteerd, maar het zette me aan het denken over de ervaringen die ik dit jaar had met mannen.

Buurman nodigt me uit voor een wijntje omdat zijn vrouw op vakantie is, nu ken ik de buurman al meer dan 20 jaar en ik weet dat hij moeite heeft met alleen zijn. Zegt buurman tijdens een gesprekje; 'Zal ik jou eens verwennen en je een orgasme geven'? Ik heb zo snel mogelijk een eind aan de visite gemaakt en weggegaan. Bovendien buurman is al bijna 80.

Krijg ik in juni een verhuis bericht van een ex, die gescheiden was en weer verhuisde naar deze plaats. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik het vervelend vond, maar dat ik dus ex bleef, toch proberen om mij het bed in te krijgen. Exit..ex

Behalve dat ik nog in de supermarkt een aanbieding kreeg van een getrouwde man, dat ik ook afwees.

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen flirt, loop altijd in een spijkerbroek met doc martens en een shirt of een trui.

Maar wat is dat mannen denken de arrogantie te hebben, om zulke voorstellen te doen en er van uit te gaan dat je gelijk er op ingaat. Werkelijk ik snap het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nou echt nooit van die voorstellen.

Is het regio gebonden?
Ik snap er ook niks van.
Je nodigt ze toch echt zelf uit met cookies.

Ik heb er geen last van.
S..... Santa?
mja het enige wat kan zijn is dat als je een vriend hebt (?)

dat dan ineens wel kerels op je afkomen als bosjes terwijl je ze gewoon nie kan gebruiken op dat moment -_-
soort vibe straal je dan uit ofzo,very strange

als je single ben dan komt er geen hond op je af, ben je bezet dan krijg je ineens wel aandacht

kerels...
Ik heb ze wel gehad. Maar je moet er niet zoveel aan ophangen joh.

Wat zei die vent in de supermarkt tegen je?
Waar woon je...? Ik krijg nooit dit soort aanzoeken, kijken of het bij mij dan ook gebeurd.

Zo nee, dan straal je gewoon seks uit
Het zijn mannen. Het zit aan hun y gen.
Behalve dat ik nog in de supermarkt een aanbieding kreeg van een getrouwde man, dat ik ook afwees.

Zijn mannen tegewoordig ook al in de reclame bij de supermarkt? Twee halen 1 betalen?
quote:duistercontinent schreef op 23 december 2011 @ 10:06:

Maar wat is dat mannen denken de arrogantie te hebben, om zulke voorstellen te doen en er van uit te gaan dat je gelijk er op ingaat.

Typisch Nederlands feminisme.

Als een man je mee naar bed vraagt, kun je dat ook opvatten als een compliment.

Sex tussen man en vrouw is heel normaal. Het is ook heel normaal dat als je aan iets behoefte hebt, daar iets mee te doen.

En jij mag gewoon nee zeggen, geen probleem. Maar neem het ons niet kwalijk zeg.

Moeten we toe naar een cultuur waar een man een vrouw niet meer mag uitnodigen voor sex?
Ben je blond en/of heb je grote borsten soms?
Ik zou er om lachen als ik jou was, ze gewoon in hun gezicht uitlachen...
quote:Henkjan41 schreef op 23 december 2011 @ 10:19:

[...]

Typisch Nederlands feminisme.

Als een man je mee naar bed vraagt, kun je dat ook opvatten als een compliment.

Typisch Nederlandse kerel.

Had ik het als 12 jarige ook als compliment op moeten vatten dat ik sexuele toespelingen kreeg van mannen van 40? Had ik mensen die de weg wilde vragen maar al snel overgingen op 'ga je mee neuken' ook maar moeten bedanken?

Newsflash: Als je een compliment aan een vrouw wil geven mag dat best subtieler, hoor...
quote:aardappelhoofd schreef op 23 december 2011 @ 10:23:

[...]

Typisch Nederlandse kerel.

Inderdaad. Ik wel. Als ik met een vrouw naar bed wil, ga ik achter haar aan.

Overigens geef ik geen complimenten want dat komt me op verontwaardiging en boosheid te staan. In Nederland ten minste.
quote:Aranea schreef op 23 december 2011 @ 10:18:

Zijn mannen tegewoordig ook al in de reclame bij de supermarkt? Twee halen 1 betalen?Getrouwde mannen he! Alsof dat op hun voorhoofd staat geschreven...
quote:Henkjan41 schreef op 23 december 2011 @ 10:26:

[...]

Overigens geef ik geen complimenten want dat komt me op verontwaardiging en boosheid te staan. In Nederland ten minste.Wel met jouw idee van complimenten geven, ja... heel gek
Bij mij liggen ze ook altijd bij bosjes voor de deur, zou dat zijn omdat ik fervent nudiste ben?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Heb ook wel eens zo'n fase gehad, dat je denkt hello staat er iets op mijn voorhoofd ofzo? (blond, 75B en schoenmaat 39 FYI)

Het gaat er meer om dat het zo plat gebeurt, zonder dat je het idee hebt ook maar enige interesse te tonen, en soms zelfs van mannen die je al een hele tijd niet hebt gezien. Een beetje alsof iemand op straat op je afstapt en zegt mevrouw wilt u misschien een kilo sinaasappels kopen? Normaal gesproken bied je iemand toch niet iets aan waarvan je geen idee hebt of de ander erin is geinteresseerd. Idd maar om lachen en je schouders ophalen.
Eens met henkjan41.

Een man die durft is veel sxier dan een man die een compliment niet durft te geven omdat ie bang is voor de ballen van een vrouw..

Hoewel de manier waarop soms wat stijlvoller mag, omdat wij als vrouwen uiteraard ook stijlvol zijn en die benadering waard zijn.

Verder..

Wat een zeurtopic dit zeg.
..popcorn?
quote:nola schreef op 23 december 2011 @ 10:31:

Verder..

Wat een zeurtopic dit zeg.

Ja.

Ik kap hiermee.
quote:nola schreef op 23 december 2011 @ 10:31:

... omdat wij als vrouwen uiteraard ook stijlvol zijn en die benadering waard zijn.

Overigens hebben Nederlandse vrouwen in het buitenland het imago van lompe boerinnetjes.
Nola, precies wat ik bedoel... Iedereen weet dat mannen niet altijd met hersenen denken. Daarin verschillen ze vaak met (veel) vrouwen. Dat bedoel ik niet als goed of fout, maar mannen en vrouwen zijn gewoon anders. Maar dat hoeft er niet zo dik bovenop te liggen.

Het feit dat je zo'n neanderthaler-opmerking maar als compliment moet zien omdat je anders te feministisch bent vind ik echt onzin.
quote:aardappelhoofd schreef op 23 december 2011 @ 10:37:

Het feit dat je zo'n neanderthaler-opmerking maar als compliment moet zien omdat je anders te feministisch bent vind ik echt onzin.

Zeg de volgende keer gewoon: "Ik sex alleen met mijn vriend", bedank hem voor het compliment, neem een slokje koffie en begin over iets anders.

Klaar.

Dan sta je 'boven' de situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven