SDC???

23-12-2011 17:55 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen jullie mij ook iets vertellen over SDC?

Wat zijn de voordelen, de nadelen, ben je verplicht om een foto te plaatsen, is het voor "elk wat wils" of toch vooral gericht op snelle sex etc.
WTF is SDC?
:-) een website die in een van de topics over parenclubs veel wordt genoemd. Als ik het goed begrijp is het een datingsite voor partnerruil.
quote:capricorn schreef op 23 december 2011 @ 17:58:

WTF is SDC?

LOL, jij zegt het, ik denk het.

Samen Dirty Copuleren misschien?

Oftewel Neuken in de blubber ....
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
En wat vind je vrouw ervan? Of geef je alleen jezelf die vrijheid?
SDC hugh ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik krijg er in ieder geval een spirituele drooglegger van.
Hum...word niet echt blij van deze reacties. Vind ze vooringenomen en negatief. Had door de andere topics een ander beeld gekregen van dit forum.
Je kunt eerst gratis proeflid worden, dan kun je eens rondkijken hoe het allemaal werkt en of het iets voor je is. Wij zijn sinds een maand lid (wel betaald overigens) en al een aantal gelijkgestemde stellen tegengekomen. Je ziet zoveel verschillende mensen en wensen, voor ieder wat wils...
quote:zoe001973 schreef op 23 december 2011 @ 17:55:

Na een paar jaar voorzichtige pogingen en weer terugkrabbelen nu toch mezelf en onze relatie de vrijheid gegeven om te proberen, experimenteren, durven voelen en durven ervaren.

Weet jouw partner dat je die vrijheid aan jezelf hebt gegeven?

Dus voor nu maar even terug naar mijn eerste vraag: wie kan mij iets vertellen over SDC?Ik weet niet wat SDC is, sorry.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SDC = Swingers Date Club

Misschien kan je beter een ander topic doorlezen en je vragen daar stellen:

Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 13
Dank je Stephanieking. Ben wel eens door zo'n aanvraagprocedure heen gaan klikken, maar loop dan vast op verplichte foto's. Moet je hier ook een foto plaatsen bij je profiel? Of is dat alleen voor de controle bij de admin?
He donderstraal, had de site in dat topic langs zien komen, maar wilde niet off topic, maar misschien toch beter daar.
Je bent niet verplicht om een foto te plaatsen, maar mocht je echt contact zoeken zou ik dit wel aanraden. Ik reageer ook niet op profielen zonder foto.
quote:zoe001973 schreef op 23 december 2011 @ 18:34:

Hum...word niet echt blij van deze reacties. Vind ze vooringenomen en negatief. Je OP is voor "insiders" (lees: swingers) prima leesbaar. Maar voor mensen die zich nooit in dat wereldje verdiept hebben, is je OP regelrechte abracadabra. En dan krijg je dergelijke reacties. Iets meer duidelijkheid in je OP had 'n heleboel gescheeld, op dit forum wordt swingen open en vrij besproken maar lang niet alle forummers zijn swingers.quote:Had door de andere topics een ander beeld gekregen van dit forum.

Proberen in je OP 'n ander beeld te schetsen dus

Maar heb je wel eens op excitant.nl gekeken? Is een NL-site, niet zo enorm grootschalig maar ruim voldoende keus en fijne sfeer op o.a. forum en in de chat (chat met radiostation op sommige avonden, heel leuk!).
Of gewoon meeschrijven in het topic over swingers en parenclubs. Daar begrijpen ze je vast wel.
dank! Heb 'm bij topic over parenclubs geplaatst.
He, dat exitant.nl ziet er mooi uit zo op de eerste blik, dank je chartreuse!
Nou, veel succes met swingen dan maar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als single vrouw kom je een hoop oude mannen tegen
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Wat is oud Nehal?

TO..op SDC vind je alle soorten, maten, wat je wilt...het is net als overal

in de maatschappij. Een heel divers soort mensen.
Als je tot de doelgroep behoort (swingen/wappen) prima site...(Mijn mening)
quote:stephanieking schreef op 23 december 2011 @ 18:41:

Je bent niet verplicht om een foto te plaatsen, maar mocht je echt contact zoeken zou ik dit wel aanraden. Ik reageer ook niet op profielen zonder foto.

Ik ook niet. Toch jammer dat die er nog steeds zijn. Vaak zijn het proefleden die (gelukkig) slechts kort op de site zitten.

Voor meer info zou ik inderdaad naar het Parenclub-topic gaan. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven